Ενα εχω να πω!Την επόμενη μερα δεν ξεχάστηκε!
Έβαζαν χαρτάκια με νούμερα στο ντουλάπι μου.Φυσικα δεν τα άνοιγα.Ο Άρης τα εξαφάνιζε!
Στο διάλειμμα αφού πήρα τα δίσκο μου πήγα στο τραπέζι με τα παιδιά.
"Η πιο όμορφη ελεύθερη θα κάτσει μαζί μας;Χαρά μας!"λέει η Άννα
"Έλα κοφτό.Οχι και εσυ"της λέω και γελάει.
"Νόμιζα ότι αυτό θα ξεχαστεί...."έλεγα
Και βλέπω δυο αγόρια να με πλησιάζουν.
"Τι θέλετε παιδιά;"ρωτάει ο Χρήστος και γυρνάνε σε εμένα.
"Κάνουμε πάρτυ το Σάββατο και λέγαμε αν θες να έρθεις"
"Να έρθω;"ρωτάω "η να έρθουμε;"ρωτάω και κοιτάνε τα παιδιά.Ο Άρης δεν λέει τίποτα.Καλητερα.
"Ναι...μπορείς να φέρεις και τους φίλους σου..."λένε
"Θα το σκεφτω.Ευχαριστω"λέω αλλά δεν φεύγουν.
"Είπε ευχαριστώ!"λέει ο Άρης και φεύγουν."τώρα αυτό θα γίνετε;Χρήστο κάνε κάτι!"λέει στον Αδερφό μου.
"Και τι να κάνω δηλαδή;"λέει αυτός
"Μην δίνουμε σημασία για να ξεχαστει το Θέμα "λέει η ΕλευθερίαΓια να δούμε....
-------------------------------------------------------
Το απόγευμα αφού ντύθηκα με τις πιτζαμουλες μου τις βγάζω πάλι και βάζω τις πιτζάμες hello kitty.Σημερα θα έρθει ο Άρης και θέλω να δω αν το θυμάται.Γιατι εγώ το θυμάμαι...
"Γεια σου hello kity!"
Οχι παλι αυτος...γυρναω και τον κοιταω.
"Παει το Λεξι?"ρωταω.
"Το Λεξι ποτε δεν φευγει.Απλα Ξερεις...δεν σε περασα για κοπελα που φοραει πιτζαμες hello kitty"
Και φυσικα και θα με κοροιδευε για αυτο...τετοιες πιτζαμες δεν μπορουν να μεινουν και απαρατηρητες...Τι να του απατησω τωρα....ενα δικαιο το εχει...
"Δεν με νοιαζει και πολυ τι πιστευεις καζανοβα..Δεν εχεις καμια κοπελα να τις την πεσεις?"
"Και να χασω την προπονηση βολει και τα κοριτσια με τα κοντα σορτσακια??Αποκλειεται!!Περιμενα ολη μερα για αυτην την στιγμη!"μου λεει.Μην χασει.
"Σωστο και αυτο.Εσυ να χασεις τετοια ευκαιρια.Τι λες τωρα!"και παιρνω την τσαντα και φευγω.
"Θα τα πουμε μετα hello kitty!"φωναζει.Ανυποφορος που ειναι!!!
Όλο με πείραζε και όλο μου την έλεγε.
Μήπως από τότε του άρεσα...
Αναρωτιέμαι...Εγώ του είπα ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του,Αυτός είναι;
Αν ήταν όμως θα μου έλεγε «και εγώ»...Δεν θα μου έλεγε;
Δεν το είπε όμως...Ξεχνά το Αλέξια!Δεν το είπε γιατί δεν το νιώθει!Οταν γίνει θα το πει!
Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μας.
"Ήρθα"λέει και ξαπλώνει μαζί μου στο κρεβετι.Αυτο αρχίζει και γίνεται συνήθεια.Και μαρεσει!
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Αυτον Που Δεν Ερωτεύεται
Romance*1ο βιβλίο* Του δινω ενα φιλάκι στο μέτωπο και μετα παω πανω και ξαπλώνω. Αν πάθαινε κατι... Μονο αυτο σκεφτομαι... Αν πάθαινε κατι πως θα συνέχιζα να ζω... Δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου πλέον χωρις αυτον... Εχει ενα κομμάτι στην καρδια μου και...