Το ιδιο βραδυ κάποια στιγμη μπήκε μεσα ο Χρήστος.Εκανα πως κοιμωμουνα.Δεν μπορω να του μιλησω τωρα.Ειχα πολλα πραγματα να σκεφτώ...
Πως γινεται να μου αρεσει ο Άρης;
Γιατι μου αρεσει ο Άρης;
Ειπα δεν θελω σχέσεις και τωρα μαρεσει καποιος που για να ειμαι μαζι του,αν θα ειμαι Ποτε μαζι του,θα περάσω απο σαράντα κύματα...;!Τι ακριβως μαρεσει...
Ας τα βαλω κατω για να δω...
Καταρχάς θα εχουμε πολλα εμπόδια.Με πρωτο και καλητερο το αδερφο μου και την υπόσχεση που δώσανε οταν ηταν μικροί.Μετα αυτος δεν ερωτεύεται ειπε.Ασε που μπορει να με θεωρεί σαν μικρη του αφερφη!Ιου θα ξεράσω!Τι θα κανω Θεέ μου;
Αν παω παλι στην μαμα μου για να ειναι μακρια του;;
Τι θα καταφέρω ομως...
Κάποια στιγμη θα γυρίσω..
Εκτος αν μείνω για παντα μαζι της και δεν γυρίσω Ποτε..
Αλλα μετα εχω τον αδερφο μου δεν μπορω να τον αφησω..
Τι θα κανω...;!Τα εχω κανει σκατα!
Τωρα ομως εξηγούνται πολλα..
Η ζηλιά μου για την Ελεάννα...
Τα μάτια του που τα ονειρευόμουν...
Οταν μέθυσα και του ελεγα φίλα με...ΘΕΕ ΜΟΥ!!!
ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!Ποσο καιρο συμβαίνει αυτο;Ποτε ξεκίνησε να μου αρεσει;Γιατι ξεκίνησε να μου αρεσει;
Και ολο το βραδυ δεν κοιμηθηκα...
Σκεφτομουνα και σκεφτομουνα και σκεφτομουνα.Το Σαββάτο δεν σηκώθηκα καθολου απο το κρεβατι.Το πρωι μου έφερε ζεστό γαλα στο δωματιο μου ο Χρήστος.
"Πως εισαι καλητερα;"με ρωτάει.Αχ βρε Χρηστο και να ξέρες...
"Ναι Απλα θα κατσω και σημερα ξαπλωμένη και αυριο θα ειμαι περδίκι"του λεω.
"Το στομαχι σου πως ειναι;"με ρωτάει
"Ετσι και ετσι"λεω
"Ενταξει.Πιες το γαλα και ξάπλωσε.Οτι θες φώναξε οκ;"και με φιλάει στο μέτωπο.
"Οκ"λεωΤι γαλα να πιω τωρα...
Δεν εχω ορεξη...Και ξανα οι σκέψεις ήρθαν στο μυαλό...
Η Ελεάννα τον θελει η Οχι;
Αυτος;
Ειπε οτι ειναι φίλοι αλλα ολα απο εκει ξεκινάνε.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΠΙΑ!!!
Ξαπλώνω λιγο το μεσημερι και μετα ξυπνησα.Ηταν απογευμα.Χυυπαει η πόρτα και μετα ανοίγει.
Ο Άρης ειναι...
Κραταεί ενα δίσκο και το αφήνει στο γραφείο.
"Γεια σου Λεξι...Εισαι καλητερα;"με ρωτάει.Ειναι πανέμορφος και φενεται ανήσυχος.Ανησυχει για μενα..."Ναι καλητερα..."λεω.
"Σου έφερα σούπα.Μου ειπε ο αδερφος σου.Μιλαει με την μαμα σας κατω"μου λεει.Τον κοιτάω και μου έρχεται στο μυαλό ο χορός με την Ελεάννα.
"Ευχαριστω.Ασε με μονη τωρα αν μπορεις.."του λεω
"Ναι ναι φυσικά.Περαστικα...Και ωραιο φούτερ..."μου λεει και φεύγει σιγα σιγα.Τι εννοει;
Και μετα μου έρχεται..."Αντε.Αλλαξε γρηγορα πριν κρυωσεις."μου λεει.
"Ναι καλα!Μπροστα σου?Αποκλειεται!"
"Θεε μου...ελα θα γυρισω.Αλλαξε γρηγορα σε παρακαλω."μου λεει.Και μου γυρισε πλατη για να αλλαξω.Το Φουτερ του ειναι λιγο μεγαλο αλλα δεν βαριεσαι...
"Ετοιμη!"του λεω και γυρναει να με δει.
"Νομιζω σε εσενα παει περισοτερο."μου λεει.Τωρα δεν ξερω αν το εννοει η αν κανει πλακα και με κοροιδευει.Μαλλον το δευτερο.
"Ελα.Μην με κοροιδευεις."του λεω
"Αληθεια λεω"μου απανταειΗταν η μερα στην πισίνα...
Το κοιτάω και οντως ειναι αυτο.
Το μυρίζω...
Εχει το άρωμα του Άρη....Οσο παει και γίνονται χειρότερα τα πραματα....
ESTÁS LEYENDO
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...