Έκατσα εγω δίπλα ο Άρης μετα η Άννα και δίπλα της ο Χρήστος.Ιδεα της Αννας μαλλον για να ειναι μακρια μας ο Χρήστος και να κανω αυτο που μου ειπε.
Καθώς ξεκίνησε η ταινια και βλέπαμε και τρώγαμε ποπκόρν ειπα να βαλω μπρος το σχέδιο "ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΗ".
Και ετσι πως έτρωγα γυρνάω στον Άρη.
"Άρη;"λεω
"Ναι"μου λεει με το στόμα γεμάτο ποπκόρν και στο χερι του ειναι η κόκα κολα.
"Δίψασα μπορω να πιω λιγο..."του λεω και δείχνω την κόκα κολα.
Με κοιταει και έμεινε με το στόμα ανοιχτό.Ποπκορν του έπεφτε απο το στόμα.
"Απο το δικο μου εννοεις...;"λεει
"Ναι.Σε πειραζει;"λεω
Παύση....
"Οχι Παρε"μου λεει και μου δινει το ποτηρι αλλα εγω δεν το παιρνω παω κοντα βαζω το καλαμάκι στο στόμα μου και πίνω.Με κοιταζε..."Ευχαριστω"λεω
"Τι-Τιποτα "λεειΜετα απο κανα μισάωρο εκανα πως χασμουριέμαι.Πολλες φορες.
"Νυσταζεις;"με ρωτάει
"Λιγο ναι"λεω
Και ετσι πως έβλεπε την ταινια γερνω το κεφαλι μου στο πλάι και το αφηνω στους ώμους του.Γυρναει και μετα παλι μπροστά στην οθόνη.Χαχαχχαχαχαχαχ
Εχει πλακα τελικα!!-----------------------------------------------------------------------------------------
Οταν τελειωσε η ταινια πηγαμε την Άννα σπιτι της και μετα στο δικο μας.Το σχέδιο "ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΗ" ομως δεν ειχε τελειώσει.Σκεφτηκα κατι ακομα για σημερα....
Οταν πηγε μεσάνυχτα και ηξερα οτι ο Χρήστος θα κοιμαται στο δωματιο του εβαλα την πιο κοντή πιτζάμα που ειχα,ενα σορτς(ο θεός να το κανει σορτς) και μια μπλουζα με κοιλια εξω,και κατεβαίνω κατω.Ηταν στο σαλονι και η τηλεόραση ηταν ανοιχτή.
Βαζω ενα ποτηρι γαλα και κανω ενα τοστ και παω μεσα.
"Άρη;"λεω
Γυρνάει και με κοιταει και βλεπω τα ματια τους πανε απο πανω μεχρι κατω.Δυο φορες!"Λεξι;Δεν-Δεν κοιμασαι;" λεει και κοιτάζει νευρικά γυρω γυρω.Τι εγινε κύριε Άρη σου προκαλώ ανχος;;
"Ειπα να τσιμπήσω κατι...."λεω και καθομαι δίπλα του.Ξεροκαταπινει.
"Θες να σου κανω ενα τοστ;"λεω και του πιάνω το μπράτσο.Δεν φόραγε μπλουζα.
"Ο-Οχι"λεει.Τραυλιζει;Γιατι τραυλίζει;
Εφαγα το τοστ και σκουπίστηκα.Μετα ήπια και το γαλα και επειδη το ξερω οτι γίνομαι χαλια γυρω γυρω απο το στόμα γυρνάω σε αυτον.
"Άρη έγινα χαλια παλι ετσι;"λεω
Με κοιταει."Λιγο ναι"λεει και του δινω την χαρτοπετσέτα."Με βοηθάς λιγο;"λεω και περνει την χαρτοπετσέτα και με σκουπίζει."Ευχαριστω"λεω
"Παω για υπνο Καληνυχτα "λεω και σηκώνομαι να φυγω και μου έρχεται κατι ακομα στο μυαλό.Ριχνο την πετσέτα κατω και σκύβω να την πιάσω ολο ναζί.
Μετα Φευγω και παω πανω...Μαρεσει αυτο...
Δεν ξερω αν θα καταφέρω κατι αλλα εχει πλακα...
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...