Το βραδυ φύγαμε Γιατι την αλλη μερα είχαμε κολέγιο.Ημασταν ολοι πολυ κουρασμένοι.Εγω πηγα με τον Χρηστο και ο Άρης με την Ελεάννα και τα παιδια.Κοιμηθηκα σε ολη την διαδρομή.
Οταν φτάσαμε εκανα ενα μπανιο και ξαπλωσα!Δεν ημουν για πολλα πολλα!
Την αλλη μερα στο κολέγιο ολοι μιλαγανε για την καλοκαιρινή γιορτη.Θα γινόταν στην πισίνα του σχολείου και θα ειχε και dj και κοκτέιλ.Πλακα θα εχει.Ειναι την Παρασκευή το βραδυ.
Μετα το κολέγιο είχαμε βόλεϊ.Και κάποια στιγμη εκανα ενα πολυ καλο καρφί και ο Άρης φώναζε "Μπραβο hello kitty".
Με ποιανουν τα γέλια Γιατι θυμαμαι εκείνη την μερα που μου το ελεγε αυτο και τον έριξα στην πισίνα και μετα με τράβηξε μεσα!Εκανε πολυ κρύο!Μετα κοιτάω δίπλα απο τον Άρη και βλεπω την...μαντέψτε;;Την Ελεάννα!
Κολιτσιδά εχει γινει!
Και ετσι μου κόβονται τα γέλια!Ποτε θα φυγει αυτη η κοπελα πια;Την πεμτη πηγα για ψωνια με την ελευθερία.Πηραμε ωραια φορέματα για την καλοκαιρινή γιορτη.Εγω πηρα ενα μαύρο και αυτη ενα ροζ!Ολες οι γιορτές του κολεγίου ειναι επίσημες και ετσι πρεπει να ειμαστε καλα ντυμένοι.
Την Παρασκευή ετοιμάστηκα και γίναμε κούκλες και πηγαμε!
Ηταν πανέμορφα!μεσα στην πισίνα είχαν βαλει ροδοπέταλα και μπαλόνια σε σχήμα καρδιάς.Ψαχνω να βρω τον Άρη αλλα δεν τον βρισκω πουθενα.Σημερα δεν τον ειχα δει καθολου..
Που να ειναι;
Πηγα στο Μπαρ και ιπια κατι και μετα πήγαινα να βρω τα παιδια αλλα το τακούνι μου κόλλησε στο καλωδιο του ντιτζει και πηγα να πέσω αλλα ευτυχώς κάποιος με επειασε και δεν έπεσα.Τον κοιτάω.
"Ευχαριστω Άρη"του λεω.Φοραγε ενα πουκάμισο που τόνισε πιο πολυ τα ματια του.
"Παρακαλω.Αλλα πρόσεχε οκ;Θα σπάσεις κανα πόδι..."μου λεει.Ανησυχει για μενα;
"Θα προσεχω!"Του λεω."Σημερα δεν σε ειδα καθολου..."
"Ημουν με την Ελεάννα.Δεν έβρισκε φόρεμα"μου λεει.Μαλιστα.Δεν θελω καν να του απαντήσω!Φευγω και παω στην ελευθερία.Ειχε ενα ποτό στα χέρια της.Της το περνω και το πίνω μονορουφι!Ηταν χαλια!"Τι εχεις ;"με ρωτάει
"Τιποτα"λεω.Τιποτα ετσι;
Ρωταω τον εαυτο μου...
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...