3x2- Sana aitim

352 40 8
                                    

(Klasik bir resim eklemek istemedim.)

En son büyükbabam Edward sonra da Gilbert'ın ölümü...

Yine bir aynanın karşısındaydım. Sadece kendimi izliyordum. Amacım birçok insanın aynaya bakma amacından çok farklıydı. Genelde insanlar saçlarına başlarına şekil vermek ya da kendi egolarını tatmin etmek için geçer aynanın karşısına lakin benimkisi farklıydı. Kabul, saçım başım dağınık, gözlerimin altı kıpkırmızıydı. Zombiden farksızdım kısacası. Ama bundan çok deha fenaydı hayatım. Sürekli etrafımda değer verdiğim insanlar birbir ölüyordu. İşte buydu sebebim. Bunların hepsi benim suçum muydu ?

Çoğu insan geçmişe özlem duyar fotoğraflara bakıp nostalji yaptığında duygulanır o günleri yeniden yaşayamayacağı için. Lakin ben istemiyordum. Evet gidebilmeye kadirken istemiyorum. Karanlıktan başka bir şey göremediğim geçmişimle kimilerine göre Genuse Kronos kimilerine göre ise sadece Julie, Julie Scott'dım. Hayatın katmer katmer yükünü sırtında taşıyamayan, bu yükün altında beli bükülüp ezilen ben.

-Annee...
-Efendim Edward.

O anı değiştirmekle hata mı yapmıştım yoksa ?

#### (Nathan ve Savannah)

13 Ocak 2017 Perşembe Sabahı

-Bu da ne demek oluyor ?
-Bilmiyorum lakin başımızda çok büyük bir bela var. Karabela (!)

-Sen gördün mü onu ? Kardeşim bana simsiyah giyindiğini söyledi sadece. Çok korkmuştu dün gece zor sakinleştirdim onu.

-Kendimizi korumamız lazım.
-İyi de nasıl ? Seni de hırpaladığını söyledin.

-Bu kadar basit olmamalı. Böyle manyak birisini alt etmek.
-Kardeşime zarar vermesinden korkuyorum. İkizin nerede bu arada ? Göremedim burada.

-Dünkü patlama da kaybettik onu.
-Başın sağolsun.

Yüzümü nasıl bir şekle sokacağım konusunda kararsızdım. Çocuğun kardeşi ölmüştü bense karşısına geçmiş kardeşimi korumaktan bahsediyordum.

-Benimki melek oldu ama senin kardeşini göndermeyeceğim Ethan'ın yanına. Senin de aynı acıyı yaşamanı istemem.
-Ne desem bilemedim.

-Bir şey demene gerek yok. Sadece kardeşinin kıymetini bil. Onunla yaşadığın an sanki son hatıran olacakmış gibi yaşa. Çünkü hayat çok acımasız Savannah. İnan bana insanlar ondan daha da acımasız.

####

12 Ocak 2017 Çarşamba Akşamı

Nefes alıp almadığını kontrol ettim. Tanrım!! Şükürler olsun!!

Tişörtümün bir parçasını koparttım. Başındaki kanayan yeri sardım. Elimi dizinin altından geçirdim ve bir kuvvetle kaldırdım. Vücudumun derinliklerinde bulabildiğim tüm güçle eve doğru adımlarımı atmaya başladım.

Bir kaç saniye içerisinde evin önündeydik. Kapıyı tıklattım. Annem açtığında gördüğü manzara karşısında paniğe kapıldı. Anneme kenara çekilmesini söyleyip içeri girdim. Ashly'yi kanepeye yatırdım. Annem başındaki sargıyı çıkardığı esnada Ashly gözlerini açıp annemin elini tuttu.

Ayakta dikilmekte olan beni görünce hemen koltuktan fırlayıp boynuma sarıldı. "Başındaki yara" dedim. Lakin bunu dert ettiğini sanmıyordum. Annemle göz göze geldim "Bana ne olduğunu hemen açıklıyorsunuz."

Anneme gerekli izahati verdikten sonra odamıza çıkmıştık.

Müzik: One Direction - Steal My Girl

Odaya girer girmez "Özür dilerim" dedim. Ashly arkasını döndü. Özür dilemene gerek yok. Hepsi benim hatam. Sana bu kadar yüklenmemeliydim. Sonuçta ne kadar  kendimi kandırsam da sen benim öz kardeşim değilsin ama Alan, ben başka bir erkeği seni sevdiğim kadar sevebileceğimi düşünmüyorum.

Bana doğru birkaç adım daha attı.

-İnanıyorum.
-Neye ?

-Kalbindeki samimiyete. Benim seni kardeşim olarak gördüğümü düşündüğün için ne yapacağını bilemediğini böyle bir duygunun altında ezildiğini.

Adım atacak yer kalmamıştı. Yağmurun toprakta bıraktığı kokuyu andıran nefesini tenimde hissedebiliyordum.

-Ben de sana aşığım Alan.

Cıvıltısıyla kulağımdaki melodim, Gülüşüyle hayattaki umudum, Bakışlarıyla boğulduğum denizim,
Dudağı dudağıma değdiğinde durdurduğu kalbim,
Seninim artık sabah kuşum sadece sana aitim.

**She's been my queen since we were sixteen (16 yaşımdan [9 yaşımdan] beri o benim kraliçem.
We want to same things, we dreams the same things, alright. (Aynı şeyleri istedik, aynı şeyin hayallerini kurduk.)
I got it all 'cause she is the one.
(Her şeye sahibim çünkü o eşsiz.)
Her mom calls me 'son'
(Onun annesi beni 'oğlum(!)' diye çağırır)
Everbody wanna steal my girl. (Herkes benim kızımı çalmak istiyor)
Everbody wanna take her heart away. (Herkes onu kalbini uzaklara götürmek istiyor)
Couple billion in the whole wide world (Dünya genelinde bi sürü kız var)
Find another one 'cause she belongs to me. (Başka birini bul çünkü o bana ait)
I don't exist if I don't have her (Eğer ona sahip olmazsam var olamam)
The sun doesn't shine the world doesn't turn, alright. (Güneş parlamaz dünya dönmez)

She belongs to me (O'nun kalbi bana ait)**

.....Vee odanın aralanan kapısı ve göz göze geldiğimiz annem....

(Söz verdiğim tarihte yazamadığım için özür dilemekle başlayıp..

Başta bütün dünyanın saydığı Başkomutan M.Kemal Atatürk'ün vazife olarak bizlere adlettiği Türk istiklali ve Cumhuriyetini muhafaza edeceğimize yemin ederek. 19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramınızı kutlarım.)

DÖRT HAYAT Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin