- И-и.. - каза мама, едвам поемайки си въздух. - и тогава Скайлър се разплака, при, което изтича навън, но имаше толкова много сняг, че когато излезе падна по очи и започна да плаче. " Това е най - лошия ми рожден ден " - мама продължи да се смее, имитирайки ме. - а, но това не е всичко. Прекарахме три седмици в болницата, защото малката Скай-Кай се разболя от пневмония.
Да, през последния един час мама разказваше едни от най - засрамващите ме истории. Тя, татко и Зейн искрено се забавляваха на моето страдание. Гледах през прозореца, докато мама продължаваше да споделя детайли от моето детство. Тинейджърските ми години бяха трудни..
- А Зейн, слуша. - каза мама. - Скай преминаваше през едно трудна фаза... рок фаза или нещо от сорта. И както може би знаеш тя ви бе голяма фенка като малка. Та, нашето момиче започна да слуша онези дето се дерат... рок, метъл. Аз знаех, че това не е моето дете и ѝ казах, че щом вече не ви е фенка ще изхвърля всичките ваши плакати, тениски и всякакви такива. Тя се съгласи и в момента, в който тръгнах с нещата ѝ към кофата тя се затича по стълбите, готова да се разплаче и грабва всички неща от ръцете ми! - мама започна да се смее истерично.
- Не стигнахме ли вече? - попитах изнервено.
- Почти. - Зейн ми отговори, едвам сдържайки смеха си.
- Ох, Скай-Кай. Какво детенце беше. - мама най - после се успокои.
- Така е.. - казах и въздъхнах тежко.
- Между другото решихме да останем за рождения ти ден. След това ще си заминем. - съобщи ми мама.
Ококорих очи и се обърнах към тях.
- Но той е след една седмица. Не трябва ли да се връщате на работа? - попитах.
- Нима не искаш да сме тук на празника ти? - скръсти ръце мама.
- Не, не. Не съм казала такова нещо. Просто се учудих. - смекчих тонът си и се обърнах напред.
- Пристигнахме. - каза Зейн, прекъсвайки " разговора " ми с мама.
- Защо има толкова много журналисти? - попита татко, взирайки се през прозореца.
- Защото знаят, че аз ще съм тук. - отговори Зейн.
Самочувствие. Въпреки, че е вярно.. тук са заради него.
VOCÊ ESTÁ LENDO
they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]
Fanfic" Завърших гимназия преди два месеца. Реших да си дам една година почивка, преди университета. Решение, за което може би винаги ще съжалявам. " ›› zayn malik as himself; ›› lily collins as skyler; - highest ranking: #1 in fanfiction;