›› 26

1.7K 216 64
                                    


С Джиджи се настанихме на масата.

- Е, какво искаш? - попита тя дръпнато.

- Да поговорим, да си изясним нещата, защото има някакво недоразумение.

- Ти ме излъга Зейн! - тя викна леко.

- Не съм те лъгал, просто...

- Не каза истината. Не знам дали знаеш, но на това му се казва лъжа! Ти ми каза, че не се чувстваш добре и ще си останеш във вкъщи. Съгласих се, дори исках да дойда при теб, но ти отказа. До тук добре, но два часа след като " ти стана лошо " Майк ми звъни да ме пита какво правя и от него разбирам, че ти си със Скайлър и леля и на вечеря! Опитах се да приема това момиче и съжалих, че в началото се държах лошо с нея, защото тя нямаше вина за нищо, но в момента излиза, че ти си ме излъгал, за да бъдеш с нея!

- Джиджи не говори глупости! Наистина ли мислиш, че бих погледнал момиче като нея! Още повече, че имам теб!? - побързах да се оправдая, преди да ме засипе с още куп аргументи, доказващи, че съм виновен.

- Зейн ти ме излъга!

- Не съм! Наистина ми стана зле, но баща ми разбрал, че Скайлър и леля и щели да ходят на вечеря и настоя и аз да ида с тях! Много добре знаеш какъв е, а и също така си наясно, че за мен няма да е добре да му се опълчвам! Не ти се обадих, защото щеше да се разстроиш и да започнеш да си мислиш глупости, като сега! А ти вместо да говориш с мен си накарала сестра си да звънне на Скайлър, нали?

Тя замълча. Стрелях на сляпо, но явно успях.

- Просто.. - тонът и се смекчи. - бях се отчаяла. Извинявай, че звуча като параноичка, но не е много окей да знаеш, че приятелят ти постоянно е с друго момиче. Колкото и да повтаряш, че никога не би я харесал... тя е красива и този факт е напълно достатъчен, за да ме кара да ревнувам.

- Скъпа... - изправих се и отидох до нея, като тя също стана. - обичам само теб, не си мисли такива неща. - внимателно я придърпах към себе си и я целунах.

Тя ми отвърна, което значеше, че вече се пречупи.



Вечеряхме. Тя говореше с мен, но си личеше, че още малко се сърди. Разбираемо е, но все пак. Отговаряше ми по - дръпнато.

- Ще останеш ли после? - попитах я, надявайки се малко да смекча обстановката.

- Без секс за теб, скъпи. Простих ти, но това не значи, че веднага ще ти падна в краката.

they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]Where stories live. Discover now