С Бела си поговорихме. Действаше ми доста добре да прекарвам време с нея. Вярно, че я познавам буквално от няколко дни, но тя наистина направи много за мен.
Разказах и за всичко, като разбира се и спестих частта, в която Зейн ме е запознала със '' секс приятелката '' си и това, че той ме целуна. Исках да и го кажа, но нека все пак не забравяме, че Бела е сестра на Джиджи.
- Изглеждаш много добре на снимките. - тя се усмихна. - сестра ми ще ме убие, ако ме чуе, но със Зейн изглеждате добре заедно. Въпреки, че до колкото знам от теб, не се разбирате много-много. - Бела се засмя.
- Ам, да. Може да се кажа. Той е доста странен. - казах.
- Зейн е типичното лошо момче. Постига целите си и не се спира пред нищо. Джиджи твърди, че той се е променил, но не мисля, че е така. Зейн си е все същия боклук. Е, поне е улучил с избора си с теб.
Добре, не разбирам за какъв избор ми говори?!
- Ам, в какъв смисъл? - попитах.
- В буквалния. - тя се засмя. - не вярвах да избере чак толкова земно момиче като теб. - тя ми обясни, но все още не разбирах какво се опитваше да ми каже.
- Бела.. аз не разбирам, какъв избор? - гледах я, в очакване на отговор.
- Скай, все едно не знаеш, та ти сама си кандидатствала за това, така, че..
Все още не разбирах, но реших да не разпитвам Бела. Преди '' вечерята '' с леля и Зейн щях да разпитам леля.
Сменихме темата на разговора.
- Да знаеш, че първо ще занеса роклята ти на химическо и след това ще ти я върна. - казах, отпивайки от чашата си портокалов сок.
- Няма проблем. - тя се усмихна.
- Ам.. - тя преглътна тежко и погледна настрани. - сякаш и стана неудобно.
- Какво има? - погледнах към нея, като като видях, че погледа и вече бе насочен някъде зад мен.
Леко сбръчках вежди и се обърнах.
Разбира се.
На вратата на ресторанта бяха застанали около петима охранители, а в него тъкмо влизаха Зейн, Абел и още някакво момче.
Какво трябваше да направя сега?
В ресторанта имаше доста хора и няколко момичета веднага изтичаха при Зейн, молейки за снимка с него.
BINABASA MO ANG
they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]
Fanfiction" Завърших гимназия преди два месеца. Реших да си дам една година почивка, преди университета. Решение, за което може би винаги ще съжалявам. " ›› zayn malik as himself; ›› lily collins as skyler; - highest ranking: #1 in fanfiction;