32.kapitola

683 39 5
                                    

Ahojky :)
Asi Vám nemusím říkat, co se v této kapitole bude odehrávat... :D
To už asi všichni víte :P
Užijte si kapitolu :3

Lucy:

Líbal mě tak nežně, jako kdyby mi každým jeho polibkem, řekl 'Miluju tě'.
Poloha, ve které jsem seděla, mi trochu začala vadit. Poprvé, za dlouhou dobu, jsem přerušila naše polibky a zvedla se.
Natsu se na mě smutně podíval, asi ho to mrzelo. Musela jsem se na něho usmát.
Stoupla jsem se před něj a sedla si na něj tak, že jsem své nohy, měla obmotané kolem jeho pasu.
Natsu se na mě usmál a já mu úsměv oplatila.
Byla jsem teď o něco výš, takže jsem se k němu musela sehnout, abych ho znovu mohla políbit. Chytla jsem ho za tváře a vášnivě ho začala líbat. Do líbání se ihned zapojil, rukou mě chytl za pas a přitáhl si mě blíž.
Najednou se rty přemýstil na můj krk. Musela jsem trochu zavdychat. Bylo to příjemné.
Občas mě trochu kousl a sál, aby mi tam zanechal pár flíčků. Bylo hezké představit si, že si mě takto značí. Jsem jen jeho...
Hladil mě po zádech a já si ho víc a víc k sobě přitahovala, že jsem ho cítila po celém svém těle.
Měl rozpálené tělo, které mě příjemmě hřálo.
Po dlouhé době se od mého mrku odtáhl a podíval se mi do očí.
Bylo vidět, že nad něčím přemýšlí.
,,Copak?” zeptala jsem se a usmála.
,,N-Nic...jen že...” řekl a podíval se dolů na... moje nohy. Co kdyz mu to vadí?
,,Promniň, já...” chtěla jsem mu říct, že jsem ho nechtěla nijak rozrušovat a že tohle nemusíme dělat.
,,Za co se omlouváš?” nechápal a podíval se na mě.
,,M-Myslela jsem, že t-to nechceš...” začala jsem se příšerně červenat.
,,Nechci? Jak sis to mohla myslet?” uchechtl se a políbil mě na krk. To znamená...
,,Takže... ty bys to chtěl?” zeptala jsem se a odhalila mu více krk.
,,J-Jo...” zavzdychal mi na krk.
Chce? Dobře... Nádech... Výdech... Proč jsem sakra tak nervózní?
,,A-A proč si se p-předtím na chvilku z-zastavil?” začala jsem se zasekávat, když mi více zkousl krk.
,,Nikdy jsem to nedělal...” zašeptal mi do ucha, až mi přejel mráz po zádech.
Trochu mě to potěšilo, že to ještě nikdy nedělal.
,,Jsme na tom stejně...” řekla jsem, kousek se od něj odtáhla a podívala se mu do očí.
,,Opravdu?” taky se mi podíval do očí a natěšeně se usmál.
Musela jsem se taky na něho usmát a na znamení souhlasu jsem trochu přikývla.
Pohledem jsem sjela opět na jeho rty a políbila je.
Jeho ruce začaly putovat po mém těle. Nejdříve začal na zádech, kde postupně sjížděl dolů až k mým bokům. Hrozně mě ro vzrušilo a do polibků mu párkrát zavzdychla.

Natsu:

