Το επόμενο πρωι βγήκα με το ποδήλατο μου μια βολτα στην θαλασσα.Περασα ωραια.Με ηρεμεί η θαλασσα...
Και δεν ξερω πως και γιατι αλλα σκεφτομουνα τον Άρη και το πως έφυγε ετσι απότομα χθες το πρωι...και νομιζω ξερω το γιατι.Αυτος αυτες τις μερες με εχει βοηθήσει πολυ...Και εκεινο το βραδυ νομιζω του ειπα κατι κακο...Πρεπει να το διορθώσω!!
Περνω το ποδήλατο και παω στο σπιτι του .Αφηνω το ποδήλατο δίπλα απο ενα δέντρο και χτυπάω το κουδούνι.
Ανοίγει αυτος και ηταν έκπληκτος.
"Τι θες εσυ εδω;"με ρωτάει και κοίταζε συνεχεια πισω του.Λες και φοβόταν κατι...περιεργο...
"Άρη μπορω να σου μιλησω..."του λεω
Κοιταει παλι πισω και βγαίνει εξω και μετα κλείνει την πόρτα.
"Πες μου..."
"Άρη θελω να σου πω οτι τις τελευταίες μερες με εχεις βοηθησει πολυ,ειδικα με τον Ορεστη και θελω να σε ξαναευχαριστησω..."του λεω"Αυτο μονο;Ενταξει τοτε....Παω μεσα...."μου λεει και παει να φυγει.
"Άρη;"
"Ναι;"γυρνάει και μου λεει
"Εκτος απο τον αδερφο μου και τα κοριτσια....εισαι και εσυ ενα απο τα σημαντικά άτομα στην ζωη μου...."του λεω και παιρνω γρηγορα το ποδήλατο και παω σπιτι.Δεν ξερω γιατι του το ειπα αυτο αλλα νομιζω οτι επρεπε να το ξερει...δεν ειμαι ουτε εγωίστρια ουτε εγωκεντρική!Ο μπαμπας μου μου ελεγε παντα να λεω αυτο που νιωθω....
<Να λες παντα αυτο το νιωθεις και να κανεις παντα αυτο που σκέφτεσαι >
Αυτο μου το ελεγε συνεχεια και σε μενα και στον Χρηστο.
Οταν Εφτασα και άφησα το ποδήλατο μου βλεπω καποιον να με περιμένει εξω απο το σπιτι μου.
Νευριάζω και παω Κοντα του.
"Τι θες εσυ εδω;"του λεω.Ετσι πως το βλεπω μου έρχεται να τον πνίξω!!!
"Εισαι ακομα νευριασμενη ε;;Λογικό...."
"Φύγε απο το σπιτι μου...."
"Θελω να σου πω οτι λυπάμαι..ετσι πως ήρθαν τα πραματα...ετσι πως το έμαθες....Δεν ηταν ωραιο!""Δεν με νοιαζει τι εχεις να πεις!"του λεω.Πως τολμάει και έρχεται εδω!!
"Απλα θελω να σου πω οτι δεν ειναι προσωπικό....Απλα ετσι ειμαι εγω..."
"Αγορι μου δεν πας καλα!!!Δεν με νοιαζει πως εισαι και τι κανεις!!Εξαφανισου άπο την ζωη μου.Αντιο Ορεστη!!!"
Και μπαίνω γρηγορα μεσα.Τι το ηθελα....
"Γεια σου Αλεξια"μου λεει
"Γεια σου μαμα..."
BINABASA MO ANG
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...