Memandangkan cerita pertama saya iaitu Doktor Itu Saya punya sudah tamat, saya nak promote dua cerita saya yang lain.
1. Projek Memikat Mr 2B
Mr 2B ?!
Ryna tidak pernah menyangka bahawa dia akan terima cabaran kawannya untuk memikat si Berlagak Bagus.
"hey kau ingat aku nak sangat la pikat kau yang berlagak bagus tu ?!" - Ryna
"really ? kalau you tak nak pikat I, you tak akan terima lamaran I wahai Cik Eryna" - Zaff
Hubungan mereka tidak kekal lama setelah dilanda satu masalah.Rancangannya yang dahulu memakan diri apabila dia terikat dengan rasa cinta di hati yang semakin menggunung. Satu permainan telah berlaku tanpa sedar di antara dia dan Mr 2B .
Dapatkah Ryna melakukan cabaran yang diterimanya dengan baik ? Berjayakah Ryna memikat si Mr 2B ? Pemainan apa yang sedang berlaku antara mereka ?
2. Cik Bunga Ros Putih
"Gadis Hipster ? Gila shopping ? Baju ketat sendat melekat ? Lawa persis model ?
Nahhhhh ! Itu semua bukan aku. "
Seorang gadis yang berumur 17 tahun terpaksa berpindah semula ke tanah air atas urusan keluarga. Pada awalnya, dia menganggap bahawa hidupnya akan kekal aman seperti biasa. Rupanya sangkaannya salah setelah berpindah di sekolah yang baharu. Gadis yang tidak percaya akan cinta monyet terus dibelengu masalah itu sehingga tidak dapat membezakan mana satu cinta monyet dan cinta sejati.
"kau nak apa ? Tolonglah, aku merayu, jangan kacau aku dah. Aku tak curi apa-apa dari kau. Aku tahu beza dosa pahala la"- Aira Assufiya
" Kau dah curi, lepas tu tak nak mengaku. Nasib aku ni pengawas je, bukan ketua pengawas. Kau dah curi hati aku la !"- Asydan Rifky
"Dalam diam, kau yang aku puja"- Syah Ilhan
Masalah itu kekal menghantui dirinya sehingga habis sekolah. Dirinya yang kekal bingung terus berusaha untuk mencari jawapan untuk hatinya.
Apakah hubungan mereka bertiga ? Siapakah yang berjaya membuka hati si bunga ? Kumbang mana yang berjaya mendapat tempat di hati si bunga ? Jom kita ketahui bersama !
______________________________________________________________
Jika ada masa lapang dan terluang, sudikanlah diri membaca cerita saya ! Pendapat anda tentang cerita saya amat saya perlukan. Terima kasih kerana sudi membaca hasil tulisan yang tak seberapa saya. Ingin bertanya tentang cerita saya, silakan brtanya. Mungkin ada
YOU ARE READING
Doktor Itu Saya Punya !
Teen FictionPertemuan yang tidak dijangka telah menemukan Mya dengan doktornya. "Habis kalau yang sakit tu I, ubatnya apa ?"-Mya "Depan mata you ni la ubatnya"- Asy Dapatkah dia menambat hati Mya ? Dapatkah Mya mengawal sikap cemburunya apabila dapat suami kac...