Zdravím :)
Prosím o přečtení vzkazu na konci, děkuji ;)Natsu:
S Erzou jsme rychle běželi do našeho cechu. V duchu jsem pořád doufal, že to stihneme a že se v nejhorším případě, nikomu noc nestane.
Konečně, jsme sem dorazili.
,,Natsu... Jsi si jistý, že šel směrem sem?” zeptala se mě ještě jednou a pro jistotu Erza. Trochu jsem se na ni zamračil, protože jsem so myslel, že mi vůbec nevěří.
,,Samozřejmě... Nejsem slepý, abych si nevšiml, kam jde...” zamumlal jsem naštvaně.
,,Dobře...” povzdechla si Erza a spolu se mnou, a s Happym, jsme vešli do budovy našeho cechu.
,,Co? Nikdo tu není? Kde jsou všichni...” podivil jsem se a začal se všude možně rozhlížet.
,,Natsu...” zašeptala překvapeně Erza.
,,Hm?” nepochopil jsem, proč mě oslovila a otočil jsem se k ní.
Stála tam, jako kdyby právě zkameněla, a oči měla vytřeštěné k jednomu místu.
Otočil jsem se tedy tak, abych viděl, na co se dívá.
,,C-Co?!” zakuckal jsem se a na místě zčervenal. Nemohl jsem uvěřit vlastním očím...
Za barem tam stála Mira s Laxusem a vypadalo to, že jsme je při něčem vyrušili. Líbali se... Počkat. Mira a Laxus?! Ble...
,,Panečku... Vy jste dnes přišli do cechu, když je volno?” nervózně se na nás usmála Mira a od Laxuse se odtáhla.
,,M-Miro...” zakoktala Erza.
,,Hej Natsu! Slyšel jsem, že Lucy je těhotná... Není to tvoje vina, že ne?” zavolal na mě protivně Laxus.
,,Moje vina?! To je moje štěstí v životě!” naštvaně jsem mu to vysvětli a uraženě si založil ruce.
Po dlouhý době se vrátil a už mě chce zase naštvat...!
,,Klídek... Dělal jsem si srandu.” zasmál se.
,,Hm...” zamručel jsem na oplátku.
,,Přejete si něco?” zeptala se nás mile Mira a vřele se na nás usmála.
,,No... Jen jsme vám chtěli říct, že jsem jde ten mistr z Night Wolf.” zamyslel jsem se.
,,Ten z temného cechu? Co se tu stalo?” nechápal Laxus. Kdybys tady byl, tak to všechno víš... Utrousil jsem si nad ním v duchu poznámku a nechal Erzu, aby mu to všechno řekla.,,Páni... Vždycky jsem si myslel, že jsi idiot... Ale až takový?” zasmál se Laxus na můj účet.
,,Neslyšel jsem tuhle urážku už někde...?” řekl jsem zvědavě. No fakt.. Kdo mi tohle řekl?
,,Zaleží na tom? Každopádně twn kdo to řekl, měl pravdu.” falešně se na mě usmál.
Zaťal jsem pěsti a už se chtěl rozejít k němu, když mi to najednou Erza zatrhla.
,,Šetři síly...” zašeptala ke mně a usmála se.
Všechen vztek ve mně povolil a já přestal být naštvaný. Na Erzu jsem kývl a radši o pár kroků couvl, abych u toho blbce, nemusel být tak blízko.
,,Dost už bylo urážek... Měli bycho se teď soustředit na to, že sem za chvilku, nejspíže, příjde mistr z temného cechu.” Moje slova....
,,Ale co chceš dělat?” zeptal se jí Laxus.
,,Hm... Nevím... Kde je vlastně náš mistr? Měl by to vědět...” zamyslela se Erza.
,,Nahoře... Přišla nás navštívit Porlyusica, takže tam s ní něco řeší.” odpověděl jí Laxus.
,,Lidi! Potřebuji pomoct!” ozval se za námi jakýsi hlas, který určitě patřil Carle.
Všichni jsme se na ni otočili.
,,Co se děje? A kde máš Wendy?” podivil jsem se, když mi došlo, že ty dvě jsou pořád spolu a teď ne.
,,Wendy... Potřebujeme, aby jste nám pomohli! Našli jsme totiž Lucy a-” ,,Počkej! Co je s Lucy?!” vyděšeně jsem na ní zakřičel. Co se stalo?!
,,Ona... Našli jsme ji v lese a vůbec to s ní nevypadá dobře.” vysvětlila mi smutně Carla. V lese?... No jo, pamatuji si, že jsem jí řekl, aby šla tou bezpečnějnší cestou, ale... Co když cestou někde upadla? Co když jí někdo napadl? Měla pravdu... Měla jít se mnou, aby nezůstala sama...
,,Kde teď je?” probudil jsem se z myšlenek a starostlivě se zeptal.
,,Wendy je s ní na cestě sem, ale nevím, kdy dorazí.” zavrtěla hlavou Carla.
,,Musím jim jít naproti nebo-” chtěl jsem jim něco oznámit, ale přerušilo mě rychlé otevření vchodových dveří.
Stál tam on... Opravdu tam stál! Ten, který sem měl přijít až zítra a přišel dnes. To mě chce na twn souboj vyzvat už teď?
,,Tak jsem tady...” zavrčel nevrle a pomalým krokem, se došoural k nám. Nezmohl jsem se ani na jediné slovo... Asi jsem se ho opravdu bál...
,,To tam budeš jen tak stát?” z výšky se podíval přímo na mě a pohlédl mi chladně do očí.
,,A... A co bych asi tak měl dělat?” sebral jsem konečně odvahu a něco mu řekl. Asi ho to moc nepotěšilo...
,,Ty kryso... Nejdřív, jseš hnusnej na můj cech, pak mě vyzveš na souboj a teď jseš na mě ještě drzej?!” naštval se. Kruci... Co mám udělat?
,,Natsu... Půjdu zatím za Lucy, abych ti pak mohla říct, že je v pořádku... Vy dva, si to tu mezitím nějak srovnejte a zkus ho přemluvit, aby s tebou nebojoval.” šeptla ke mně Erza, když si mě na chvilku od něho odtáhla, aby mi tohle mohla říct.
,,Pokusím se o to... Děkuju, za Lucy... A prosím, postarej se o ni.” kývl jsem na Erzu a usmál se na ni.
,,Neboj se. Přivedu ji v pořádku.” mrkla ještě na mě a odešla. Díky, Erzo...
,,Tak co? Kdy začneme?” ozval se zase ten velký hňup a ja se na něj naštvaně otočil.
,,Začneme? Byli jsme domluveni na zítřek! Takže začneme zítra!” zavrčel jsem na něj. Možná, že jsem ho teď tím úplně vytočil, ale teď se trovna nesoustředím na něj. Zajímá mě teď Lucy... Co se jí asi tak mohlo stát, že sem nedorazila sama? Snad bude v pořádku. V to jediné teď doufám....Jo! Další kapitola je tu! :D
Těšili jste se? :)
OPĚT se omlouvám za nevydavání kapitol :(
Mám teď trochu napilno, a proto jsem Vám chtěla říct, že KAPITOLY teď budu vydávat KAŽDÝ DRUHÝ DEN ;)
Snad mě kvůli tomu nezabijete... :DA pozor! V médiích máte další trailer na 'Dragon cry'!
Na instagramu jsem se dokonce dozvěděla, že ten film vyšel už dnes... Asi neumím tak moc dobře angličtinu, když jsem se spletla o měsíc xD
Každopádně, pokud někdo budete mít link na shlédnutí filmu, prosím, pošlete mi ho! Budu Vám za to moc vděčná! :3Uvidíme se tedy u další kapitoly, a to pozítří ;) :3
PS: opět Vám chci poděkovat za naprosto úžasný počet hlasů a přečtení <3
Není, co dodat... Jste prostě skvělí :3
ČTEŠ
Co když je to láska?|Fairy Tail
Fanfiction[OPRAVA!] Už je to dlouho, co jsem se začala cítit zvláštně v jeho blízkosti. Vždy, když ho vidím, začínám se červenat a nohy se mi sami od sebe podlamují. Když se jen na mě usměje, je to jako by se zastavil čas, kdy nemusím myslet na to, co špatné...