BİR ÖNCEKİ BÖLÜMÜN SON KISMI TAMAMLANMIŞTIR.(8 Nisan 2017 tarihinde) ÖNCELİKLE SEZON 2 BÖLÜM 10'U OKUMALISINIZ:)
Müzik: Zayde Wolf- "Born Ready"
I don't believe in no devil (Şeytanın olmadığına inanmıyorum)
'Cause I done raised this hell (Çünkü cehennemi ben harladım)
I've been the last one standing (Son ayakta kalan bendim)When all the giants fell (Bütün devler düştüğünde)
10 Ocak 2017 "Salı" saat 24:00 (diğer bir deyişle 00:00, Julie ile konuşmasının gecesi)
Güneş denizin arkasına sığınmış, yükselen dolunayın dolgun ışığı suyun üstünde çarpık bir silüet oluşturmuştu. Bir adam vardı sahili izleyen. Başındaki maskeyi çıkarttı.
**I am the unknown fighter (Ben bilinmeyen bir savaşçıyım)
A dark horse coming for you (Kara bir at gelecek seni almak için)
I'm gonna push up higher (Yukarı doğru iteceğim onu)
I'm gonna do what I do (Her zaman yapmış olduğum şeyi yapacağım)**Ucsuz bucaksız deryayı seyre başladı. Saatler öncesinde güneşin ufuk çizgisiyle beraber yok olduğu noktaya dikti gözlerini. Bir şeyin geleceğini ya da bir şeyler görmeyi umut eden bir hali vardı. Ceketinin cebinden çıkardığı puroyu yaktı. Bir elinde puro diğer elinde maske vardı bu adamın. Puronun üzerine elbisesinden birazcık kan bulaşmıştı.
**I won't shiver (Titremeyeceğim)
I won't shake (Sallanmayacağım)
I'm made of stone (Taştan yapıldım)
I don't break (Kırılmayacağım)**Ağzından çıkan puronun dumanı ağır ağır havayla bütünleşiyordu. Elindeki bitmiş puroyu uçsuz bucaksız denize fırlattı. Eli salınmış bir vaziyette bel hizasında duruyordu. Yumruklarını sıkmaya başladı. Gözlerindeki öfke mi üzüntü mü belli olmayan bakış, ışığa hasret karanlığı delip geçiyordu. Birden gözden kayboluverdi. Kim bilir belki hasret kaldığı ışığa yahut karanlığa doğru...
**Start me up (Beni başlat, çalıştır)
Open my eyes (Gözlerimi aç)
Turn me loose and you'll see why (Ellerimi çöz, serbest bırak ve neler olacağını göreceksin)I was born, born ready (Ben doğuştan hazırım)**
(Bu bölüm karanlıktan kesitler vermek için özellikle kısa olarak yazılmıştır. YORUM ve OY'lamayı unutmayın.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖRT HAYAT Wattys2017
Ciencia FicciónZaman benim kölem, kader ise Tanrı'mdı (ZAMAN) Tanrı'n burada iken dua etmen gerek yok... Dokunduğum anda hissettiğim duygulardı, içimde atışını hissettiğim kalpler (RUH) Durmaksızın, tükenmeksizin, soluk dahi almaksızın koşuyordum hiçliğin orta...