قلب های خالی |Bleak Hearts

2.8K 100 9
                                    


کریسهو شیپرای عزیز. یه داستان کریسهو و کایسو هم به اسم " کسانی که وجود ندارند" دارم میذارم که کامل شده س و پات هاش هر روز میذارم. پس با خیال راحت بیایید و بخونید



با نهایی شدن تصمیم کمپانی برای انتخاب یه دوست دختر برای لیدر اکسو سوهو، کریس که مدتی بود برای رفتن از  کمپانی
SM
با خودش کلنجار می رفت، تصمیمش رو گرفت و همین هم باعث شد کمپانی خیلی جدی تر سوهو رو مجبور کنه با یه دختر قرار بذاره تا فن ها از کریس دلگیر بشن و برای رفتنش به کمپانی اعتراض نکن. . .

وقتی کریس از کره خارج شد می شد گفت هنوز 12 ساعت هم نگذشته بود که کمپانی خبر قرار گذاشتن سوهو رو با یکی از مدل ها اعلام کرد و خبر رو طوری جلوه داد که انگار این رابطه چندین ماهه که بر قرار بوده.

و هرچند در طول زمان طبق عکس ها و خبر هایی که پخش شده بود سوهو با اون دختر خوشحال تر از هر وقت دیگه ای بنظر می رسید و حتی خودش چند جا اعلام کرده بود که رابطه شون خیلی تند تر از چیزی که فکرش رو کرده پیش میره و اون ها همدیگه رو دوست دارن... اما بعد از مدت دو ماه از گذشت رابطه؛ خوشی اون زوج ساختگی با یه وقفه رو به رو شد.

سوهو مریض شده و نتونسته بود دوست دختر جدیدش رو برای یکی از مراسم های مُد همراهی کنه... که البته این فقط یه بهانه بود.

حقیقت ماجرا رو تعداد زیادی نمی دونستن. شاید فقط مدیران دو کمپانی و ... کریس وو! سوهو از نظر روحی صدمه دیده بود و دیگه نمی تونست لبخند جعل کنه.

کریس تو همون دو ماه که با سوهو صحبت نکرده بود دلش برای چیز های زیادی در مورد اون پسر تنگ شده بود. برای مدل نگاه کردن سوهو بهش و حالتی که چشم هاش با حالت لبخندش کشیده می شدن...

برای خنده ی سوهو وقتی چیز بامزه ای میدید یا حالت آروم صورتش وقتایی که دوربین ها بهش نشونه نرفته بودن... و یا وقت هایی که قرمز و خجل میشد چون دونسنگ ها جوک هاش رو مسخره می کردن و بهشون نمی خندیدن.

دلش برای وقتایی که سوهو خودش کش میداد و با بالا بردن دست هاش پوست شکم سفیدش نمایان میشد. برای صدای برفی و نرمش که وقتی عصبانی میشد می تونست حسابی گوش خراش بشه...

دلش برای خیلی چیز ها تنگ شده بود اما هیچکدوم به اون میزان حس دلتنگی که برای داشتن بدن کوچیکش درحالی که سرخ شده بود و عرق کرده توی دست هاش روی تختش داشت نمی رسیدن.

هیچ چیز به حس دیدن اون لحظه‌ای که سوهو تلاش می کرد تا با چنگ زدن کمر کریس خودش رو برای نالیدن کنترل کنه نمی رسید و لمس های نرمش که باعث میشدن کریس با غرش و فشردن دندون هاش این لذت خشمناک رو تجربه کنه...

Kpop OneShot BoyxBoyWhere stories live. Discover now