"Πες μου..."λεω
"Δεν ξερω απο που να αρχίσω...
Καταρχάς εγω δεν ειμαι με τον Άρη ουτε τον θελω ουτε με θελει ουτε Τιποτα τέτοιο.Ολα αυτα που Ειδες τα αγγίγματα,τα γαργαλητα,οι αγγελίες...Ολα αυτα τα εκανα για να δω αν θα ζηλέψεις..."Αν θα ζηλέψω;
"Κοιτά "μου λεει"Το ηξερα οτι σου αρεσει.Το ηξερα με το που σε ειδα εκείνη την μερα θυμασαι;"
Ναι θυμαμαι...
"Αυτη ειναι η Αλεξια"λεει ο αδερφος μου
"Ααααα ώστε εσυ εισαι η Λεξι.."λεει και κοιταει τον Άρη.
Ναι Γιατι δεν σου γεμίζουμε το μάτι ηθελα να της πω!Κοιτα θράσος!!"Οχι!Εγω ειμαι η Αλεξια!"της κόβω τον αέρα.
"Ο Άρης μονο την λεει Λεξι.Για να την εκνευρίσει.Αλεξια την λενε ομως"λεει ο ΧρήστοςΈρχεται και μου δίνει το χερι.Της το δινω και εγω!Ας εχει κάποια απο μας τρόπους.
"Γεια.Εγω ειμαι η Ελεάννα"μου λεει.Εχει και ωραιο ονομα η άτιμη!
"Χάρηκα "λεω και αφήνουμε τα χέρια.Παει και καθετε δίπλα στον Άρη.Μην χάσει!!!Λες και δεν εχει άλλου χώρο...
"Πως το ήξερες;"την ρωταω
"Ειδα στα Ματια σου ζήλεια."μου λεει.Δηλαδη μονο εγω δεν το ηξερα;;
"Ολα αυτα τα εκανα για να καταλάβεις τι αισθάνεσαι.Καμια φορα το χρειαζόμαστε ολοι αυτο.Να μας ταρακουνήσει και να μας κανει να δούμε καθαρά..."λεει
"Βοήθησε;"με ρωτάει.Εδω που φτάσαμε...
"Βοήθησε"λεω και γελάω"Χερομαι.Σου αρεσει ο Άρης και αυτο δεν ειναι κακο.Ειναι ολοφάνερο και απορώ πως δεν το εχει καταλάβει ο αδερφος σου.Και ο Άρης ειναι ο καλητερος άνθρωπος που ξερω και του αξίζει το καλητερο και νομιζω εσυ εισαι το καλητερο.Εισαι πολυ καλη και ειμαι σιγουρη οτι τον νοιάζεσαι.Ο Άρης περνάει κάποια πραγματα αρκετά δύσκολα στην ζωη του και εχει πληγωθεί και απο μια παλια σχεση και εχει πει οτι δεν θα ερωτευτεί αλλα πειστευω ειναι λογια του αέρα για αυτο μην δίνεις πολυ σημασία.Δεν ειναι στο χερι μας αν και με ποιον θα ερωτευτούμε.Τελοσπαντων εγω Φευγω τωρα..."λεει και ανοίγει την πόρτα.
"Ελεάννα...."της λεω και γυρνάει και με κοιταει.
"Πειστευεις οτι νιώθει κατι για μενα;"ρωταω.Θελω να μαθω."Αυτο δεν μπορω να στο πω.Αλλα μιλά του.Πες του τι νιωθεις."μου λεει
"Και αν δεν νιώθει το ιδιο;"λεω
Γελάει.
"Θα τα ξαναπούμε"Και έφυγε.Τι αυτο ηταν;
Δεν μου απάντησε....Το ήξερε.Και αυτη!
Πειστευει οτι του αξίζω;
Και α μην ακουω πως λεει οτι δεν θα ερωτευτεί;Πολλα πραγματα σε μια μερα.Ζαλιστηκα.
Ωραιο καλωσόρισμα...
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...