As If I Wasn't There - 2Seok

1.6K 57 15
                                    

وانشات: | As if I wasn't there🔥

🏷نویسنده | StoryTeller_Mia

🏷کاپل | دوسوک/دخترپسری

🏷ژانر | روانشناسی؛ انگست 🌊

🏷هشتگ | #As if Iwasn't there #OneShot


As if I wasn't there | انگار که آنجا نباشم

شهرت رفتار جین از دوستان و خانواده گرفته تا آشنایان و حتی دشمن هاش تثبیت شده س. جین نمیتونه مسئولیت پذیر باشه و هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه اون دست از تنوع خواهیش دست برداره.

شعار همیشگیش رو همه می دونستن... ‏همیشه آماده باش که هرچی داری رو بتونی تو ۳۰ ثانیه ترک کنی...

و این فقط نشون میداد که اون هیچ چیز از مسئولیت نمی دونه. از تغییر وسایل خونه، خود خونه و ماشین گرفته تا پارتنر هایی که بخواد زمانش رو باهاشون بگذرونه. نه اینکه دنبال خوابیدن های یک شبه باشه... نه، اون کاملا جدی وارد رابطه میشد اما فقط بعد از چند ماه از رابطه هاش خسته میشد و قلب های شکسته رو پشت سرش خودش به جا می ذاشت تا اینکه بالاخره دوست هاش مجبورش کردن با یه مشاور در مورد این رفتارش صحبت کنه.

اینطوری شد که جین سر از دفتر مشاوره ی دکتر جانگ در آورد. پسری که درجه ی ممتاز مشوره داشت و چیزی نمونده بود که درجه ی پزشکیش رو دریافت کنه، کسی که انگار می تونست افسرده ترین افرادی که بهش مراجعه میکنن رو هم با لبخند به خونه رهی کنه.

از نظر اطرافیان؛ امید زیادی به تغییر جین نبود اما زمانی که سر و کله هوسوک پیدا شد، همه چیز خیلی چشمگیر تغییر کرد. دکتر تازه وارد نه تنها بنظر می رسید تونسته باشه رفتار بی ثبات جین رو کنترل کنه، بلکه حتی تونست اون رو قانع کنه که بعد از 9 سال به دیدن مادرش بره. . . کسی که هوسوک بین جلسات مشاوره ش با جین متوجه شده بود دلیل اصلی این رفتار جینه.

از نظر هوسوک، اگر جین می تونست اون زن رو ببخشه، می تونست از شر این درگیری ذهنی ای که با خودش داشت رها بشه. حقیقت این بود که جین تو خونه ای بزرگ شده بود که نه تنها یک الگوی رفتاری درست نداشت، بلکه همیشه شاهد این بود که مادرش هر هفته ش رو با یک مرد متفاوت می گذرونه. مادر جین چهره ی زیبا و موقعیت اجتماعی خوبی داشت و برای جین به عنوان یک بچه، اینکه بتونی همیشه فرد جدیدی رو کنارت داشته باشی که بهت عشق بورزه سرگرمی خوبی به حساب می اومد پس همین راه رو هم ادامه داده بود.

و درست انگار که همه چیز به اندازه ی کافی پیچیده نبود تا جین رو از راهی که در پیش گرفته مطمئن کنه، اولین فردی که جین باهاش وارد رابطه ی جدی شده بود اون رو بخاطر یک موقعیت تحصیلی بهتر رها کرده بود و به ایتالیا رفته بود.

کسی که هوسوک حتی با وارد رابطه شدن با جین می تونست حس کنه جین هنوز بهش کشش داره... اما هر بار سعی می کرد در مورد اون فرد با جین صحبت کنه با یک دیوار بتونی رو بهرو میشد که جین دور اون موضوع می کشید و در موردش حرف نمیزد...

Kpop OneShot BoyxBoyWhere stories live. Discover now