Starry Dream * Taoris

2.1K 69 7
                                    

برای این چنل نوشتمش

Channel:

@ TaoRis6800

تقدیم به میتام


خب سلام. وانشات تولد؟ اوهوم اما!!! تفاوت این وانشات با تمام وانشاتای دنیا اینه که... همه وانشات هایی که خوندید فن فیک های گروه های مختلف بودن.

اگه کتاب آموزشیم رو خونده باشید می دونید که فن فیکشن یعنی تخیلات نوشته شده ی طرفدار ها و این وانشات، یه فن فیکشنِ که من... نه برای گروه اکسو... بلکه برای داستان "Star Boy " نوشتم.

سومین وانشات تائوریسی من برای میتای عزیزم. خیلی از داستان های معروف دنیا فن فیکشن داشتن و خیلی از داستان های معروف دنیا فن فیکشن بودن.

مثلا کتاب و فیلم Fifty shades of Gray یه فن فیکشن برای کتاب های Twilight یا همون گرگ و میش بوده. داستان هایی که شاید خودشون گاها اسمات چندانی نداشتن و باعث میشدن طرفدارا حسرت به دلشون بمونه 😂 اما حالا... من با اجازه ی میتا میخوام بخش خیالی ای رو برای داستانش بنویسم.

توجه کنید؛ خیالی. یعنی واقعا بخشی از داستان اصلی نیست. حله؟ شروع کنیم؟

Starry Dream

از دید سوم شخص

لوهان با دیدن عکس ها تایید کرد:" خوبه تائو... عکس ها عالی شدن! البته سوپر استار من همیشه عالیه."

تائو نیشخند زد:" معلومه! تمام تلاشم میکنم!"

لوهان نیشخند زد:" خوبه. حالا تا آفتاب شدید نشده واسه ورزش صبحگاهیت شروع کن... منم برم ببینم کارهای آلبوم جدید تو چه مرحله ایه. این گربه ی موذی که تمام کارهام مختل کرده کم بود حالا باید جواب استایلیست جدیدتم بدم که چرا طرح های لباساش رو پاره کردم. مثل اینکه از Dior تاییدیه داشتن."

با هم نیشخندی زدن و وقتی لوهان کت چرمیش برداشت و راه افتاد تائو هم بالاخره بعد از پوشیدن ست ورزشیش از اتاقش بیرون رفت.

اون ساعت از صبح -که تائو استثنا بخاطر اومدن لوهان زودتر بیدار شده بود- تو خونه ی هوآنگ ها حال و هوای خوبی داشت. پدر و کریس صبح زودتر رفته بودن سر کار، یونا مدرسه بود و مادر کریس هم احتمالا به انجمن خیره ای... چیزی رفته بود.

سکوت مطلق بی اینکه صدای بقیه ی هوآنگ ها به گوش برسه یقینا دلنشین بود. تائو هدست نقره ایش که طراحی اختصاصی کمپانی LG برای زی تائو بود روی گوش هاش گذاشت و با خجستگی خاصی شروع به دویدن به سمت محوطه ی باز باغ کرد.

با خودش فکر می‌کرد'حالا که یک بار دیگه هم تو کارم بهترین شدم، دیگه پدر نمیتونه اون هوآنگ قلابیش رو جلوم بالا ببره! '

Kpop OneShot BoyxBoyWhere stories live. Discover now