92-Μονο να μην τον δω Παναγίτσα μου!

3.7K 324 11
                                    

Το πρωι δεν ηθελα στην αρχή να παω κολεγιο αλλα μετα σκεφτομαι οτι δεν ειμαι σαν και αυτον.Θα παω και οτι γινει.

Μονο να μην τον δω Παναγίτσα μου!
Αδύνατον το ξερω...

Κατεβαίνω σιγα σιγα τις σκάλες και βλεπω τον Χρηστο με την Άννα.Ουφ!Πουθενα αυτος.

"Ετοιμη;"με ρωτάει η Άννα και καταλαβα πως το εννοει.

"Ετοιμη"λεω και φεύγουμε για το σχολειο.

Στο πρωτο μάθημα ειχα φυσική και τσιριξα οταν ειδα τον Σταμάτη στην ταξη μου.Εχουμε το ιδιο μάθημα!!Πραγμα σπάνιο να ειμαι με καποιον απο την παρέα μου Αφου το κολεγιο ειναι τεράστιο και οι τάξεις άπειρες.

Και ηρθε το διάλειμμα.......!!!

Εκει πειστευα οτι θα τον δω σίγουρα αλλα όλος περίεργος δεν τον ειδα.Μπας και αποφάσισε να μεινει εκει;Μακάρι!!

Αφου φαγαμε μας ειχε μεινει αλλη μια ωρα.Για μενα λογοτεχνία.

Και ειναι μια απο της καλυτερες δασκάλες.

Παω και καθομαι σε μια θέση.Ακομα ερχονται παιδια.Και εκει που χάζευα απο το παράθυρο τον βλεπω να μπαίνει.Κατευθειαν κοιτάω άλλου αλλα νιωθω τα ματια του πανω μου.Καθετε στην μοναδική θέση που υπαρχει άδεια.Μπροστα μου.Αμα εισαι γκαντεμο αυτα γινονται...

Μολις έκατσε δεν μπορουσα να μην τον κοιτάξω.Ειχα να τον δω μηνες.Εχει αλλαξει.Τα μαλλιά του ειναι πιο μακρια.Και εχει κανει μπράτσα νομιζω.Σαν να γυμνάζετε.

Πως θα τον ξεχάσω αν τον βλεπω σχεδον καθε μερα μπροστά μου.

Οταν τελειωσε το μάθημα πηρα πηγα λιγο στην διεύθυνση αν μπορούσαν να μου αλλάξουν μάθημα αλλα μου ειπαν οτι ολα ειναι γεμάτα και ειναι αργα για αλλαγές.

Τελεια!!
Συμμιωστε την ειρωνία!!

Οταν τελειώσαμε πήγανε ολοι για καφε.Εγω δεν πηγα.Σημερα δεν μπορω.Οχι ακομα.

Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν ΕρωτεύεταιWhere stories live. Discover now