18-" ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ!!!!!"

4.2K 408 4
                                    

Αφου μίλησα λιγο με την μαμα μου και εβαλα ενα φόρεμα μαύρο κατέβηκα κατω.

Η Άννα έφτιαχνε μια σαλάτα.

"Ποποοο κατι ομορφιές....!"μου λεει η Άννα.

"Γεια σου Αννουλα!"

"Προς τι η περιποίηση αυτη;θα βγεις μετα;"με ρωτάει.Αχ και να ξέρες...

"Οχι...Άννα μου θελω να με βοηθήσεις σε κατι...Οταν ερθει η ωρα θα ξερεις οκ;"

"Τι εννοείς ;;Οχ αυτο δεν μαρεσει καθολου!!!"μου λεει.

"Σε παρακαλω...;!;!"και της κανω τα γλυκα ματια μπας και....

"Ενταξει! Πηγενε αυτο μεσα και ερχομαι να φαμε"μου λεει.

Την αγαπαω!!!!!!!

Παω μεσα.Τα αγόρια καθόντουσαν στην τραπεζαρία.ο Άρης φόραγε μια πετσέτα  γυρω απο το λαιμό του.Μαλισταααα...!

"Δεν νομιζεις ειναι λιγο υπερβολικό το ολο πράγμα...;!"λεω στο Άρη.

"Τι;η πετσέτα;;;Οταν μαγειρεύει η Άννα Τιποτα δεν ειναι υπερβολικό!!!Ξερεις τι κανεις φίλε!!!"λεει στον Χρηστο.

"Κοιτά τον φίλο σου να μαθαίνεις!!!Παντα η κοπελα να ξερει να μαγειρεύει!!!κανονας!"λεει αυτος

Μπαίνει η Άννα μεσα και καθόμαστε ολοι μαζι.

Ενώ τρώγαμε παρατήρησα οτι ο Άρης εχει κατω απο τα ματια μαύρους κύκλους.Περιεργο.

"Άρη;Γιατι εχεις μαύρους κύκλους κατω απο τα ματια σου;;"του λεω.

Μολις το ειπα σταμάτησε να τρωει και κοίταξε κατω.Κατι περιεργο συμβαίνει με αυτον...

"Μαλλον ολο το βραδυ δεν θα κοιμήθηκε!!!Μπαγασααααα!!!!"του λεει ο Χρήστος.

Ααα για αυτο....Και εγω ανησύχησα
Και αυτος παει απο εδω κ απο κει...
Χτύπησε το κουδούνι.Πεταχτηκα πανω!
"Παω εγω!"
Και έτρεξα να ανοίξω.

"Καλώς τον!"του λεω και του δίνω ενα φιλί στο μάγουλο.

"Γεια σου ομορφη."
"Έτοιμος;"
"Οχι ιδιαιτερα..."
"Ολα καλα θα πανε!να εισαι ο εαυτός σου!"

"Δεν μαρεσει ολο αυτο..."
"Σε παρακαλω...καντο για μενα."του λεω.

Και μπαίνουμε μεσα και δεν άργησε πολυ να σηκωθούν ολοι όρθιοι και να φωνάζει ο Χρήστος " ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ!!!!!"

Για να δουμε τι θα δουμε...
Ο θεός βοηθός....

Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν ΕρωτεύεταιWhere stories live. Discover now