47-"Ολα εξω!Ειπαμε καλοκαιρι αλλα Οχι και ετσι..."

4.3K 380 16
                                    

Η εβδομαδα περασε γρηγορα.

Ολοι ανυπομονούσαμε για το Σαββατοκύριακο.Μονο για αυτο μιλάγαμε.Το εξοχικό της Άννα ειναι απίστευτο!Πολυ πιο ωραιο απο το δικο μας.Θα κανουμε και το πρωτο μπανιο για φέτος,και θα γνωρίσουμε και το νέο αγορι της Ελευθερίας.

Την Παρασκευή ετοίμασα μια τσάντα γιατι το Σάββατο θα φυγούμε νωρις.Πολυ νωρις!
Να δω πως θα ξυπνησω.

Και το βραδυ κανονίσαμε με ποσά αμάξια θα παμε,τι θα φέρει ο καθένας και τι ωρα θα ακριβως να ειμαστε εξω απο το σπιτι μας.

Εμενα μου ανέθεσαν τα ψωνια του σουπερμάρκετ και ετσι το απογευμα πηγα και ψώνισα.
Ελπιζω να τα πηρα ολα Γιατι εκει ειναι μακρια τα μαγαζιά.

---------
-----------------
--------------------------------
--------------------------------------------------

Το Σάββατο έβαλα τρεια ξυπνητήρια για να ξυπνησω!Ηταν πέντε το πρωι!!

Παω στο δωματιο του Χρήστου.

Τον σκουντάω πολυ ωρα για να ξυπνήσει.
"Σταματαααα!"μου λεει
"Ξυπνά..."λεω νυσταγμένη.

Νυσταζω πολυ....
ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ....

"Αν δεν εχεις κατέβει σε πέντε λεπτα θα σου ρίξω νερό στην μούρη!"του λεω.Το εννοώ!

Μετα παω στο σαλονι να ξυπνησω τον Άρη και την....Ελεάννα.Ναι κοιμήθηκε εδω...

Ο ενας κοιμόταν στον ενα καναπε και ο αλλος στον άλλον!Ποιον να ξυπνησω πρωτα σκεφτομαι....

"Άρη ξυπνά"του φωνάζω οσο πιο πολυ μπορω
"Αρηηηηη"λεω με δυσκολία.Ειπα οτι νυσταζω;;Ναιιιπ νυσταζωωωω

"Οχιιιιι δεν θεεεεελωωωωωω"κανει σαν μωρο!

"Σε παρακαλω μην με ταλαιπωρεις και εσυ σήκω..."

"Ενταξει ενταξει σηκωθηκα!!"λεει και σηκώνεται.
"Ξυπνά και την Ελεάννα!"του λεω.Φιλη του ειναι ετσι και αλλιως!

Βαζω ενα ποτηρι νερό στην κουζινα αλλα οταν βλεπω τον Χρηστο να κατεβαίνει,το χινω.

"Σε ειδα...."μου λεει
"Θα στο έριχνα πανω σου να ξερεις.."του λεω και παω πανω να ετοιμαστώ.

Βαζω ενα τζιν σορτς και ενα ραντακι αλλα μετα θυμαμαι οτι ειναι νωρις και θα εχει μια ψυχρά ετσι βαζω και μια ζακέτα πανω μου.Παιρνω την τσάντα και κατεβαίνω.Δεν ηταν κανεις εδω.Θα ειναι εξω.Παλι άργησα.

Βγαινω και οντως ηταν ολοι εκει.Και ηταν ολοι νυσταγμένοι.Για φωτογραφία ειμαστε!

Η Ελεάννα ειχε βαλει ενα σορτς που ο θεός να το κανει σορτς!Ολα εξω!Ειπαμε καλοκαιρι αλλα Οχι και ετσι...

"Παιδια...απο εδω ο Νίκος!"λεει η Ελευθερία και δίνει το χερι τους σε ολους.Ταιριαζουνε.

"Και απο εδω η κολλητη μου"λεει
"Η Λεξι Λοιπον!Η ελευθερία μιλαει συνεχεια για σενα!"
"Αλεξια ζωη μου "του λεει η ελευθερία.
"Α ναι σωστα!Αλεξια"
Κοιτάω την ελευθερία!Θα την σκοτώσω μετα.

"Χαίρομαι που σε γνωρίζω Νικο"του λεω

"Λοιπον!Ας οργανωθούμε!Εχουμε δυο αμάξια!Το δικο μου και του Νίκου!Εγω εχω τα ψωνια της αδερφής μου άρα εχω μονο μια θέση πισω!"λεει ο Χρήστος
"Θα ερθω εγω μαζι σας"Πεταγετε η Ελεάννα.Εχει και προτιμισεις τρομαρα της!

"Άρα εγω η Άννα και η Ελεάννα και εσυ Νίκο με την ελευθερία,τον Άρη και την αδερφη μου.οκ;"του λεει.

"Κανενα προβλημα απο μενα"λεει.Φενεται συμπαθητικός και ευγενικός.Μπραβο στην κολλητη μου...Μονο εγω πέφτω σε βλάκες!

Βαζω την τσάντα πισω και μπαινω στο αμαξι.Ο Άρης κοιμόταν όρθιος.

Με κοιταει."Νυσταζω Λεξιιι"μου λεει.Τον λυπάμαι λιγο.Φενεται να νυστάζει πιο πολυ απο ολους!

Και ξεκινησαμεεε...
Και ετσι πως πέρναγαν τα λεπτα έπεφτε σιγα σιγα το κεφαλι του στο πλάι προς την μεριά μου μεχρι που σταμάτησε στον ώμο μου.Πηγα να τον ξυπνησω αλλα μετα λεω αστον.Τον καταλαβαίνω.

Περνω το κεφαλι του και το βαζω στ πόδια μου.Μην πιαστεί και ολας.Εκλεισα και εγω τα μάτια μου και κοιμηθηκα.

Ειναι πολυ νωρις...δεν αντεχω...

Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν ΕρωτεύεταιWhere stories live. Discover now