59-Εγω που τις κορόιδευα αυτες που κλαίνε για άντρες.

4K 386 25
                                    

Την δευτερα δεν ηθελα να παω στο κολέγιο.Αλλα επρεπε.Εχασε ηδη πολλα μαθήματα οταν πηγα στην μαμα μου.

Εστειλα στην ελευθερία να ερθει να με παρει σημερα.Δεν μπορω να ειμαι στο ιδιο αμαξι μαζι του...

Βαζω ενα τζιν και μια μπλουζα και κανω ενα κότσο.Δεν εχω ορεξη για κατι παραπάνω.Κατεβαινω κατω και ειναι ο Άρης.Το περίμενα...

"Καλημερα Λεξι!"μου λεει
"Καλημερα "του λεω ξερά και δεν τον Κοιταω .Καλητερα να τον αποφεύγω όσο μπορω.

"Ολα καλα Λεξι;"με ρωτάει.Φαινεται να νοιάζεται.
"Ναι."ακομα δεν τον κοιτάω."Πες στον Χρηστο θα παω με την Ελευθερία σημερα"του λεω και Φευγω γρηγορα.Η ελευθερία ηταν εξω.Ευτυχως!Μπαινω μεσα και βλέπει τα μούτρα μου.

"Πως εισαι ετσι;"με ρωτάει
"Δεν εχω ορεξη.Παμε"της λεω και ξεκινάει
"Τον Ειδες ε;"ρωτάει
"Ναι...Και δεν βοηθάει την κατάσταση.Με ρωτάει πως ειμαι αν ειμαι καλα..."
"Νοιάζεται για σενα..."μου λεει
"Νοιάζεται για μενα σαν την αφερφη του κολλητού του Οχι ετσι πως θελω εγω..."της λεω
"Δεν ειμαι τοσο σιγουρη για αυτο..."μου λεει.

Οταν φτάσαμε στο κολέγιο πηγα στο ντουλάπι μου και πηρα τα σημερινά βιβλία και μέτα στην ταξη μου.

Οταν ηρθε το διάλειμμα και πηγα στην καντίνα πηρα να φαω και κατευθύνομουν προς το τραπέζι μας!Ηαταν ολοι εκει εκτος απο την Ελεάννα.Κατι ειναι και αυτο.

Παω εκει και ολοι τρώγαμε.Μιλαγανε για κατι.
"Και στο τελος εγινε έκρηξη και τα παντα διαλύθηκαν!Ηταν Τελεια!"ειπε ο Άρης.Ποσο όμορφος ειναι οταν μιλαει για κατι που του αρεσει..

"Ελα ρεεε!Με ποιον πηγες;"ρωτάει ο Χρήστος.
"Με την Ελεάννα!Ξετρελαθηκαμε σου λεω!Αξιζει αυτη η ταινια!"λεει αυτος.

Με την Ελεάννα....
Παλι μαζι....
Μην κλαις Αλεξια..μην κλαις...
Με κοιταει η Ελευθερία.

"Οοοο με την Ελεάννα εεεε!Μπαγασα!!Μονο την ταινια είδατε η κάνατε και Τιποτα αλλο..;!"λεει ο αδερφος μου.Αα ρε Χρηστο με σκοτώνεις και δεν το ξερεις..

"Πας καλα ρε;"του λεει και με κοίταξε.Η μπορει να ηταν και ιδεα μου.

"Ελα ρε φιλε...Ολοι εδω συμφωνούμε οτι θα ήσασταν τέλειοι μαζι!"λεει ο Χρήστος
"Εγω Οχι!"λεει η ελευθερία.Την αγαπω...
"Γιατι;"λεει ο Χρήστος
"Δεν πειστευω οτι αξίζει αυτη στον Άρη.Δεν ταιριαζουνε.Ο Άρης θελει κάποια αλλη...Αστεία καλη κοπελα,να τον κανει να γελάει και να τον υποστηρίζει σε ολα.Δεν πειστευω οτι ειναι η Ελεάννα αυτη."λεει

"Διαφωνώ!Μην σου πω Φευγω με την Λεξι για μια μερα και σου αφηνω το σπιτι δικο σας.Για οτιδήποτε προκύψει...!"λεει και του κλείνει το μάτι.

Δεν το αντέχω...
Οχι ακομα τουλάχιστον..
Κοιτάω την ελευθερία...
Παμε μου λεει σιγα.

Και σηκώνομαι και Φευγω και απο πισω μου η Ελευθερία.Παω στο μπανιο.Ευτυχως δεν ειναι κανεις εκει...

Και κλαίω...Το κλάμμα εχει γινει κατι καθημερινό για μενα...Εγω που τις κορόιδευα αυτες που κλαίνε για άντρες.

"Ελα ψυχούλα μου...Μην κλαις..Και αυτος ο Χρήστος έλεος!"λεει αυτη

Μπαίνει μεσα η Άννα.
"Τι εγινε αγαπη μου;"με ρωτάει
"Ασε Άννα μεγαλη ιστορία..."λεει η Ελευθερία
"Εχει και να κανει με τον Άρη ετσι..."ρωτάει
"Ναι..."λεω και φυσάω τις μυξες μου.
"Σου αρεσει ε;"μου λεει.Και αυτη το ήξερε;;
Κουνάω το κεφαλι μου καταφατικά.
"Θα τον σκοτώσω τον Χρηστο!Πεταει κατι βλακειες ωρες ωρες"λεει και ακούγεται ενα χτύπος στην πόρτα.

"Κοριτσια τι εγινε;ολα καλα;"
Ειναι ο Άρης.

"Μην τον αφήσετε να μπει!Δεν θελω να με δει ετσι"λεω.
"Αστο πανω μου"λεει η Άννα και βγαίνει εξω.Δεν τους βλεπω αλλα τους ακουω.
"Τι εγινε Άννα;Έπαθε κατι η Λεξι;"ρωτάει αυτος.
"Τιποτα Άρη.Ολα καλα"του λεει αυτη.
"Θελω να τη δω..."λεει.Θελει να με δει;
"Δεν μπορει τωρα.Εχουμε κατι να συζητήσουμε..."
"Καλα...Φευγω τοτε...μην ενοχλώ..."λεει και μετα μπαίνει μεσα η Άννα.

"Ανησυχουσε..."λεει αυτη.
"Δεν θελω να τον βλεπω...Με ποναει..."λεω και ερχονται και δυο και με αγκαλιάζουν.

Ευτυχως που εχω και αυτες.

Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν ΕρωτεύεταιWhere stories live. Discover now