Το πρωι σηκώθηκα και πηγα στο κολεγιο.Ειχα και βόλεϊ σημερα αλλα δεν θα παω.Το Σαββατοκύριακο θα παμε για κάμπινγκ και θελω να ξεκουραστώ και να παρω δυνάμεις Γιατι θελω πολυ να παω...
Η Ελεάννα χθες...δεν το περίμενα να μου πει αυτα τα πραγματα.Την ειχα παρεξηγήσει.Τελικα ειναι καλη απλα η ζήλεια μου με ειχε τυφλώσει.Με βοήθησε πολυ.Χωρις αυτη θα μπορούσε να ειμαι ακομα στον κοσμο μου.Αν δεν υπήρχε αυτη δεν θα ζηλευα και ετσι δεν θα καταλαβαινα οτι μου αρεσει.Θα μου πεις κάποια στιγμη δεν θα ειχε κοπελα αυτος;Θα ειχε!Τετοιος που ειναι απορώ πως δεν ειχε τοσο καιρο....
Μαλλον επειδη πληγώθηκε...Για αυτο δεν θελει να ερωτευτεί...Μου το ειπε και η Ελεάννα...
"Ο Άρης περνάει κάποια πραγματα αρκετά δύσκολα στην ζωη του και εχει πληγωθεί και απο μια παλια σχεση"
Τα κανουν αυτα οι άσχημες σχέσεις...Σου αλλάζουν τα παντα μεσα σου και κλείνεσαι στον εαυτο σου..
Τι να περνάει άραγε....
Μηπως για αυτο ειναι ολη μερα σπιτι μας και κοιμαται και στο σαλονι μας;Γιατι δεν μπορει καποιος με γονεις να μένει παντα εξω...Ειναι περιεργο...
Ποιος ξερει;;
Αυτο το αγορι ειναι ενα μυστήριο..----------------
----------------------------
-----------------------------------------------Οι μερες περνούσαν και εγω εμενα οσο μπορουσα μακρια του και οταν ηρθε η ωρα του κάμπινγκ επέλεξα να παω με αλλο αμαξι για να μην τον δω.Θα θελει παλι να κοιμηθεί πανω μου και δεν ειναι καλη ιδεα...
Ετσι την Παρασκευή ετοίμασα τα πραματα και το Σάββατο φύγαμε νωρις.Θα κατασκήνωναμε σε μια λίμνη.Ωραια ακούγεται!
Οταν φτάσαμε αφήσαμε το αυτοκίνητο και πήραμε τα πραγματα μας και πηγαμε με τα πόδια μεχρι το σημείο που θα στηναμε τις σκηνές.Δεν πήγαινε μεχρι εκει το αμαξι.
Είχαμε δυο σκηνές άρα θα το καναμε κοριτσια-αγορια.Η ελευθερία με το ζόρι ηρθε .Δεν της αρεσει και πολυ η φύση...
"Ελπιζω να μην εχει κουνούπια..."λεει καθώς περπάταγαμε για να φτάσουνε στην λίμνη.
"Λίμνη ειναι.Καλοκαιρι άρα σίγουρα θα εχει!"της λεω.Δεν της αρεσε η απάντηση μου και ξίνισε τα μούτρα.
"Ελα μωρο μου θα τα διώξω εγω μακρια!Θα παλέψω μαζι τους"λεει ο Νίκος.
"Ήρωα μου εσυ!!"λεει αυτη και τον φιλάει στη μαγουλο.
"Ποποοο τι γενναίος που εισαι ρε Νίκο"λεει ο Άρης και γυρνάω και τον κοιτάω.Η προσπάθεια μου να τον αποφεύγω παει καλα!
"Σιγα μην σκίσεις το καλσόν Νίκο!"λεει ο Χρήστος.
Και μεχρι μα φτάσουμε πειραζαμε τον Νίκο.Ειναι νέος στην παρέα για αυτο.
Η λίμνη ηταν πανέμορφη και πεντακάθαρη!Η θέα απίστευτη!
Ξεκινήσαμε με τα κοριτσια να φτιάχνουμε την σκηνή και οταν λεω κοριτσια εννοώ με την Άννα Γιατι η ελευθερία έβαζε κρέμα για τα κουνούπια σε ολο της το σώμα!
Και ειπαμε να κανουμε διαγωνισμό με τα αγορια να δουμε ποιος θα έστηνε την σκηνή πιο γρηγορα.Νικησαν αυτα αγορια με διαφορα...
Οταν τελειώσαμε και βάλαμε τα πραγματα στις σκηνές βάλαμε τα μαγιό μας και πηγαμε για κολύμπι.Καναμε βουτιές και πέφταμε στην λίμνη.Ηταν καθαρό το νερό αλλα και πολυ κρύο.Μετα απο λιγα λεπτα το συνηθίσαμε ομως.
Καθόμουν και κολυμπαγα σε μια άκρη και έρχεται ο Άρης κοντα.
"Στοίχημα οτι μπορω να κρατήσω την αναπνοή μου ποιο πολυ απο σενα!"μου λεει.Χαχαχαχα καλο!
"Αρη...πήγαινα κολυμβητηριο τεσσερα χρονια"του λεω.Της μαμας μου της αρεσε η ιδεα.
"Στοίχημα;"
Το ξερω οτι ειπα οτι θα μείνω μακρια αλλα αυτο θα εχει πλακα.
"Στοίχημα!"λεω
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...