94-Τι ηθελα κι άνοιξα το στόμα μου.

3.9K 341 37
                                    

Το πρωι τον ξυπνησα πηγα στην κουζινα να βαλω καφε.Ηταν ο Άρης εκει.

"Καλημερα"λεει
"Καλημερα"λεω.

Μπορει και να σοκαρίστηκε που του απάντησα.

"Λεξι θελω να σου μιλησω"λεει.

Δεν απανταω.Παιρνω τον καφε μου και παω πανω να ντυθώ.

Τοσο Απλα θα ειναι τα πραγματα απο δω και πέρα.

--------------------------------------------------------------

Την επόμενη μερα ειχα λογοτεχνία.Ναι ηταν και αυτος εκει!

"Σημερα και για τα επόμενα μαθήματα θα μιλήσουμε για τον γνωστό σε ολους Σαιξπηρ.

Τι να πρωτοδιαλέξει κανείς από τον Σαίξπηρ. Κάθε στίχος του τεράστιου έργου του είναι και ένα μνημειώδες απόφθεγμα! Θεωρείται μια από τις κορυφαίες μορφές της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Τα έργα του έχουν μεταφραστεί στις περισσότερες γλώσσες του κόσμου, ενώ τα θεατρικά του παίζονται έως σήμερα, διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον. Ο Σαίξπηρ κατάφερε να χειριστεί με απόλυτη δεξιοτεχνία τόσο την κωμωδία όσο και το δράμα και την τραγωδία."λεει η καθηγήτρια.

Μαρεσει ο Σαιξπηρ.

"Πείτε μου φρασεις του που έμειναν στην ιστορία."λεει η καθηγήτρια.

"Να ζει κανείς ή να μη ζει; Ιδού η απορία."λεει η Μαρία

"Μπραβο Μαρία.Η πιο κλασική του φράση.Αλλη;"

"Μίλα μου ψιθυριστά, αν μου μιλάς γι' αγάπη."λεει ο Άρης και γύρισε το κεφαλι του δήθεν πισω για να ξεπιαστει.

Σας μίλησα για άγαπη κύριε Άρη και φύγατε μακρια!

"Μπραβο Άρη.Αλλη;"λεει η καθηγήτρια.

"Άκουγε πολλούς, μίλα σε λίγους."λεω.Οπως εκανα το πρωι με αυτον!Μια σου και μια μου Άρη.

"Σωστό Αλεξια"λεει αυτη.

"Ο έρωτας μπορεί να είναι το ωραιότερο όνειρο αλλά και ο χειρότερος εφιάλτης."λεει ο Άρης.Τωρα θα δει!

"Οι δειλοί πεθαίνουν πολλές φορές πριν το θάνατό τους."λεω.Φατην Άρη!

"Τα πράγματα που δεν διορθώνονται δεν θα 'πρεπε να τα δίνουμε σημασία. Ό,τι έγινε, έγινε."λεει.

"Αυτός που σε πλήγωσε ήταν είτε πιο δυνατός είτε πιο αδύναμος από σένα. Αν ήταν πιο αδύναμος, λυπήσου τον. Αν ήταν πιο δυνατός, λυπήσου τον εαυτό σου."λεω

"Νιώθω πως έχει χαθεί,κι όμως δεν ξέρω πότε έφυγε."λεει αυτος.Ολοι η ταξη εχει γυρίσει και κοιταει μονο εμάς.Δεν θα σταματήσω τωρα ομως!

"Ο αληθινός άντρας πρέπει να τολμά ό,τι αρμόζει σ' έναν άντρα."λεω

"Ο Θεός σου δίνει ένα πρόσωπο κι εσύ φτιάχνεις μόνος σου ένα άλλο."λεει αυτος.

Εμενα ο Σεξπηρ ειναι ο αγαπημένος μου.Αυτος πως τα ξερει ολα αυτα;Δεν τον ειχα για καποιον που διαβάζει τοσο πολυ...

"Μπορεί κάποιος να χαμογελάει, και να χαμογελάει, και να είναι αχρείος."λεω

"Η δειλία του εραστή είναι ένδειξη της αθωότητάς του."λεει.

"Όλα τα πράγματα είναι έτοιμα, αν το μυαλό μας είναι έτοιμο."λεω

"Οπα Οπα παιδια!!Τι συμβαίνει εδω;"λεει η καθηγήτρια.

Κανεις δεν λεει Τιποτα.

"Βλεπω οτι ξέρετε τον Σαιξπηρ απέξω.Αφου σας αρεσει τοσο πολυ Λοιπον Αλεξια και Άρη,εσεις θα ειστε τα δυο άτομα που θα παίξετε στο θεατρικό στην εκδήλωση που θα κανει το κολεγιο για την αρχή της σχολικής χρονιάς."

"Μα κυρία...."λεω

"Δεν εχει μα!Θα ειναι και έξτρα βαθμοί στο τελος.Θα σας πω λεπτομεριες την αλλη εβδομαδα."λεει και χτυπάει το κουδούνι.Γαμωτο Γαμωτο Γαμωτο!!

Αυτο μου έλειπε τωρα....
Δεν θελω να τον βλεπω μπροστά μου,πως θα κανουμε πρόβα...;!

Έλεος και εγω!Τι ηθελα κι άνοιξα το στόμα μου.

Ενώ μάζευα τα βιβλία μου γυρνάει πισω.
"Λεξι,αυτα που ειπες...."ξεκινάει αλλα παλι παιρνω τα πραγματα μου και Φευγω.

Μείνε μονος σου,οπως με αφήσες εμενα...

Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν ΕρωτεύεταιWhere stories live. Discover now