ادمین چنلم #نورا این چندا تا وانشات بعدی رو نوشته. امیدوارم لذت ببرید. لینک چنل تو بیو پروفایلم هست.
" آه...نه ... "
چان سر دیکشو به آرومی وارد بک و خارج می کرد.
" نـ ..نه... "
با لذت به بدن سفید و بی نقصش نگاهی انداخت و دنباله ی طناب چرمی باریکی که باهاش عضو کوچک بکو بسته بود، پاپیون زد و با رضایت لبخند زد.
بک روی زانوهاش جابجا شد و با چشم های خیس برگشت و با لحنی که برای چان اعتیاد آور بود گفت:" نه چاان ...دیگه بیشتر از این واردش نکن ..."
نفسهاش داغ و چشمای خمارش داست بسته میشد.
چان دکمه های پیراهنشو یکی یکی باز کرد. ادامه ی طنابی که به دستای بکهیون بسته بودو کشید و مجبورش کرد روی زانوهاش بالا تر بیاد تا دید بهتری داشته باشه.
دیک چان زیادی برای ورودی کوچک بک بزرگ بود.
بک با صدای لرزانی ناله کرد:" چااان ... لطفاااا...درش بیار ..."
چان بدون بیشتر وارد شدن روی بک خیمه زد و لبهاشو بوسید:" هیـــــس ...من نمیتونم اینکارو بکنم ..." لبهاشو به گوش بک نزدیک کرد و با لحن جذابی کنار گوشش زمزمه کرد:" حتی اگه عشقم اینو ازم بخواد ..."و بوسه ای به گردنش زد.
ناله های بکهیون نشون میداد چان کارشو خوب بلده.
" این دفعه نمیتونم بهت گوش بدم بک..."
ناله ی بک بلند شد و دستای بسته ش رو چند بار کشید. بی فایده بود.
طرف دیگه طناب چرمی ای که به دور دستش پیچیده بود با گره ی محکمی به نرده های تخت وصل بود .
....یک هفته قبل ...
بک همون طور که آبمیوه ی مورد علاقه ش رو می خورد با دست دیگه ش فرمون رو کنترل میکرد. پاشو روی گاز فشرد و قوطی خالی رو به عقب انداخت:" هوووف. نیم سال اول که تموم شد ......به زودی اولین تعطیلات تابستونی میرسه ...به نظرت چیکار کنم؟"
چان از بالای عینک آفتابیش نگاهی به چهره ی جدی بک انداخت و گفت:" شوخیت گرفته ..؟ خب اینکه معلومه ..آماه شدن برای مطالعه امتحانای نیم فصل دوم و....یه عالمه سکس با من ... ؟"
بِکهیون با گونه های گل انداخته از گوشه ی چشم نگاهی به چان انداخت که تکیه ش رو به در داده بود و با لبخند جذابی نگاش می کرد و گفت:" احمق ..."
خب این اتفاق زمانی افتاد که بک تصمیم گرفت با این سال بالایی قرار بزاره و الان 8 ماه از اون زمان می گذشت.
چان عینکشو برداشت:" هی ...بک ..." بوسه ای به گونه ی بک زد:" من واقعا میخوام باهات سکس داشته باشم ...اما ...میخوام توخودت منو بخوای ..."
YOU ARE READING
Kpop OneShot BoyxBoy
General Fictionوانشات های کاپل های پسر کیپاپ وانشاتی که از کی پاپ نوشتم. مطالب مثبت 18 دارد.