Sky's POV
Събудих се. Леко разтърках очи и се завъртях, за да взема телефона си, който бях оставила на земята. Беше десет без десет. Полежах още известно време, след, което реших да стана.
Не исках да седя тук. Затова реших да звънна на Бела.
- Добро утро.. - измрънка тя.
- Извинявай, събудих ли те?
- Не, преди малко се събудих, но още съм сънена... - обясни ми тя.
- Чудех се дали искаш да излезем днес? На кафе? На разходка? Дори на фитнес?
- Много бих искала, но днес цял ден ще съм на снимки. Може би утре, ако ти е удобно?
Ох.. леко въздъхнах.
- Добре, няма проблем. Приятна работа тогава.
- Благодаря ти, ще се чуем. Целувки. - каза, преди да затвори.
Облякох се и отидох в банята.
След това слязох долу. В хладилника имаше торта, а тъй като нямаше друго за ядене реших да ям от нея. Леле, имаше уникален вкус! Седях на един стол, до барплота и гледах в телефона си.
Входната врата се отвори и през нея влезе Зейн, държейки някакви папки.
- Добро утро. - поздрави ме..
Аз само кимнах и отместих погледа си от него.
Той си направи кафе и седна на столът срещу мен.
- Днес ще ида да взема билети на родителите ти и също така да им запазя стая, в един от хотелите ни. Искаш ли да дойдеш с мен?
- За какво ми е да идвам? - отбягвах погледа му.
- Как за какво? Твоите родите ще идват, все пак.
Както винаги - беше прав.
- Хубаво.
- Скайлър, не ме търпиш - ясно, но ти предлагам поне да поддържаме някакви приятелски отношения, защото нещата иначе няма да се получат. Официално ти искам извинение за това, което казах вчера.
Погледнах го. Поех си дълбоко въздух и издишах.
- Добре. Нека бъдем приятели, но не очаквай от мен същото мило отношение както преди. - усмихнах се и се изправих.
Качих се. Докато си оправях леглото телефонът ми започна да звъни.
Изкарах го, от задния си джоб и вдигнах.
YOU ARE READING
they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]
Fanfiction" Завърших гимназия преди два месеца. Реших да си дам една година почивка, преди университета. Решение, за което може би винаги ще съжалявам. " ›› zayn malik as himself; ›› lily collins as skyler; - highest ranking: #1 in fanfiction;