- Dotaz -

319 20 28
                                    

Ach! Happy je tak roztomilý! *_*
Chtěla bych ho mít doma jako plyšáka! :3

Jej, vraťme se k tomu, proč tady jsme :D

Zdravím všechny holky, kluky, děti, dospělé a seniory, lidi všeho druhu! (xD)

Dneska bohužel nic nevydám, ale alespoň to bude mít efekt toho, že Vás alespoň nechám chvilku napjaté a natěšené xD...

Podle názvu jste jistě již pochopili, že se Vás chci na něco zeptat :D

Ale ještě, než začnu s dotazem...

Chtěla bych Vám oznámit, že další kapitolu k tomuto příběhu ode mne čekejte až příští neděli ;)
Prázdniny sotva začali a já už někam vyrážím, ale nebude tam wifi -.- :(

No a teď k tomu dotazu... :D

Chtěla bych Vám dát na výběr a můžete o tom rozhodovat celý ten týden, který tady nebudu :)

Už jsem se jistě zmiňovala o tom, že těch kapitol bude buď - pouze jedna nebo dvě.

A to je ta otázka :)

Co byste upřednostňovali? :)
Je to na vás! Budu ráda, když mi to napíšete do komentářů ;)
(Podle nich budu taky rozhodovat)

Každopádně, kdyby jste chtěli jen jednu, počítejte s tím, že to prostě nacpu všechno do jedné kapitoly a bude konec ;) (eh, to asi neznělo ode mne moc hezky :( ...)

A kdyby jste si vybrali druhou možnost, tudíž dvě kapitoly, obsah bych tím nijak nenarušila, jen bych to prodloužila ;) (asi chápete, ne? :D)

Máte na to týden a já bych si moc přála, kdyby jste mi svůj názor prozradili a rozhodli o tom :')
(Nikoho samozřejmě nenutím, jen si nejsem jistá! xD)

No a pak bude po tom všem následovat:
1.Poděkování... Bude hned po poslední kapitole. (Je zvláštní to tak říkat :/)
Ale rozhodně si připravte kapesníky! xD (pro mě to bude rozhodně dojemné, takže si je začínám střádat pěkně po hromadách :'D)
A za 2._____se nechte překvapit xD
Bude se ale jednat o další část, takže si prosím po ukončení neodstraňujte příběh z knihovny, je to celkem důležitý a taky to bude záležet na vás :)

No a za 3. -✔ vedle názvu příběhu a označení 'dokončeno' :)
(Už teď mi je z toho smutno...)

Chci Vám taky popřát hezké prázdniny!
Nic si nezlomte a mažte se opalovacím krémem! (xD)
**************************
♥♥♥ Mám Vám moc ráda :') ♥♥♥
Kitsunee_san ♥
**************************
(Jaj, to je poprvé, co jsem se tady podepsala :D)

Pa zlatíčka :3

Co když je to láska?|Fairy TailKde žijí příběhy. Začni objevovat