Μολις πηγα σπιτι έπεσα κατευθειαν για υπνο.Ημουν πτωμα.
Και την επόμενη μερα στο κολεγιο δεν έβλεπα μπροστά μου απο την νύστα.Οταν σχολάσαμε πηγα σπιτι και κατευθειαν ξαπλωσα δυο ωρες.Ηταν ωραια.
Οταν σηκώθηκα πείναγα πολυ και κατέβηκα κατω να φαω κατι.Ξαναβρηκα την ορεξη μου.
Εκανα λαζάνια και εκανα και μια σαλάτα με οτι ειχε το σπιτι.Εβαλα μαρούλι,τόνο και ντοματίνια.Και έκατσα να φαω.Βγηκε ωραια η σαλάτα!
Άφησα και για τα αγορια σίγουρα θα πεινάνε.
Οταν έπλενα τα πιάτα άνοιξε η πισω πόρτα της κουζίνας και μπαίνει μεσα ο Άρης.
"Γειαααα"μου λεει ."Τι μυρίζει ετσι ωραια;"ρωτάει
"Λαζάνια.Πεινας;"Τον ρωταω
Με κοιταει.Τι ρωταω και εγω.Καθε μερα πεινάει."Σου βαζω."του λεω και αυτος τσίμπησε σαλάτα μεχρι να του βαλω στο πιάτο.
"Ημουν με τον Νίκο.Τελικα πολυ καλο παιδι αποδείχτηκε"λεει
"Ναι οντως"λεω και του παω το πιάτο στο τραπέζι."Εσυ Εφαγες;"με ρωτάει
"Ναι.Μολις"λεω
"Σίγουρα;;"ρωτάει.Το εχω συνηθίσει πια.Ολοι για το φαγητο με ρωτάνε απο δυο φορες ετσι για να σιγουρευτούνε!"Ναι Άρη.Εφαγα!"λεω
Και έτρωγε γρηγορα λες και τον κυνήγαγαν.
Και ξαφνικά σταμάτησε να τρωει και κόκκινησαν τα ματια.
"Άρη;"ρωταω αλλα αυτος ΤιποταΣηκώνεται και πέφτει στο πάτωμα.
Τι έπαθε;
"Άρη;"ξαναλέωΚουνιόταν σαν να ειχε πάθει κρίση και έβγαινε αφρός απο το στόμα του και τωρα τα ματια του κοίταζαν πανω.Ειχα μεινει κόκκαλο.Η κρίση δεν σταμάταγε.
Παω κοντα του και του πιάνω το κεφαλι μην χτυπήσει.Τι να κανω τωρα;;
Ο Χρήστος!!!!
Παω γρηγορα πανω και τον βρισκω όρθιο.
"ΧΡΗΣΤΟ ΕΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ"
"Τι εγινε;"ρωτάει
"Ο ΑΡΗΣ ΚΑΤΙ ΕΠΑΘΕ.ΕΛΑ!!"και τον τραβάω απο το χερι και παμε κατω.Μολις το βλέπει παει κοντα του.
"Πήγαινε στο μπανιο στο κουτί που εχουμε τα φάρμακα και παρε μια ένεση που εχει εκει πανω που λεει για αλλεργικό σοκ"μου λεει και τρέχω στο μπανιο.
Ψάχνω αλλα Τιποτα.
Τελικα το βρηκα.Κατεβαίνω κατω τρέχοντας.Ειχα λαχανιασει και του το δινω.
Βγάζει γρηγορα το καπάκι και τον γυρναει ανάποδα και του κανει την ένεση.Μετα απο λιγα δευτερόλεπτα σταμάτησε την κρίση και δεν έβγαινε αφρός πια απο το στόμα του.
Παναγία μου ευτυχως!Εγω έμεινα Απλώς εκει και τον κοίταγα.Ακομα δεν το πειστευω οτι εγινε αυτο μπροστά στα ματια μου...
Ανοίγει τα ματια του σιγα σιγα.Σαν να συνέρχεται...
"Ενταξει εισαι τωρα...Ολα καλα..."του λεει ο Χρήστος
Και τον σηκώνει και τον βάζει στην καρέκλα.
"Τι έφαγε;"με ρωτάει ο Χρήστος
"Λαζάνια και αυτην την σαλάτα εκει"λεωΚαι παει κοντα και βλέπει την σαλάτα.
"ΑΛΕΞΙΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;;ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΤΟΝΟ...!!"μου φωναζει
Τόνο;Ψάρι;
Θεέ μου το ξεχασα τελειως!!Αυτος εχει αλλεργία στο ψάρι!!!
Τι εκανα;;
ESTÁS LEYENDO
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...