51.kapitola

454 34 10
                                    

Štědrý den

Natsu:

S Lucy a Happym, jsme dojedli Štědrovečerní večeři, kterou Lucy pěkně připravila. Teď se všichni chystáme rozdat své dárky, které jsme pro ostatní koupili. Jsem nervozní... Chci totiž Lucy požádat o ruku. Ano... to je můj vánoční dárek. nejsem vystresovaný kvůli tomu, že by se jí ten prstýnek nelíbil, ale bojím se toho, že mi řekne 'ne'.
,, První já!” řekl šťastně Happy a doběhl pro svoje dárky, které ležely pod stromečkem. S Lucy jsme se na sebe usmáli a sedli si na pohovku. Za nedlouho přiběhl Happy i s dárky v ruce a nedočkavě se na nás usmíval.
,,Tenhle je pro tebe, Lucy!" usmál se na ní a do ruky vzal jeden červeně zabalený dárek, který jí předal. Schválně, co dostane...
,,Děkuju, Happy.” usmála se na něj Lucy a pohladila ho po ušich.
Zatahala za pár stuh a roztrhla balící papír.
,,Páni... Děkuju!” usmála se na něho Lucy, když zjistila, že od něho dostala krásný obleček pro naše miminko. Bylo to opravdu moc hezké.
,,Líbí se ti?” zeptal se jí Happy.
,,Samozřejmě!” zasmála se Lucy a Happymu věnovala pusu na tvář.
,,Teď ty.” obrátil se ke mně Happy a předal mi zeleně zabalený dárek.
,,Díky.” ušklíbl jsem se na něho a svůj dárek si rozbalil.
Musel jsem se usmát. Happy mi totiž fotku, kde jsem já, Lucy a on. Pamatuju si ji, když jsme ji fotili. Bylo to na jedné misi. Skoro jsem zapomněl, že jsme ji vůbec fotili.
,,Děkuju moc.” poděkoval jsem mu ještě jednou a usmál se na něho.
,,Nemáš za co.” mávnul nad tím rukou Happy a kývl hlavou.
,,Teď zase já!” rozzářila se Lucy a došla zase pro ty svoje. Alespoň ten můj bude jako poslední...
,,Tak... První Happy!” usmála se na něho a předala mu balíček.
,,Ha! Jsem první!” zazubil se na mě Happy a já jen nad tím protočil oči.
,,Jé Lucy! To je pěkný!” řekl šťastně. Měl pravdu! Lucy mu totiž dala takový šátek, na kterým byli vyšité rybičky, které Happy tak miluje.
,,A teď ty...” otočila se na mě Lucy a nervózně se na mě usmála.
Usmál jsem se na ní, aby se nebála a přijmul od ní nádherně zabalený dárek.
Rozbaloval jsem ho celkem dlouho, protože ho opravdu pečlivě zabalila. Ale když jsem ho rozbalil a podíval se na jeho obsah, musel jsem uznat, že to za to rozbalování stálo.
,,Ta je krásná...” vydechl jsem radostí a na Lucy se usmál.
Dala mi totiž upletenou šálu, na které bylo vidět, že ji opravdu dělala sama.
,,Líbí se ti?” zeptala se mě s červenými tvářemi.
,,Strašně moc!” řekl jsem a políbil ji na tvář.
,,To jsem ráda.” usmála se na mě.
,,Bezva a teď moje dárky!” vyskočil jsem a došel pro poslední dárek, který byl pouze pro Happyho. Měl jsem to vymyšlený tak, že dárek dostane jen Happy a Lucy nechám chvilku čekat, než dostane ten extra-speciální...
,,To jsou ty, co si mi slíbil, že?” řekl usměvavě Happy, kterému jsem dal plnou krabici čerstvých ryb, které jsem dneska stihl nachytat.
,,Jo jo.” kývl jsem hlavou a otočil se na Lucy, která se na mě usmála. Čekal jsem, že tak trochu kvůli tomu bude zklamaná, ale nevadí...
,,Lucy?” podíval jsem se jí do očí a chytl jí za ruku.
,,Eh... A-Ano?” zeptala se nervózně. Sebral jsem všechnu odvahu a poklekl před ní.
,,C-Co se děje?” nechápala a lehce se začervenala.
,,Strašně moc tě miluju a... Nedokážu bez tebe žít, takže opravdu hodně doufám, že mě neodmítneš a vezmeš si mě...” usmál jsem se na ní a z kapsy vyndal krabičku, kterou jsem otevřel.

