26-"Ποιο ειναι το προβλημα σου;!"

3.9K 393 18
                                    

Οταν μπηκα μεσα έπεζε ενα τραγουδι του Justin Bieber.Δεν θυμαμαι πιο.

Γινόταν ενας χαμός!Ειχε παρά πολυ κοσμο.Τους περισσότερους δεν τους ήξερα.
Στο κέντρο χόρευαν.Σε μια άκρη παίζαν μπουκάλα.

Γυρνάω πισω και ο Χρήστος με τον Άννα είχαν φυγει.Και ναι μείναμε οι τρεις μας.

"Παω να φέρω κατι να ποιουμε"μου λεει ο Ορεστης

Πριν προλαβω να του απαντήσω πεταγετε ο Άρης.
"Μια κόκα κολα θελω εγω μονο.Ευχαριστω!"του λεει απότομα

Γυρνάμε και οι δυο και τον κοιτάμε.Μαλιστα!

"Ενταξει λοιπον.Παω."λεει

Οταν φεύγει γυρνάω στον Άρη."Πας καλα αγορι μου;!"
"Τι;Τι εκανα παλι;"
"Πως του μιλας ετσι;Δεν μπορεις να εισαι λιγο πιο ευγενικός μαζι του;"
"Ειμαι οπως ειμαι σε ολους.!"
"Οχι δεν εισαι.Και Γιατι έκατσες στην μεση στο αυτοκίνητο;Ηθελε να με φιλήσει και εσυ ολο κουνιωσουν!"
"Λεξι μηπως να σας κρατάω και το φανάρι;;!"λεει θυμωμενα
"Πιο ειναι το προβλημα σου;!"τον ρωταω.Με νευριάζει.

"Απλα δεν  τον παω!Τοσο Απλα."λεει φωνάζοντας.Καποιοι γύρισαν να μας κοιτάξουν.

"Δεν χρειαζετε να τον πας!Ειναι το αγορι μου!!"του λεω
"Ωρες ωρες με νευριάζεις τοσο πολυ!!!"μου λεει
"Εσυ να δεις!"και Φευγω.
Ααααα αυτο το αγορι!!!!

Ερχετε ο Ορεστης και μου έφερε ενα παντς.Πηγε και την κόκα κολα στο Άρη που μίλαγε με μια ξανθιά.
Μετα αρχίζαμε να Μιλαμε με τον Ορεστη για τα παντα.Για το κολέγιο για την ζωη,για την οικογενεια.

Εβαλε το despasito και βλεπω πως η πίστα γέμισε με ζευγάρια.Πηγε και ο Άρης με την ξανθιά.Αυτη ηταν μια ψωνάρα οσό δεν παει αλλο.Φοραγε ενα σορτσάκι ολα εξω!!Βαμμενη σαν κλόουν.Και την έπιανε απο την μεση και αυτη γέλαγε σαν χαζογκομενα.Ελεος δηλαδη.Δεν ντρεπονται καθολου.
Με συνχισαν!

"Ορεστη παμε να χορέψουμε!"και τον πιάνω απο το χερι και παω δίπλα απο τον Άρη.Με κοιταει.Τον κοιτάω θυμωμένα!

Φέρνει πιο κοντα την ξανθιά ο Άρης,παω και εγω πιο κοντα στον Ορεστη.
Φιλάω εγω τον Ορεστη,φιλάει και αυτος την ξανθιά.

Αααααα δεν παμε καλα!!

Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν ΕρωτεύεταιWhere stories live. Discover now