تو چنل تلگرامم داستان ها پی.دی.اف شده با پوسترهای خوشگل هستن. اونجا هم بیایید:
https://t.me/exostoryplanet
عشق.....همونقدر که شیرینه میتونه تلخم باشه...تا حالا عشق تجربه کردین؟ اصلا تعریفتون از عشق چیه؟....از نظر من حسیه که حاضری براش از همه چی بگذری...
شاید حتی از خودت...
.
.
دور میز شام نشسته بودیم که عمه گفت:"فردا خونه آقای هان دعوتیم." بعد به سمت جونگین, تنها پسرش برگشت و ادامه داد:" ...و من نمیخوام هیچ کدومتون دیر کنین."
جونگین یه نگاه به من کرد و بعدش ادامه داد:"اما من و کیونگسو فردا شب مهمونی دعوتیم."
با تعجب بهش نگاه کردم که یه چشمک زد که یعنی ساکت باش.نمیدونست با این کاراش من محو خودش میکنه و اگه بخوامم نمیتونم حرفی بزنم.
شوهر عمم از اونور میز گفت:"این مهمونی برای ما خیلی مهمه...و شما دوتا با ما میاین...فکر ول گشتن با اون دوستات از سرت بیرون کن."
جونگین که سعی میکرد مودب باشه گفت:"ول گردی چیه؟ اون یه مهمونی رسمیه."
عمه جوابش داد:"میدونی که خوشم نمیاد با اون پسرا بگردی...اونا آدمای خوبی نیستن."
جونگین جواب داد:"آخه چکار کردن که میگین ادمای خوبی نیستن؟"
عمه گفت:"پسری که به همجنس خودش تمایل داشته باشه از نظر من بدترین آدم روی زمینه."
با این حرف عمه دنیا روی سرم خراب شد. من عمه ام رو تا سر حد مرگ دوست داشتم و با این حرفش به این نتیجه رسیدم که علاقه ای که به جونگین داشتم برای همیشه باید تو قلبم مسکوت بمونه.
جونگین به سمت من برگشت و گفت:" کیونگی تو دوستامو دیدی, بنظرت اونا آدمای بدی میان؟"
داشتم تو ذهنم دنبال جوابی می گشتم تا نه عمه ناراحت بشه نه جونگین که عمه بجای من گفت:" کیونگسو مثل تو نیست. اونم از این جور آدما خوشش نمیاد."
عمه عمه این حرفا چیه که میزنی... اگه بفهمی که من... پسر برادرت که مثل پسر خودت بزرگش کردی نه تنها از این جور آدما بدم نمیاد بلکه خودمم مثل اونام چه حسی بهت دست میده. چرا من باید تو ی این موقعیت قرار بگیرم؟
با صدای جونگین به خودم اومدم که میگفت:" چرا چیزی نمیگی؟بنظر تو هم تمایل داشتن به همجنس خودت چیز بدیه؟"
من واقعا نمی دونستم چی بگم که خوشبختانه زنگ تلفنم به دادم رسید و من با یه عذرخواهی از پشت میز بلند شدم به اتاقم رفتم. مهم نبود که اونی که پشت خط بود اشتباه گرفته بود. بهر حال من از جواب دادن به سوال جونگین راحت کرده بود.
YOU ARE READING
Kpop OneShot BoyxBoy
General Fictionوانشات های کاپل های پسر کیپاپ وانشاتی که از کی پاپ نوشتم. مطالب مثبت 18 دارد.