Κάποια στιγμη πάτησε απότομα φρένα ο Νίκος και ξυπνησα.Ειχα πιαστεί λιγο και με ποναγε ο σβέρκος μου.
Κοιτάω κατω.Ακομα κοιμαται ο Άρης.
Άκουγα την ανάσα του.Φαινεται περίεργος οταν κοιμαται.Σαν να ειναι κάποιος αλλος.Και ετσι πως τον παρατηρούσα έβλεπα πως ειχε μια ελιά κοντα στο ματι.Αμα βαριέται ο άνθρωπος..."Ώστε εσυ και ο Άρης ειστε μαζι ετσι;"λεει ο Νίκος.Τον σκουντάει η Ελευθερία.
"Οχι.Δεν ειμαστε!"του λεω.Δεν μας τα λεει καλα η Ελευθερία.
"Κακώς!Ταιριαζεται πολυ μαζι"λεει
Τωρα τι απαντάς σε αυτο..."Ασε με να μαντέψω!Εχει κοπελα αυτην την Ελεάννα....;!"με ρωτάει
"Δεν ξερω.Λεει πως Οχι αλλα δεν ειμαι και τοσο σιγουρη!"του λεωΚαι ξαφνικά ανοίγει τα ματια του.Αυτα τα ματια που πεθαίνουν τα κοριτσια για χάρη τους..
"Καλημερα!"
"Αααα ψυπνησαμε!;"του λεω
"Ναι.Αλλος άνθρωπος νιωθω!Φτανουμε;"φωναζει
"Σε πέντε λεπτα"λεει ο Νίκος."Ωραια ειναι εδω!Σε πειραζει να κατσω αλλο λιγο;"με ρωτάει
"Στα πόδια μου;Τα θελω λιγο μωρε...αν μου επιτρέπεις βεβαια!"του λεω.
"Καλα..."λεει σαν μικρό παιδι που ειναι...
"Σε Ευχαριστω παντως!"
"Τιποτα!" Του λεωΜετα απο λιγο φτάνουμε!!
Το αγαπω αυτο το σπιτι!!ΤΟ ΑΓΑΠΩ!ΤΟ ΑΓΑΠΩ!!!!"Ουαου"λειι ο Νίκος!
"Τελειο!!Το ξέρουμε!Καλως ήρθες στο κλαμπ!"του λεω Αφου δεν ειναι κρυφο πως το εξοχικό της Άννας ειναι το καλητερο!"Παιδια αυτο ειναι τελειο"πετάγεται και η αλλη η σουσουράδα!Το ξέρουμε Ελεάννα.Πες μας κατι καινουργιο!
"Παμε μεσα!"λεει η Άννα και οταν μπαίνουμε ξαναθυμήθηκα γιατι το ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥΥΥ αυτο το σπιτι!
"Λοιπον!Να σας πω κατι!"λεει η Άννα
"Οτι σπάσουμε θα το αγοράσουμε!Ξερουμε!"λεει η Ελευθερία.Καθε χρονο μας λεει τα ιδια!"Και αυτο"λεει αυτη.Γελαγανε ολοι.
"Στο υπνοδωμάτιο των γονιών μου δεν θα κοιμηθεί κανεις.Εγω θα κοιμηθω στο δωματιο μου με τον Χρηστο."
"Οοοοοοοοο"φωνάζουμε ολοι.
"Σταματήστε!Εχει αλλα δυο υπνοδωμάτια,δυο στο ενα και δυο στο αλλο και ενας στο καναπε.Βρειτε τα μονη σας πως θα κοιμήθητε"λεει η Άννα και παει πανω με τον Χρηστο."Άρη εγω και εσυ μαζι ετσι;"λεει η Ελεάννα.
Εεεε ναι μην χάσει!"Οχι.Ο Άρης με τον Νίκο σε ενα!"λεει η Ελευθερία
"Και εσυ με την Ελεάννα στο αλλο.Εγω θα κοιμηθω στο σαλονι!"τους λεω
"Δεν υπαρχει περίπτωση.Θελω με την κολλητη μου!"λεει αυτη.Την αγαπω που με αγαπάει!"Κοιμηθητε εσεις στο αλλο και εγω στο καναπε τοτε!"λεει η Ελεάννα.Ειπε και κατι σωστό!
Και παμε πανω να αφήσουμε τα πραματα μας.Βαζουμε το μαγιό μας και κατεβαίνουμε παλι κατω να φύγουμε.
Θα παμε στην θαλασσα!!Ειμαι πολυ χαρούμενη!Τη πρωτο μπανιο του καλοκαιριού!!
Κατω ηταν ολοι με μαγιό ετοιμη!
"Ετοιμη για την βουτιά;;"ρωτάει ο Χρήστος
"Πανέτοιμοι!"λεω εγω
"Ποια βουτιά;"ρωτάει ο Νίκος
"Ειναι παράδοση!"λεει ο Άρης
Τον κοιτάνε απορημένοι η Ελεάννα και ο Νίκος.Εχουν πλακα.."Καθε χρονο στο πρωτο μπανιο ερχόμαστε εδω και κανουμε μια βουτιά ολοι μαζι στην πισίνα.Ταυτοχρονα!"τους λεω
"Ετσι ξεκινάμε το καλοκαιρι μας επίσημα!"λεει η ΆνναΠαμε ολοι μαζι στην πισίνα.
"Με το ενα..."λεει ο Χρήστος
"Με το δυο..."λεω εγω
"ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΑΑΑΑΑ!!"φωναζει ο Άρης και πέφτουμε μεσα ολοι μαζι ταυτόχρονα.Γελάσαμε,πλατσουρίστικαμε και ευχόμουν να ηταν παντα τα πραματα τοσο Απλα οσο τωρα...
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...