Always the winner Part 2

2.1K 139 7
                                    

فلش فوروارد - 1 ماه بعد

از دید بکهیون

" اخیرا ندیدمش."

این جمله ای بود که تو چند روز گذشته که دنبال چانیول می گشتم زیاد شنیده بودم...

اون درست بعد از اولین بهم زدمون کاملا ناپدید شده بود. روز های اول منتظرش شدم. یجورایی برام ثابت بود که خودش بهم زنگ میزنه... اون باعث شده بود بهم بزنیم... البته نه که من بی تقصیر بودم ولی...

تا حالا شده دوست داشته باشید زمان رو به عقب برگردونید تا آدم هایی که باهاشون رو برو شدید نبینید؟

این رو بخاطر دردسر هایی که قرار گذاشتن با یه پسر موتور سوار برام داشت نمیگم. چانی همونقدر که باهاش به مشکل خوردم برام خوشی هم داشت. فقط حس می کنم اگر اونشب اون مسابقه رو نداده بودم شاید الان حداقل می تونستم بدونم خوشحاله...

کاش اونشب وقتی می دونستم لی گه گه با رفتنم با چانی مخالفه منتظر نمی شدم با نوشیدنی هایی که چانی به عنوان رد کردن ناراحتی ترکیدن موتور لی گه همه رو مهمون کرد مست بشه.

کاش وقتی سوهو گفت لی رو که بخاطر ناراحتی موتورش زیادی مست شده بود و نمی تونست برونه می رسونه منم باهاشون رفته بودم...

کاش وقتی دیدم کیونگسو که مشغول سر و کله زدن با کای بود که از سر خودش بازش کنه -چون کای گیر داده بود کیونگسو بهش چیزی رو یاد بده- منم چان رو از سرم باز کرده بودم... اما نه.

من هنوزم همون بچه ای بودم که لی گه حق داشت راضی نشه با خودش به پیست بیارتش.

تا اوضاع گرم شده بود مثل بقیه شروع به نوشیدن کردم. خوب می دونستم اگه فردا خمار برم مدرسه یا اگر سر کلاس نرم و به هر روشی لو بره دیشب کجا بودم علاوه بر جریمه ای که مدرسه برام در نظر میگیره لی گه کارم رو میسازه.

پدر و مادر بهش اعتماد کرده بودن و من رو پیشش گذاشته بودن تا سال نو چینی رو با خیال راحت چند ماهی بیجینگ بمونن.

خیالشون راحت بود که تو یه شهر کوچیک تو شرق کره با یه پسر مسئولیت پذیر مثل لی دیگه همه چی درست پیش میره...

اما من اونشب نوشیدم.

نمی تونستم نگاه های چانیول رو روی خودم نادیده بگیرم. اون طوری بهم نگاه می کرد که انگار داشت بهم می گفت "نگو که کم آوردی " و اون نیشخندش که چال روی گونه رو به نمایش میذاشت طوری به رخم می کشید که حس می کردم اگه فقط یک ثانیه وا بدم شکار شدم...

به علاوه من هنوز اون مشکل قبل از مسابقه رو توی شلوارم و بین پاهام داشتم که تمرکز رو ازم گرفته بود. هیچکس نمی تونست نگاه های گرسنه ی پارک چانیول رو با مفهوم دیگه ای اشتباه بگیره.

Kpop OneShot BoyxBoyWhere stories live. Discover now