2-Θεε μου τι κακο εχω κανει και με τιμωρεις ετσι?

6.8K 475 5
                                    




Ευτυχως τελειωσε και σημερα αυτο το βασανιστηριο που λεγεται κολεγιο!Ενταξει το ξερω οτι παω σε ενα απο τα καλυτερα κολεγια και δεν θελω να ειμαι αχαριστη αλλα ειναι καποιες μερες που απλα θελω να παω σπιτι, να βαλω μουσικη και να ξαπλωσω,οχι να κοιμηθω γιατι ξερω πολυ καλα τι θα γινει αν κοιμηθω...και δεν μπορω παλι να το δω αυτο...μονο που το σκεφτομαι με πιανουν τα κλαμματα....

Σημερα τα αγορια εχουν προπονηση,ετσι σημερα θα με παει η Ελευθερια σπιτι.

"Σου εχω πει οτι εχω την καλυτερη κολλητη του κοσμου??"λεω καθως κλείνω την πορτα.

"Ναι ναι μας επεισες"μου λεει."Σημερα δεν ειναι και η καλητερη σου μερα να φανταστω ετσι?Σημερα εισαι μες τα νευρα.Εγινε κατι?"

Περνω μια ανασα"τα γνωστα...δεν ηπια καφε σημερα γιατι ο κυριος καζανοβας αποφασισε οτι ειναι πιο ωραιος ο καφες μας μαλλον."Η σκεψη του και μονο μου ανεβαζει το αιμα στο κεφαλι.

"Ξερεις,τον λενε Αρη."μου λεει.

χαχα πολυ αστειο Ελευθερια!

"Αφου αυτος ξεχναει οτι με λενε Αλεξια και εγω θα ξεχασω το ονομα του!"λεω αποτομα.

"Αυτο το πραγμα με εσας τους δυο δεν μπορω να το καταλαβω.Εχω προσπαθησει αλλα τιποτα.Απλα δεν μπορω."

"Δεν φταιω εγω που ειναι αντιπαθητικος!Για αυτο και δεν μου φενεται περιεργο που δεν ειχε ποτε κοπελα."

"Μα ειχε κοπελα!"

Τι?αυτο δεν το ηξερα...

"Ποτε?εγω γιατι δεν ξερω τιποτα??"μερικες φορες απορω με τον εαυτο μου,ενα πραγμα λες και μενω σε αλλο πλανητη..

"Ηταν τοτε που ησουν με τον Πανο.Που να το θυμασαι αφου ολοι μερα ησουν μουτς μουτς και φιλακια"ειπε.

"Καλα καλα."Ευτυχως που φτασαμε γιατι ξερω ακριβως τι θα συνεχισει."Ευχαριστω που με εφερες.Παω να δω καμια ταινια.τα λεμε μεταα..Φιλακια"και κλεινω τι πορτα πισω μου.Δεν ξερω αν μου ειπε τιποτα.Δεν ακουγα.

Σκεφτομουνα αυτο που μου ειπε.Ο Αρης ειχε κοπελα.Μου φενεται περιεργο γιατι αυτος κανει οτι ειναι να κανει και μετα bye-bye.Μαλλον η ελευθερια εχει δικαιο.Τοτε ημουν λιγο αλλου.Ολη μερα με τον Πανο ασχολιομουν.Ευτυχως αυτο τελειωσε.Με εκανε να καταλαβω πολλα αυτος ο ανθρωπος.Το κυριοτερο?Να μενω μακρια απο τετοιους ανθρωπους!Για αυτο και μενω μακρια απο τον Αρη.

Ιδιος ειναι και αυτος!

Ανοιγω την πορτα και μπαινω γρηγορα μεσα,αφηνω την τσαντα κατω και παω στο σαλονι.Ξαπλωνω και βαζω μια ταινια.Ααα τι ωραια ησυχια...!

Τι το ηθελα!Ακουω κλειδια στην πορτα και τον αδερφο μου."Αλεξια,ηρθαμε!!"

Ηρθαμε??τι εννοει ηρθαμε??

Θεε μου τι κακο εχω κανει και με τιμωρεις ετσι?????

Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν ΕρωτεύεταιWhere stories live. Discover now