"Άρη Ασε με σε πρακαλω...ειμαι κουρασμένη..!"του λεω μπας και φυγει αλλα τον ξερω τον Άρη.Δεν πρόκειται να φυγει!
"Λεξι τι εγινε...πες μου σε παρακαλω Γιατι αληθεια δεν καταλαβαίνω" μου λεει.Δεν ξερω αν ειναι ιδεα μου αλλα φαίνεται σαν να νοιάζεται.
Μπα.ιδεα μου θα ειναι!
"Τιποτα δεν εγινε...!Τωρα φύγε σε παρακαλω..."
"Τι Τιποτα βρε Λεξι.Ολη μερα με αποφεύγεις και αλλάζεις δρομο οταν με βλεπεις...πες μου σε παρακαλω...."επιμένει.
"Άρη φύγε σε παρακαλω.Μην σε δει εδω ο Χρήστος "του ειπα.Μην φεύγει παλι τρέχοντας οπως χθες.
"Τι εννοείς ;"ρωτάει ολο απορία.Ε λοιπον θα του πω και ας γινει οτι ειναι να γινει...
"Χθες μολις ειπε η Ελευθερία οτι ερχετε ο Χρήστος εκανες σαν ΤΡΕΛΟΣ !!!!Και οσο και αν προσπαθώ να το καταλαβω η να το εξηγήσω δεν μπορω.Γιατι ολη μερα και ολη νύχτα μην σου πω εισαι στο σπιτι αυτο,και δεν ξερω γιατι ξαφνικά εφυγες ετσι....Γιατι;Να μην σε δει ο αδερφός μου εκει;Σιγα θα του εξηγούσαμε και θα καταλαβενε!Στο κατω κατω δεν κάναμε κ Τιποτα...αλλα και να κάναμε που δεν υπαρχει περίπτωση να γινει αυτο,αλλα ας πουμε για παράδειγμα οτι γινεται κατι μεταξύ μας,δεν εχει καμια δουλεια ο Χρήστος και...."πηγα να πω και αλλά αλλα με σταμάτησε.
"Ηρέμησε Λεξι μου "μου ειπε απαλά.
Οπααα!τι ειπε;;;;ΜΟΥ....
"Εκανα ετσι Γιατι ειχα λογο..."
"Τι λογο;"
"Δεν ξερω αν πρεπει να σου πω...."
"Πες μου!"λεω
"Λεξι άκου...."
"Ασε τα άκου με εμενα.Πες μου!"
"Δεν μπορω "μου λεειΕτσι θες Καζανόβα;;;Οκ τοτε...δεύτερο σχέδιο...
Του γυρνάω την πλάτη και περνω ενα ποτήρι απο το ντουλαπάκι.Προσπαθω δηλαδη.Απλα δεν το φτάνω.
Νιωθω κατι πισω μου.Ηρθε ο Άρης απο πισω μου και μου πιάνει το ποτήρι.Νιωθω την ανάσα του στο αυτί μου.Ανατριχιάζω.
Ξεγλιστράω απο το πλάι και παιρνω το ποτήρι που μου κατέβασε και ανοίγω το ψυγείο και βγάζω απο μεσα το γάλα.Ο μπαμπας μου ελεγε "ενα ποτήρι γάλα το βραδυ πριν κοιμηθεις ειναι παντα καλη ιδεα..."
"Τωρα τι; Δεν θα μου μιλας;" μου λεει.Εγω ουτε τον κοιτάω ουτε του απαντάω.
Στο ύψος μου εγω...
"Ελα hello kitty....."
Εγω Τιποτα.
"Λεξι...."
Τιποτα παλι.
"Σε παρακαλω..."
Παλι Τιποτα .Ακουω παύση και αναστεναγμό.
"Θεέ μου ειμαι σίγουρος οτι θα το μετανιώσω αυτο....
Ενταξει θα σου πω..."Χα!!!!1-0 για την Λεξι!!!
Εννοώ Αλέξια....
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...