"Αυτη ειναι η Αλεξια"λεει ο αδερφος μου
"Ααααα ώστε εσυ εισαι η Λεξι.."λεει και κοιταει τον Άρη.
Ναι Γιατι δεν σου γεμίζουμε το μάτι ηθελα να της πω!Κοιτα θράσος!!"Οχι!Εγω ειμαι η Αλεξια!"της κόβω τον αέρα.
"Ο Άρης μονο την λεει Λεξι.Για να την εκνευρίσει.Αλεξια την λενε ομως"λεει ο ΧρήστοςΈρχεται και μου δίνει το χερι.Της το δινω και εγω!Ας εχει κάποια απο μας τρόπους.
"Γεια.Εγω ειμαι η Ελεάννα"μου λεει.Εχει και ωραιο ονομα η άτιμη!
"Χάρηκα "λεω και αφήνουμε τα χέρια.Παει και καθετε δίπλα στον Άρη.Μην χάσει!!!Λες και δεν εχει άλλου χώρο...
"Ειναι ΠΟΛΥ καλη φίλη του Άρη."λεει ο Χρήστος και μου κλείνει το μάτι και τονίζει το πολυ.Μαλιστα...
"Ωραια"λεω οσο πιο ενθουσιασμένα μπορω.
Και παρατηρούσα τον Άρη.Κουρευτηκε και ξυριστικά!Αλλος άνθρωπος εγινε!Μου ήρθαν συο μυαλό αυτα που μου ειπε η Ελευθερία.
"Δεν ξερω...ηταν περίεργος αυτες τις μερες..."
"Δεν ειχε ορεξη.Δεν ηταν ο Άρης που ξέρουμε.Δεν έβγαινε μαζι μας και ας τον παρακαλαγαμε.Καθοταν στο σπιτι σας μονο."
Εμενα παντως μια χαρα μου φενεται!!Και μες την τρελη χαρα!
Και τους αφηνω και παω πανω.Δεν νομιζω να τους λείψω!
Κανω ενα μπανιο και φοράω το μπουρνούζι.Μετα βαζω την μουσικη δυνατά.
Και ηρθε ενα αγαπημενο μου τραγουδι.Ηταν το new rules της dua lipa.Και άρχιζα να χορεύω γυρω γυρω στο δωματιο.
One: Don't pick up the phone
You know he's only callin' 'cause he's drunk and alone
Two: Don't let him in
You'll have to kick him out again
Three: Don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him, you ain't gettin' over himI got new rules, I count 'em
I got new rules, I count 'emΚαι εκει που ετοιμαζόμουν να κανω την γνωστή μου στροφή βλεπω στην πόρτα τον Άρη με γουρλωμένα ματια.
Έκλεισα γρηγορα την μουσικη και μετα έβαλε τα γέλια.
"Ενταξει;Σε ψυχαγωγησα και σημερα;"τον ρωταω και Αφου γέλασε λιγο ακομα παίρνει το σοβαρό ύφος του.
"Λεξι θελω να μιλησουμε..."
"Ναι πες μου..."
"Θελω να ξεκαθαρίσουμε τα πραματα.Εκεινη την μερα πριν
Φύγεις το παράκανα.Συγνωμη.Ησουν μεθυσμένη και ράκος με ολα αυτα για αυτο τα ειπες.Δεν ήθελες να με φιλήσεις ενοειται.Το καταλαβαίνω τωρα."Δεν το περίμενα αυτο.Αλλα καλητερα ετσι.Να ξεκαθαρίσουμε τα πραματα.
"Και εγω ηθελα να μιλησουμε για αυτο.Δεν το εννοούσα.Ημουν χαλια και ηθελα και ολας να σε ευχαριστήσω που ησουν κύριος και δεν με εκμεταλλευτικές."
Σταμάτησε για λιγο και με κοίταζε.
"Ποτε δεν θα το εκανα αυτο"μου λεει"Παω κατω.Ειναι και η Ελεάννα "μου λεει
"Ε ναι!Μην την αφήσεις μονη της..."του λεω ειρωνικά.Ελπιζω να μην το κατάλαβε....
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...