School was vermoeiend. Alle lessen vandaag. Het was gewoon te veel en erik bleef maar het onderwerp van gisteren boven halen. Ik zat nog steeds naast hem en het viel nu wel mee. We hadden nog steeds testen maar we konden de antwoorden naar elkaar doorsturen via de link. Van Dylan heb ik niet veel meer van gehoord maar ik wou dat nog zo eventjes houden. De lessen waren snel gedaan. Ik liep nog snel naar de basisschool van mijn broertje, ik wou hem nog eventjes zien, voordat ik weer naar Dylans huis ging.
Ik ging snel naar mijn kamer want ik hoorde mijn gsm af gaan. Ik griste snel mijn gsm uit mijn tas.
"Hallo met Lucy."
"Lucy het is Demi." ze klonk wanhopig.
"Wat is er Demi?" vroeg ik.
"Oh niets het is gewoon om te vragen hoe het met je is."
"Oh alles goed. En met jou?"
"Ook goed en Lilly heeft een echt leuk nieuw vriendje hoor." hoorde ik haar zeggen.
"Oh tof dat is leuk."
"Je he en hij wou met ons afspreken om Lilly's beste vriendinnen te ontmoeten."
"Oh tof wanneer?"
"Is vrijdag na school goed?"
"Ja super mag Erik er ook bij zijn."
"Ja is goed."
"Mag ik ook zijn naam weten?"
"Oh ja vergeten, hij noemt John." meteen daarna stortte mijn hele wereld in. Mijn vermoedens waren naar de John die ik kende. Hij is een gluiperd. Hij zou hen gaan gebruiken om mij te gaan kwetsen. Of hen te gaan veranderen om me te vermoorden.
Oh tof. Is goed ik en Erik zien je vrijdag na school op de parking want dan kunnen we nog zien naar waar we naartoe gaan."
"Is goed. Ik zie je morgen op school."
"Ok tot morgen."
"Doei."
Ik legde meteen af ik begon te stressen.
Ik wist niet meer wat eerst te doen. Dus belde ik Erik.
"Hallo met Erik." hoorde ik aan de andere kant van de telefoon.
"Heey, ik heb een probleem."
"Wat dan? Vertel het maar of moet ik naar jou komen?"
"Kan je zo snel mogelijk naar hier komen en breng Dylan maar mee het gaat hem ook aan."
"Oei is het zo erg?"
"Ja."
"Ik ben er over 5 minuten met Dylan."
"Is goed, zie je dan."
Ik legde meteen af en probeerde alles in mijn hoord te ordenen. Van wat Demi me juist had verteld.
"Oke John is dus het vriendje van Lilly en hij wilt samen met ons iets doen na school. Wat gaat hij met hen doen? Wat gaat er gebeuren vrijdag?" dacht ik allemaal.
Nog geen 3 minuten nadat ik Erik had gebeld klopte hij al op de deur.
Ik deed meteen open. Daar zag ik Dylan en Erik voor mijn deur staan.
"Je wou ons spreken." zei Dylan formeel.
"Ja, het gaat over John."
"Wat is er?"
"Hij is samen met Lilly."
"Dat kan niet zijn." zei Erik.
"Jawel ik heb het net gehoord, van Demi en we hebben een afspraak met hem vrijdag na school. En hij wilt de vrienden van Lilly beter 'kennen'." voegde ik er nog aan toe.
"Nee dat kan niet." zei Dylan vol ongeloof.
"Jawel."
"Oke ik laat 3 wolven jullie volgen voor de veiligheid en ze moeten natuurlijk undercover zijn." zei Dylan.
"Is goed. Maar laat ze geen ophef maken." zei Erik.
"Is goed. En jij moet je gave gaan controleren. Zodat je weet wat John denkt en dan kunnen we maatregelen nemen."
"Is goed. Maar dan heb ik wel iemand nodig om te trainen."
"Ik zal Rose laten komen zodat je kunt oefenen met haar. Zorg ervoor dat je mijn zusje geen pijn doet hé."
"Ah ze is je zusje." zei ik verbaasd.
"Ja dat is ze, dus wees voorzichtig met haar." zei Dylan streng.
Oke oke maar ik moet me wel eerst gaan jagen."
"Is goed, ik zal Erik laten komen zodat je niet alleen bent."
"Dat hoefd niet maar ok."
JE LEEST
My life my choice
مصاص دماءLucy is een gewoon meisje met een gewoon leven. En juist een nieuwe school. Maar daar wordt ze al meteen opgemerkt door Erik. Maar wanneer ze Erik beter leert kennen leerd ze ook zijn grote geheim. Maar hoe gaat Lucy ermee om met geheim? Ze komt do...