Lucy:

Štípněte mě někdo, jestli spím!
,,T-Ty... Ty si mě chceš vzít?” zalapala jsem po dechu a více mu stiskla ruku.
,,Ano... Nikdy dřív jsem si nebyl ničím tak jistý, jako právě teď.” usmál se na mě. Já asi umřu...
,,Ano... To víš, že si tě vezmu!” řekla jsem šťastně a trochu se rozbrečela. Nemohla jsem si pomoct...
,,Díky.” políbil mě na ruku a pevně mě objal.
,,Miluju tě...” řekla jsem mu do ramene a více se na něho natiskla.
,,A já tebe.” zašeptal mi do ucha a po chvilce se ode mě odtáhl.
Vzal prsten do ruky a nasunul mi ho na prsteníček. Ten prsten... Byl nádherný...
,,To jsou ty nejlepší Vánoce na světě!” zaradoval se Happy a oba nás objal. ,,Doufám, že ti půjdu za svědka!” otočil se na Natsua.
,,Eh... Jo, jasně.” nervózně se na něho usmál.
,,Bezva!” zatleskal Happy.
Opravdu to byly ty nejlepší Vánoce, které jsem kdy zažila.
,,Na co čekáme! Jdeme do cechu, musíte to všem říct!” rozhodl Happy a začal nás popostrkovat ke dveřím. Už se nemůžu dočkat...

O hodinu později, v cechu

Je fajn mít přátele, které vás ve všem podpoří.
Všem z cechu jsme řekli, že jsme se zasnoubili. Byli z toho hodně nadšení, ale nebyli ani překvapení, protože všichni říkali, že na tohle každou chvilkou čekali.
Byla jsem šťastná, protože nám hned každý začal gratulovat. S Natsuem jsme všechny pozvali na naši svatbu a dohodli se, že se vezmeme, až se to malé narodí. Asi bych si nedokázala představit, jak budu vypadat ve svatebních šatech jako těhotná. Nevadilo by mi to, ale bylo by mi zase líto, že na našich fotkách ze svatby, nebude vidět naše miminko.
,,Tu svatbu bycom mohli mít tady, co říkáš?” zeptal se mě Natsu.
,,Skvělý nápad!” usmála jsem se na něj a otočila se na Miru.
,,Miro? Myslíš, že by šlo zařídit, abychom tu svatbu měli tady?” zeptala jsem se jí.
,,To víš, že jo! Bude mi potěšením vám tu svatbu připravit!” zaradovala se Mira.
,,Děkujeme!” poděkovali jsme s Natsuem společně.
,,Nechceš jít na chvilku na vzduch?” zeptal sě mě Natsu.
,,Jo!” odpověděla jsem ihned a už ho táhla ven. V cechu totiž hrála hudba a všichni tancovali. Jsou přece Vánoce!

S Natsuem jsme si sedli na jednu lavičku, kterou Natsu očistil od sněhu a dívali se na hvězdy.
,,Jsi krásná...” řekl po chvilce Natsu. Podívala jsem se na něho a zjistila, že se celou dobu na mě díval.
Trochu jsem se začervenala a usmála se na zem.
,,Nejsem...” uchechtla jsem se.
,,Tomu nevěřím.” přitáhl si mě Natsu k sobě. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a zavřela oči. Na to, že byla pořádná zima, mi teď bylo hezky teplo. Příjemně mě hřál a já pomalu usínala.
,,Asi usnu...” řekla jsem ospale. Už jsem však neslyšela jeho reakci, protože to byly moje poslední slova, než jsem přestala všechno vnímat.
Usnula jsem, ale zase jsem byla ráda, protože dnešek opravdu nemohl skončit jinak, než dobře...

Víte, že se blížíme ke konci? :)
Snad se Vám to líbilo a děkuju všem za všechny hlasy a za všechny vaše komentáře :3
Pa zítra^^


Co když je to láska?|Fairy TailKde žijí příběhy. Začni objevovat