Седях в един от кабинетите, леко притеснена, докато чаках едно от секретарките да ми донесе бланката за попълване. Имах чувството, че сърцето ми ще изскочи. Ако объркам нещо? Не, не. Спокойно Скайлър. Въздъхнах тежко.
Жената се върна държейки няколко листа.
- Така.. - тя се настани от другата страна на бюрото. - успяхме да извадим копие от документите ти от гимназията, да знаеш. - каза ми, поглеждайки към компютърът си.
- Добре.
- Значи - тя постави три листа пред мен. - на първия лист трябва да попълниш данните си - име, адрес, телефон. С една дума CV. Писали си тези неща вече, но е нужно и тук. На втория лист имаш изброени университети и трябва да отбележиш тези, в който би искала да се обучаваш.. а-а на третия е нещо като мотивационно писмо. Мисля, че знаеш как се пише. Под всеки въпрос има оставено празно място, което трябва да попълниш. Аз ще те оставя, ако искаш. Да не те притеснявам допълнително. Колко време ще ти е нужно? - тя ме погледна, усмихвайки се.
- Ам.. - леко свих рамене. - не знам.
Тя леко се засмя и се изправи.
- Когато си готова просто ела на рецепцията. - каза ми, а аз кимнах.
Когато госпожата излезе леко се успокоих. Сложих чантата си на стола до мен и свалих палтото си. Леко се наместих и придърпах листата към себе си. Започнах да попълвам, като се стараех да пиша възможно най - красиво, колкото и време да ми отнемаше. Исках всичко да е четливо написано.
Докато пишех на вратата се почука, а аз се стреснах. Не, че е станало кой знае какво, но просто се бях съсредоточила.
- Хей. - поздрави Зейн, щом вратата се отвори.
- Господи! - почти не извиках. - знаеш ли как ме уплаши?
- Ъъ, до сега не са ми казвали, че съм страшен, но явно все повече заприличвам на баща си. - той се засмя, а аз отвърнах със същото. - идвам да видя как се, Джанън каза, че си притеснена. - той дойде до мен, облягайки се на бюрото.
- Меко казано. - облегнах се.
- Защо? - попита ме.
- Защо ли? - повдигнах вежди. - ако объркам нещо? Край.
- Ако объркаш нещо ще ти дадем нова бланка, по - спокойно. - той отново се засмя.
YOU ARE READING
they made me his girlfriend. ➸ z.m. [спряна]
Fanfiction" Завърших гимназия преди два месеца. Реших да си дам една година почивка, преди университета. Решение, за което може би винаги ще съжалявам. " ›› zayn malik as himself; ›› lily collins as skyler; - highest ranking: #1 in fanfiction;