Není tu nějak moc horko? No ano, to díky Lucy...
Je tak roztomilá a křehká... Bojím se, že jí ublížím, když jí sem tam někde zmáčku kůži nebo lehce kousnu do krku. Všechno se snažím dělat velmi opatrně a dávám si i pozor, kdyby náhodou vyjekla...
,,N-Natsu...” vzdychla mi do ucha, když jsem jí zmáčknul zadek.
Pomalu ji začínám pokládat na zem. Hlavně opatrně... Upozorňuji se ve své hlavě a celou jí položím na zem.
Nohy z mého pasu přemístí na zem a nohy trochu roztáhne, aby jsem se k ní lépe dostal.
Celou tu dobu se mi dívá do očí a s nedočkavostí se na mě usmívá.
Také jsem nedočkavý... Sehnu se nad ní a vášnivě se přisaju na její rty. Je tak sladká... I její rty jsou sladké.
Jediné místo, kde jsem k ní natisknutý, jsou moje kalhoty.
Vždy, když se proti mně prohne, šíleně mě to vzruší.
Nikdy jsem tohle necítil... Je to hodně zvláštní, ale zároveň i příjemný.
Ruce jsem přemístil za její krK, kde měla zavázané tílko mašlí, za kterou jsem zatáhl. Začalo mi totiž vadit, že já jsem tady bez trička a ona celou tu dobu ne. Chci cítit, jak se naše těla vzájemně hřejou...
Ze rtů jsem jí rovnou sjel, na její odhalenou hruď, kde jsem ji zasypal pár polibky a sem tam udělal i pár fialových flíčků.
Bohužel na jejích ňadrech, byl ještě jeden kus oblečení.
Podíval jsem se na Lucy, jestli je zatím všechno v pořádku.
Měla zavřené oči a zhluboka dýchala.
I když mě neviděla, usmál jsem se na ní. Ruku jsem přemístil na její záda, kde jsem jí rozepl podprsenku. Ještě než jsem jí sundal z jejího těla, jsem si všiml jejího úsměvu. Sice se mi nedívala přímo do očí, ale usmívala se. Pro mě to bylo jasné znamení, že v tom můžu pokračovat, takže jsem jí hned tu podprsenku sundal a začal jí líbat, na nově odhalené části těla.
Její vzdychání se náhle zrychlilo. Měl jsem pocit, že za chvíli moje boxerky vybuchnout.
Už jsem to nedokázal déle vydržet, musel jsem mé čekání trochu zrychlit...
Z jejích krásných ňader jsem se jazyk přemístil k jejímu bříšku, pak k podbříšku a pak... se objevil další kus oblečení, přesněji její sukně.
Začal jsem jí 'rozepínat' její pásek a sukni jí stáhnul dolů. Teď přede mnou ležela jenom v kalhotkách.
Začala se více červenat a rukama si zakryla svá velká prsa.
Ona se stydí?... To je tak roztomilý!
Začal jsem se na ní usmívat jak idiot a ruce jí, z jejího hrudníku sundal. Vyděšeně otevřela oči a stydlivě se na mě podívala.
Sehl jsem se nad ní a lehce jí políbil na čelo.
,,Nezakrývej se... Chci tě vidět...” zašeptal jsem. Lucy se usmála a jemně mě políbila na rty.
Potom jsem se vrátil k jejím roztaženým nohám, kde jsem jí začal líbat po vnitřní straně stehna.
Postupně jsem se posouval nahoru, až jsem se dostal k jejím kalhotkám. Podíval jsem se na Lucy, která ze mě nespustila oči a nervózně se usmál. Lucy kývla a já se na ní ušklíbl.
Trochu jsem se zvedl a kalhotky jí tak sundal, teď už přede mnou ležela úplně nahá.
Najednou se však Lucy posadila a chytla mě za lem mých kalhot.
,,Ještě ty.” mrkla na mě a sladce se usmála. Trochu jsem zrudl, ale přikývl jsem.
Lucy mi jedním tahem sundal rychle kalhoty a s nimi i moje těsné boxerky.
Moje chlouba se rychle dala do pozoru a tím se tak nadzvedla.
Podíval jsem se na Lucy, která se na mě usmála. Nedokázal jsem odolat... Rychle jsem ji povalil znovu na zem a roztáhl jí nohy.
Začal jsem se k ní sklánět, až jsem se nakonec špičkou dotkl jejích pysků. Pohledem jsem rychle sjel k Lucy, která se na mě nepřestávala usmívat a pomalu do ní vnikl.

Lucy:

Pomalu do mě začal vnikat. Ze začátku jsem jen cítila menší tlak, ale pak se najednou objevila bolest. Musela jsem zavřít oči a trochu zasténat. Opravdu to bolelo. Začali mi slzet oči.
,,Lucy?” zaslechla jsem nad sebou starostlivý hlas Natsua. Oči jsem otevřela a podívala se mu do očí. Chytla jsem ho za krkem a přitáhla si ho k sobě blíž.
,,V p-pořád-dku... P-Pokračuj...” zašeptala jsem a usmála se.
,,D-Dobře...” znejistil trochu a začal dělat první pohyby. Byla jsem mu strašně moc vděčná, že na mě myslí. Dělal to pomalu a dával mi vždycky čas na rozdýchání.
Potom se však ve mně něco probudilo a já toho chtěla víc. Pánví jsem vyrazila proti té jeho a tím jsem mu naznačila, že může zrychlit. Natsu to pochopil a začal přirážet rychleji a rychleji, až jsem myslela, že se zblázním. Společně jsme nahlas sténaly a vzdychali, až jsem nakonec ucítila velké uvolnění a já se tak udělala.
Uděla se hned po mně a... do mě...
Potom se celou váhou na mě položil a začal se vydýchavat...

Snad se líbilo^^


Co když je to láska?|Fairy TailKde žijí příběhy. Začni objevovat