---LOKİ'DEN---
Sevgilim... Bana çok kızgın olmalı. Elbette kızacak ve nefret edecekti. Sesi hala kulaklarımda. Onu oradan götürmeliydim. Bana olan sevgisi de bitmiştir. Harika bana güvenen tek kişiyi de kaybettim...
Hala gözümün önünde o hali. Beni gördüğündeki sevinci. Bana koşup sarılmak istemişti. Bende çok istemiştim ancak bunu yapmam ikimizinde ölmesi demekti. Yapamazdım...
Laufey acımasızdır. Aslında bende öyleyim gerçek babama benzemişim. Tüm buz devleri aynıdır. Hepsi acımazsız ve duygusuz. Nasıl olduysa oldu işte ben artık o kadar da acımazsız değilim.O kız bunu başardı.
İrem'in Jotunheimda olduğunu öğrendikten sonra Odin beni zindandan çıkarmıştı. En azından onu oradan kurtarana kadar. Geriside önemli değildi zaten.Herkes gibi oda biliyordu ki aklım tamamen onunla doluydu ve başka birşey düşünecek durumda değildim. Bana beklememi söylemişti babam. Bugün 3. gün Leydimi oradan kurtaramazsam ölecek. Jotunheim insanların dayanabileceği kadar soğuk değil. Umarım hala hayattasındır. Eğer seni kaybedersem ben de yaşayamam.
"Baba beni çağırmışsın umarım bir fikrin vardır ?"
"Elbette sana sabırlı olmanı söylemiştim Loki."
"Hemen anlat nedir plan ?"
"Tesserecti götüreceğiz."
"Ne ? Baba biliyorsu---"
"Biliyorum Loki. Tesserecti alınca tüm diyarların sahibi olmak isteyecek. Ve tesserectle bunu kolayca yapabilir."
"Buna rağmen mi vereceğiz?."
"Loki anlaşman bu değilmiydi. Bunu zaten yapmayacakmıydın ?"
"Baba bunu daha öncede söyledim . O zamanlar öyleydi çünkü gözümdeki tek şey taht ve güçtü. "
"Hala öyle değil mi ?"
"Aslına bakarsan kimse beni anlamadı baba. Sende ! Beni Thorla eşit görmüş olsaydın başka hedefim olmazdı. Ama ben her zaman aşağıladığın oğlun oldum Thoru her zaman üstün tuttun. Hakkım olanı istedim sadece."
"Ah Loki! Soruma cevap ver. Hala istediğin taht ve güçmü ?"
"Elbette ben Lokiyim. Laufeynin oğlu. Her zaman gücü severim. Ancak şuanki önceliğim onu kurtarmak."
"Bunun için kendi neslini yokedebilir misin ?" bu soruya anlam veremedim. Ne demek istiyordu.
"Nasıl ?"
"Tesserecti öylece verecek değiliz elbette. Dinle tesserect bende olacak oraya gittiğimizde ben Laufeye vermen için sana vereceğim. Sen Laufeye yaklaşınca tesserecti kullanacaksın. Bu kadar basit!" şaşkınca ona baktım. Bu kadar mI ? Ben söylesem asla kabul etmezdi bunu. Şimdi tesserecti kullanmamı istiyor.
"Emin misin ? Yani bana güvenecek misin ?"
"O kızın yaptığı gibi güvenmeyi seçiyorum."
"Ah baba... Beni asla affetmeyecek."
"Loki seni çok seviyor ve sevgi güçlü bir duygudur. Endişelenme önce onu kurtaralım sonra da gönlünü alırsın."
"Gönlünü almak mı ? Bunu yapmam. Lokiyim ben."
"Peki Loki... Hazırsan başlayalım."
"Bende geliyorum tabiki. Ne bensiz mi gidecektiniz ?" Thor odaya dalmıştı. Bu planda sadece babam ve ben olacaktık.
"Baba Thor olmaz savaş başlatır."
"Merak etme kardeşim nerde ne yapmam gerektiğini bilirim ben !"