-LOKİ'NİN MİDGARDA GELİŞİ-

3.1K 177 62
                                    


 "Vay bakın kimler gelmiş. Kardeşim beni çok seviyorsun biliyorum. Hasretime dayanamamış ve yine gelmişsin. Onur duydum doğrusu."

"Loki bırak bu zırvalıkları neden geldiğimi biliyorsun."

"Bilmek benim seçimim değil. "

"Loki yoruyorsun beni kardeşim"

"Ben senin kar--"

"Biliyorum biliyorum kardeşim değilsin. Kan bağımız yok ama seni hep öyle gördüm Loki biliyosun.?"

"Ne yani üvey olduğumu öğrendiğinde "AH TABİ YA BELLİYDİ " demedin mi Yüce Odinin oğlu Thor ?"

"Sen de oğlusun."

"DEĞİLİM BEN NE ODİNİN OĞLUYUM NE SENİN KARDEŞİNİM ! "

"Bu sözlerine annemiz çok üzülürdü Loki"

"Üzülmez , sana üzüldüğü kadar bana üzülmez." Thor Lokiyi görmeye gitmişti zindana. Daha doğrusu ondan laf almaya. Loki bunun farkındaydı elbette yoksa Thor onu özleyipte gitmemişti. Konu Friggaya gelince ifadesi değişiyordu Lokinin.

-sana üzüldüğü kadar bana üzülmez -Loki bunu söylerken üzülmüştü. Kalbini kırılmış hissediyordu o an. Aslında biliyordu Frigga onu çok severdi. Bu zamana kadar da asla onu Thordan aşağı görmemişti. Her konuda yanındaydı onun. Yine gelmişti duygular ve derhal benliğine dönmeliydi. İyi bir oyuncuydu Loki. Modu anında değişebilirdi.

"Neyse annenden bahsetme bana. Duygularını önemsemiyorum." Yutkundu Loki. Önemsemiyordu görünüşte ama kendisi de çok iyi biliyordu en çok içini acıtan Friggaydı.

"En azından artık önemsemiyorum."

"Loki babam burada kalman konusunda çok kararlı. Bir planın var mı bilemiyorum ama bu sefer kaçabileceğini sanmıyorum."

"Kaçmak istersem engel olabilir misin ?"

"Elimden geldiğince. "

"Elinden bişey gelmez Thor"

"Denemek istersen Asgarddayım biliyorsun." göz kırptı Thor. Lokiye söylediğine içinden gülmüştü. Loki çok zekiydi istese oradan kurtulur ve izini kaybettirirdi. Ama bekliyordu,doğru zamanı. Belli ki aklında çok fazla şey vardı ya da hiç bişey yoktu....

"Sevgili KARDEŞİM git ve babana söyle bu seferde elin boş döndüğünü."

"Beni kovuyormusun ? Çok kabasın!" diyerek ayağa kalktı Thor. Loki cevap bile vermedi çünkü umursamıyordu.

Thor kardeşinin orada kalmasını istemiyordu. Özlüyordu onunla sohbetlerini,eğlencelerini. Ama Loki değişmiyordu.Çıkmakta umrunda gibi görünmüyordu. Asgardın manzarasını izlerken buldu kendini. Gökyüzüne baktı , yaşadığını hissetti. Jane'i özlemişti. Dünyaya gitmesi yasaklandığından beri görememişti onu. Düşüncelere dalmışken Sifin geldiğini hissetmedi bile.

"Onu düşünüyorsun değil mi ?" Thor cevap vermedi bu sorusuna. Başka kimi düşünecekti. Anlamıyordu Sifi. Biliyordu onu sevmediğini neden ısrarcıydı ? Dünyaya gitmesinin yasaklandığını öğrendiğinde yeniden bir umut olmuştu Sif için. Jane'i unutup onu sevebileceğine inanıyordu. İmkansızdı ama inanıyordu....

"Ben aldım cevabımı. Thor biliyorsun yasaklandı. Midgard kapısı kapandı tekrar göremeyeceksin onu."

"Yasak olması umrumda değil. Ama gidemeyeciğimin farkındayım sonuçta köprü kapatıldı. Hatırlatman için sağol Sif."

"Senin iyiliğin için. Ne kadar çabuk kabullenirsen o kadar az canın acır."

"Sende de işe yarıyor mu bu ? Neden denemiyorsun ?"

" Ice & Fire " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin