68.kapitola

363 30 19
                                    

Lucy:

Před domem

,,Ale já jsem chtěl jít s vámi!" namítl ukňouraný Happy.
,,Jenže mi teď musíme něco dořešit!" zavrtěl hlavou Natsu. Ehm... My máme něco spolu dořešit? Nechápala jsem a tak jsem přišla k Natsuovi blíž a do ucha mu šeptla.
,,Eh... Poslyš, Natsu... Podle mě už je všechno vyřešené... Nemusíme ho hned vyhánět."
Oddálila jsem se od něj a na Happyho se podívala soucitným pohledem.
,,Lucy, promiň, ale chci být prostě s tebou... Jen ty a já." chytl mě za ruku a podíval se mi do očí.
Pak ode mě pohled zase odvrátil a Happymu něco pošeptal.
,,Jo, dobře! Mějte se!" rozloučil se s námi rychle Happy a odletěl.
Dívala jsem se na Natsua s překvapeným výrazem. Co?
,,Co jsi mu řekl?" zajímala jsem se.
,,Řekl jsem mu, aby pověděl Carle o tom, jak nás zachránil. Určitě jí takto zaujme." ušklíbl se na mě.
,,Ach tak... Jsi si jistý?" usmála jsem se na něj.
,,Ovšem. Už to vidím... On jí to řekne a ta z toho bude natolik okouzlená, že ho za to bude obdivovat a že ho bude považovat za hrdinu."
Nad tím jsem se musela pousmát. Tentokrát by to Happymu mohlo vyjít... A Carla by konečné mohla otevřít oči, aby viděla, jak moc jí má Happy rád a kdyby byla s ním, tak by ji mohl i chránit.
,,To by mohlo fungovat." usmála jsem se na něj.
,,Já vím... Ale teď musíme dořešit jednu záležitost." podíval se na mě vážným pohledem.
,,D-Dořešit? C-Co?" znejistila jsem. Ten jeho výraz... Mi tak trochu nahání hrůzu.
Jen se trochu ušklíbl a aniž bych nějak stihla zareagovat, mě vzal do náruče.
,,C-Co to děláš?" lekla jsem se a rukama se ho chytla kolem krku, abych nespadla.
,,Něco, co už jsem chtěl dělat devět měsíců." řekl mi a domem mě nesl až do ložnice, kde mě položil na postel.
Rychle jsem si sedla a pozorovala Natsua, jak zamyká dveře.
Lehce jsem zčervenala, jelikož jsem asi věděla, co chce dělat.
,,Pro jistotu." mrkl na mě, když už konečně zamkl ty dveře a šel za mnou do postele.
,,N-Nat-" chtěla jsem ještě něco říct, ale on mě umlčel svými rty. Nijak jsem se tedy nebránila a začala s ním spolupracovat.
Chytla jsem ho rukama kolem krku a pomalu si lehala. On se nade mnou sehnul a jazykem mi vjel do úst. Začala jsem spolupracovat, abych nebyla tak pozadu a jazykem se mu otírala o ten jeho.
Už jsem nemohla. Natsu, jako kdyby četl mé myšlenky, naše líbání přerušil a přesunul se k mému krku, kde mě začal sát.
Trochu jsem se pousmála, když mi došlo, že ty minulé cucfleky už tam nejsou a že mě zasypává novými...
Celkem mě udivilo, když jsem si až teď všimla, že je vlastně bez trička. I když, to on je vždycky...
Začala jsem mu hladit záda a rukama si ho k sobě přitáhla. Byli jsme teď tělo na tělo. Byla jsem na něm úplně přimáčknutá, až mě to celkem i vzrušovalo.
Z krku se přemístil ke klíční kosti, kde mě taky párkrát políbil a pokračoval by i níž, kdyby mu tam nevadilo moje tričko.
Zvedla jsem se do sedu a sundala si jak tričko, tak i své šortky, abych se s tím potom nemusela zdržovat.
Natsu se ke mně opět sehnul a děkovně mě začal líbat na podbříšku. Pak se ke mně zase vrátil a začal mě vášnivě líbat.
Byla jsem natolik vzrušená, že jsem mu párkrát vzdechla do jeho úst. Úžasný pocit...
Najednou se ode mě oddálil a podíval se na mě. Vypadal, jako by ho něco začalo trápit.
,,Copak?" pohladila jsem ho po tváři.
,,N-No... Co když z-znovu otěhotníš?" zeptal se a trochu se přitom začervenal.
,,Natsu... Copak ty nevíš, že existuje antikoncepce?" usmála jsem se na něj, ale zároveň i zrudla do červena.
,,C-Co je to... Antikoncepce?"
,,Ty idiote..." usmála jsem se na něj a pokračovala v tom, v čem jsem skončili.
Vrhla jsem se na jeho rty a objala ho rukama. Opravdu mě překvapilo, že takovou základní věc neví... Od Natsua ale můžu čekat cokoliv...
,,Zabraňuje v otěhotnění." odtáhla jsem se od něj, ale jen na chvilku, abych mu to alespoň vysvětlila.
,,Aha." ušklíbl se a zase mě políbil. ,,A ty bys chtěla další dítě?"
Odtáhla jsem se od něj a zamyslela se nad jeho otázkou. Opravdu bych chtěla další dítě?
,,Jo." vydechla jsem a usmála se na něj.
,,Díky bohu." usmál se.
Jednou rukou zajel za moje záda, kde mi rozepnul mou podprsenku. Trochu jsem mu s tím pomohla a sundala si ji ze sebe. A protože jsem už byla opravdu nedočkavá, sundala jsem si ze sebe i svoje kalhotky.
Ležela jsem teď pod ním úplně nahá. Už mi to tolik nevadilo. Byl to on a on mě už viděl několikrát nahou.
,,Rychlá." uchechtl se a já opět zčervenala. Vtipný, jako vždycky...
,,Tak buď taky rychlý, ať nejsi pozadu." vrátila jsem mu to s komplimentem a mrkla na něj.
Zrudl, jak rajče. Musela jsem se nad svým úspěchem usmát a aby nebyl tak rozrušený, políbila jsem ho na čelo.
Podíval se mi do očí a já lehce pozvedla obočí, aby věděl, že čekám.
Trochu si povzdechl a jako poslušný pejsek si začal stahovat kalhoty a s nimi i svoje spodní prádlo.
Zvedla jsem palec nahoru a opět se natáhl k jeho rtům.
On si mě k sobě přitáhl a mě nezbývalo nic jiného, než kolem jeho pasu obmotat své nohy, abych k němu byla co nejblíž.
Tato poloha mě neuvěřitelně vzrušovala. Nebylo to jenom kvůli tomu, že mě příjemně hladil po zádech a po bocích, ale že jsme se každý toho druhé otírali o naše nejcitlivější místa.
Po tak dlouhé době to bylo nádherné... Cítila jsem se tak svobodně a bláhově.
Nakonec už zbývalo jediné... Spojit naše těla, abychom se stali jem jedním.
Teď.
Společné vzdycháme, objímáme se a užíváme si přítomnost toho druhého.
Opřela jsem si hlavu o jeho rameno hlavu a zhluboka se snažila dýchat.
,,N-Natsu..." vyšlo mi z úst jeho jméno. Cítila jsem slast, která proudila celým mým tělem. Naprosto dokonalý pocit...
,,Lucy..." oplatil mi mé jméno se slastným vzdechem.
Když už přišel chvilku očekávaný orgasmus, zaryla jsem své nehty do jeho kůže a hlasitě vzdychla. On nebyl pozadu a ve stejné chvíli, jako já, začal hlasitě vzdychat.
Poté, co jsme se pořádně vydýchali, jsem si lehli jeden vedle druhého.
Usmála jsem se na něj a lehla si na jeho hruď.
,,Ještě, že ten Happy s námi nezůstal..." řekl po dlouhé době.
Neodolala jsem a tiše se uchechtla. Vážně, jak by se asi Happy tvářil, kdyby nás slyšel?
,,Hm... Asi by to nedopadlo dobře." usmála jsem se.
,,Ne." souhlasil a políbil mě na čelo.
,,Kolik je?" zeptala jsem se ho po chvilce.
,,Sedm." poohlédl se na hodiny, které staly na mém stolku.
,,To je ještě brzo, abychom šli spát." zamyslela jsem se.
,,Co bys chtěla dělat?" zeptal se náhle. Trochu jsem se pousmála a podívala se na něj.
,,Nevím... Můžeme si třeba jenom povídat." navrhla jsem.
,,O čem?" usmál se a trochu se uvelebil.
,,No... Co třeba, jaké dáme jméno naší dceři...?" trochu jsem znervózněla. Když si vzpomenu na knížku, kterou mi Levy dala, bylo tam tolik jmén, ale já i přes to žádné nevybrala...
,,Happy?" ušklíbl se na mě. Bože...
,,To je jméno pro kluka! A navíc ho vymyslel Happy!" zavrtěla jsem hlavou.
,,Byl to jen typ! A pro holku by se taky hodil..." zašklebil se na mě.
Opět jsem zavrtěla hlavou a protočila oči. Vážně... Lepší nápady nemá?
Po našem 'dlouhém' vybírání jmén jsme to vzdali a společně usnuli v objetí.

Hi hi :3
Já vím, neumím psát hentai xD
A nyní vzkaz, na který jste určitě čekali - omluva :)
Tak... Jsem strašná,
nespolehlivá, nezodpovědná a hodně často zapomínám... :(
Opravdu moc se omlouvám :'(
Teď jsem na psaní neměla opravdu čas a v deset hodin večer se mi nic už nechtělo psát :/

Jednak pro ty, co čtou příběh 'Love in Swordland' se také hluboce omlouvám. Slíbila jsem, že další kapitolu vydám za dva dny, protože jsem ji už měla dávno napsanou.
Popravdě, kapitolu mám už opravdu napsanou, ale nejde mi zveřejnit :(
Poslední dobou mi Wattpad blbne, z části za to také může můj iPhone -616, který je naprosto dokonalý svým zasekáváním a štvaním svého majitele (xD)
Takže to dneska zkusím z jiného zařízení a snad se to zveřejní :)

Chci poděkovat všem, co mají se mnou strpení a mé příběhy si stále čtou, i když k nim nepřidávám kapitoly tak často :)

♥Miluju Vás lidi a děkuji moc za vaše hlasy♥

Co když je to láska?|Fairy TailKde žijí příběhy. Začni objevovat