След обяда исках да прекарам остатъка от деня с родителите ми и леля, но татко предпочете да остане с господин Малик. Малко ми е странно, че те намериха общ език.
Излизахме от ресторанта и татко вървеше най - отпред, заедно с бащата на Зейн и си говореха нещо. Леля и мама вървях зад тях, обсъждайки някакво предаване, а Джонсън вървеше зад мен и Зейн.
- Какво е това модно ревю, на което ще ходите? - попита ме Зейн.
- Не знам и аз точно.. Зизи ме покани и каза, че мога да взема и мама. - обясних.
- Ясно.. - то бръкна в задния си джоб и извади портфейла си. - ето. - подаде ми дебитна карта и листче, с номер. - идете на пазар сега. Нека майка ти си избере рокля. Ти също си избери нещо.
- Ъм, добре. - кимнах.
Щом стигнахме до колите всички се спряхме.
- Е.. Ние с Бен ще идем до фирмата и довечера сме на казино, вашите планове какви са? - попита господин Малик, слагайки ръце в джобовете си.
- Аз имам малко работа в студиото. - каза Зейн.
- Ние с леля и мама ще идем на пазар, а вече знаете плановете ни за довечера. - обясних и леко се усмихнах.
- Джонсън ще ги закара. - добави Зейн.
- Хубаво тогава. Аз довечера ще върна Бен в хотела, не се притеснявайте. - господин Малик " успокои " мама, а тя се изкикоти.
- Значи до после. - отидох до татко и го прегърнах, след, което той се качи в колата на бащата на Зейн и двамата тръгнаха.
- Ами и аз ще вървя, ще се чуем по някое време.. - каза Зейн и се приближи към мен. Той се приведе и нежно ме целуна.
Не, не, не.. хареса ми, а не трябваше.
След като той се отдръпна от мен леко се усмихнах.
Той каза " Чао " на мама и леля и се качи в автомобила си, но не тръгна преди ние трите да се настаним в колата на Джонсън.
Леля и мама седнаха отзад, а аз седнах отпред.
- На къде? - попита ме Джонсън.
- Амии... - обърнах се назад, но мама и леля свиха рамене.
- Към някой мол или нещо от сорта.. - казах.
ESTÁS LEYENDO
they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]
Fanfic" Завърших гимназия преди два месеца. Реших да си дам една година почивка, преди университета. Решение, за което може би винаги ще съжалявам. " ›› zayn malik as himself; ›› lily collins as skyler; - highest ranking: #1 in fanfiction;