Την Κυριακη παλι δεν σηκώθηκα απο το κρεβατι.Δεν εχω ορεξη για Τιποτα.
Και οταν μπήκε ο αδερφος μου μεσα μου έβαλε τις φωνές Γιατι είδε το γαλα και την σούπα απο χθες.Δεν εφαγα Τιποτα.
"Αλεξια δεν εχεις φαει Τιποτα;;Εγω σε άφησα να ξερκουραστεις να μην σε ενοχλώ και εσυ δεν Εφαγες Τιποτα!"λεει.Δεν εχω ορεξη...
"Ελα Χρηστο..μην φωνάζεις...το στομαχι μου ακομα ειναι χαλια..."
"Και αν δεν φας Τιποτα δεν θα γίνεις καλητερα"
"Θα ξεράσω αν φαω..."λεω και έρχεται κοντα μου και βάζει το χερι του στο μέτωπο."Δεν εισαι ζέστη..."
"Το ξερω..."
"Θες να παμε στον γιατρό;"με ρωτάει.Ναι και να που πει οτι εχω ΑΡΗτιδα;;
"Οχι καλα θα ειμαι Απλα ξεκούραση θελω..."λεω
"Καλα.Ξαπλωσε λιγο και θα ξανάρθω "μου λεει και φεύγει.Άρη...
Άρη...
Άρη...Μονο αυτο σκεφτομαι.
Ημουν πολυ κακιά μαζι του μερικές φορες...Απορώ πως και δεν με μισεί..
Και θυμαμαι εκείνη την μερα στο σπιτι μου..."Λεξι!!!ΛΕΞΙΙΙ!!!!"με ακολουθει.Γυρναω και τον κοιταω.
"Εγινε κατι?Νομιζω χθες ημασταν μια χαρα..."
Δεν απανταω.Δεν ξερω απο που να ξεκινησω...
"Νομιζα ημασταν φιλοι..."μου λεει.Δεν μπορω....Με προκαλει....
"ΦΙΛΟΙ??ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΑΡΗ!!ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ??ΠΑΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΕΣΤΗ!!!"
"Δεν ειναι βλακειες Λεξι...αληθεια ειναι..."
"ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΙΑ??ΑΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΗ!!ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!!ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΠΙΤΙ..."
"Αλεξια σταματα!"γυρναω πισω και βλεπω τον αδερφο μου.Γυρναω στον Αρη παλι.
"Αστην Χρηστο...."λεει ο Αρης
"Η αληθεια ποναει ε...?!Οταν θα ερθω μην σε δω παλι στο σπιτι μου!Δεν θυμαμαι να σε εχουμε υιοθετησει..."
Τι εκανε μωρε και του μίλησα ετσι...;!
Τιποτα Απλα ειπε πραγματα που άκουσε για να με προστατέψει...Και δεν μπορω αλλο θα σκάσω αν δεν μιλησω σε καποιον.Πηρα το κινητο μου και εστειλα μηνυμα στην ελευθερία να ερθει απο δω.
Μετα απο μιση ωρα ηρθε.
"Τι εγινε;Ηρθα οσο πιο γρηγορα μπορουσα"λεει λαχανιασμένα.Και σκεφτομουν πως θα της το πω...
"Μαρεσει ο Άρης!"λεω και έμεινε με γουρλωμένα ματια.
Μπαμ και κατω!
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...