Αφου εκανα δυο ωρες να βρω τι θα βαλω κατέληξα σε ενα κόκκινο φόρεμα.Τα μαλλιά μου τα μάζεψα και εβαλα και ενα κόκκινο κραγιόν.
Η ωρα ηταν εννιά παρα και κατέβηκα στην κουζινα να δω αν ειναι ετοιμη οι αλλοι.Ειμαι ενθουσιασμένη για την σημερινη βραδιά.
Κατεβαίνω και βλεπω τον Άρη στην κουζινα.φοραγε ενα μπλε πουκάμισο.Ηταν καπως...ωραίος.
ΘΕΕ ΜΟΥΥΥ ΤΙ ΛΕΩΩΩΩ!!!"Γεια σου Άρη"του λεω"Έτοιμος για το πάρτι;"
Γυρνάει και με βλέπει.
Και συνεχίζει και με βλέπει...
Και δεν σταματάει να με βλέπει...
Κοιτάω το φόρεμα μου μα δω αν εχει κατι.
Τιποτα το ιδιαιτερο!"Άρη;"του λεω
Τιποτα.
Ακομα με κοιταει...
"Γη καλεί Άρη οβερ!!"του λεωΤο κατάλαβε οτι του μίλαγα και καθάρισε λιγο τον λαιμό του.
"Ειπες κατι;" με ρωτάει
"Έτοιμος εισαι λεω...;!""Ναι ναι τωρα κατεβαινουν η Άννα με τον Χρηστο.Ειναι πανω."μου λεει
"Μαλιστα.Εσυ ολα καλα;"του λεω
"Ναι ναι μια χαρα.Γιατι ρωτας;;"
"Τιποτα.Ετσι.Φενεσαι κουρασμένος.Γενικα αυτες τις μερες σε βλεπω καπως.Εχεις και μαύρους κύκλους κατω απο τα ματια...""Ααα μπα ιδεα σου θα ειναι...."μου λεει
Και μετα σιωπή.
"Εισαι πολυ ομορφη σημερα παντως."
"Ναι;"
"Ναι"μου λεει
"Σε Ευχαριστω Άρη."ξερει να πει και κατι καλο μοα φορα τον χρονο.Κατεβαίνουν Τα παιδια απο πανω.Η Άννα οπως παντα κουκλα.φοραγε μια μαύρη μακρια φούστα και μια κίτρινη μπλουζα.
"Ουαουυυ ποια ειναι η θέα με το κόκκινο φόρεμα ;;;"ρωτάει η Άννα
"Υπερβολές Άννα μου.Εισαι μια θέα με αυτην την φούστα." Της λεω
"Εσυ να δεις...θα κάψεις καρδιές σημερα "
"Δεν θελω να κάψω καρδιές.Μια θελω μονο...""Να πηγαίνουμε;!"πετάγετε ο Άρης.
"Ναι.Παμε εξω να περιμένουμε τον Ορεστη."λεω εγω
Και μολις βγήκαμε ηρθε και ο Ορεστης
"Γεια σε ολους "λεει αμήχανα
"Γεια σου μωρο μου"του λεω εγω για να σπάσει λιγο ο πάγος
Έβηξε ο Άρης.
Παει κοντα ο Χρήστος και του δίνει το χερι.
"Δεν ξεκινήσαμε καλα την σχεση μεταξύ μας για αυτο Ελπιζω σε αυτο το πάρτι να σε γνωρίσω καλητερα.Λυπαμαι που δεν σου εδωσα μια ευκαιρία και σε πηρα με τα μούτρα τις προάλλες.."του λεει ο nαδερφος μου.Τωρα τι να πω...μου ερχετε να κλάψω....Ειναι τοσο καλος οταν θελει..
Οταν..."Ενταξει,δεν εγινε κατι.ολα καλα."λεει ο Ορεστης.φενεται ξαφνιασμένος...
"Παμε "λεω εγω
Και παμε στο αμαξι της αννας.
"Με το δικο σου θα παμε;;"την ρωταω.Συνηθως παμε με του Άρη."Ναι.Σιγα μην παμε με τον αγοριών.Θα γίνουν παλι λιώμα."
"Μιλά για το αγορι σου καλητερα.."λεει ο Άρης
"Εεεεει μια φορα εγινε!"πεταγετε ο Χρήστος
"Οτι πεις φίλε !"λεει ο Άρης
Μπαίνει μπροστά η Άννα και δίπλα της ο Χρήστος.
"Θα κατσω εγω στην μεση Γιατι ζαλίζομαι στο πλάι."λεει ο Άρης"Απο Ποτε;"τον ρωταω.Πρωτη φορα το ακουω αυτο.
"Απο παντα!"λεει
Και μπαίνουμε μεσα.Προσπάθησα να μιλησω στον Ορεστη.Πολλες φορες.
Αλλα Τιποτα.Ο Άρης ολο κουνιόταν.Μια μπροστά μια πισω.Λες και το εκανε επίτηδες.Ευτυχώς φτάσαμε.
BINABASA MO ANG
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...