Dylan

645 32 2
                                    

POV Erik

Waarom is Dylan terug.

Het verdrag is toch niet verbroken?

Lucy moet nu wel heel voorzichtig doen. Vooral nu de wolvenclan en John er nu zijn.

Dylan zou geen probleem zijn maar zijn vader is het grootste probleem, hij is de alfa. Hopelijk komt hij niet naar hier. Want dan zijn we echt de klos.

Ik zag dat Lucy mooi aan het slapen was, ze licht zo vredig en rustig te slapen. Doordat ik haar zo zag liggen, wou ik naast haar liggen. En dat deed ik ook. Ik ging naast haar liggen en probeerde haar zo min mogelijk aan te raken zodat ze niet wakker werd.

POV Dylan

Ik wist dat die Lucy daar in het huis was maar wat ik nog steeds niet wist ofdat ze mens of vampier nu is. Als ze nog een mens was was het verdag allegeluk niet gebroken. Ik wou men vader zeker hier niks van zeggen anders hadden zowel ik als Erik problemen.

Maar ik kon haar geur maar niet vergeten. Ze rook naar aarbeien met sinaasappel. Maar wat ik echt raar vond was dat ik meteen een klik voelde toen ik haar rook.

Mijn vader was me al aan het opwachten in het bos, had mijn moeder me gezegt.

Ik transformeerde en liep op volle snelheid naar het bos.

Hopend dat niemand me gezien had. Want we woonden niet zo goed afgelegen. Rondom ons woonden nog een paar wolven maar ook mensen dus jha, je kon het al raden. Toen ik aan de bosrand kwam zocht ik naar de geur van mijn vader. Ik kreeg de geur van mijn vader maar merkte nog iets dichter bij me een andere geur dat me aan trok.

Toen ik naar die bekende geur ging kreeg ik al snel antwoord op mijn vragen. Het was Katherine die zich aan het voeden was.

Meteen toen ze me zag stopte ze.

Heey Dylan das lang geleden, zei ze in mijn gedachten want we wisten allebei dat als mijn vader dit hoorde we beide in problemen zouden komen.

Ja lang geleden, ik was gisteren bij jullie thuis met de moeder van Lucy.

Aah daar heeft Erik me niks van gezegt. Maar dat doet hij wel vaker de laatste tijd.

Waarom?

Nu Lucy een beetje bij ons woont want John is op haar uit. En meteen zag ik dat ze haar hand voor haar mond deed, ze had wat te veel verteld.

Nu wist ik zeker dat ze daar was maar nu wist ik pas waarom. Zo zou niemand mogen vastgezet worden. En weg getrokken worden van familie en vrienden.

Ik had echt met haar te doen.

Maar ik zag ook dat Katherine me aan keek met ogen zo van als je dit tegen Erik zegt dan ben je dood.

En ze was weg.

-------------------------------

En en en wat vinden jullie er van ???

Like ??????

Comment ?????

My life my choiceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu