Coldest place on earth

2.1K 84 12
                                    

ورژن کوکمین وانشات

I kissed A boy

با تغییرات مناسب برای این کاپل


Coldest place on earth

•🐚سَردتَـرینـ جایـ دنیـ ـا 🌍 • •♥دلِـ اونـ آدمیهـ 💧•

•💂 ڪہـ دیگہـ هیچـ•🍃•احساسیـ ندارهـ•🌹☄•

نگاهش محو گل هایی بود که داشتن توی باغچه یخ میزدن. کنارش ایستادم:" نمی‌دونستم اینقدر از گل ها خوشت میاد..."

کمی مکث کرد و بعد از نگاه کوتاهی بهم گفت:" من از هرچیزی که حرف نمی‌زنه خوشم میاد!"

از دید جونگ کوک

دود لعنتیِ سیگار داشت خفه ام می کرد. یه قلپ دیگه از آبجو ام فرستادم ته گلوم تا راه تنفسم باز بشه اما با بخش شدن مزه ش تو دهنم یادم اومد که مزه اون نوشیدنی بی کیفیت کشنده تره.

نگاهم رو از رو دختر پسر هایی که گوشه و کنار در حال رقصیدن بودن گرفتم اما با دیدن دو تا پسر که داشتن تقریبا همونجا لباس های همدیگه رو در می آوردن نفسم رو حبس کردم.

توی بوسان به عنوان شر ترین پسر مدرسه خلاف بزرگم زدن دو – سه پُک سیگار بود اما حالا، اینجا حس می کردم اگه یک ثانیه دیگه هوای تازه بهم نرسه حتما بالا میارم پس سعی کردم راهم رو از بین جمعیت باز کنم.

موسیقی به قدری بلند بود که حتی شک داشتم اگر خودمم به خودم حرفی بزنم کلمه ایش به گوشم برسه. فکر نمی کردم تا رسیدن به طبقه ی پایین دوام بیارم پس سعی کردم تو روشن و خاموش شدن رقص نور بیاد بیارم ورودی نزیدک ترین بالکن اون خونه ی فوق بزرگ از کدوم طرف بود.

به بدن های عرق کرده و گرم سر راهم می خوردم و توی مغزم به خودم لعنت می فرستادم که گولِ تهیونگ خورده بودم و با اون و هوسوک اومده بودم پارتی. اونم اولین پارتی شروع دانشگاه و درست تو بدنام ترین خونه ی خوابگاهی دانشجو ها.

از تکیه ی یه دختر مست که می خواست راضیم کنه باهاش به اتاقش برم جاخالی دادم و خودم به سمتی که تصور می کردم باید بالکن باشه کشوندم. تاریکی شب از پشت پنجره بهتر از درون خونه دیده میشد. فقط امیدوار بودم اونجا شلوغ نباشه.

در شیشه ای کشویی بود. بازش کردم و قبل از اینکه واقعا بالا بیارم خودم به بیرون و هوای باز رسوندم.

هوای تازه و منجمد، مثل تیکه های یخ راه گلوم رو طی کرد و بدن داغم که چند دقیقه پیش تو محیطی به گرمی کوره بود به لرز انداخت که ناچارا چند بار سرفه کردم تا ریه هام رو به دمای جدید عادت بدم.

حالم داشت بهتر می شد؛ یه نفس عمیق دیگه گرفتم و سعی کردم برای اینکه خیلی زود سردم نشه رو صدای آهنگی که از پشت شیشه ها بیرون میزد تمرکز کنم.

Kpop OneShot BoyxBoyWhere stories live. Discover now