"Baba bana böyle davranma artık. Lütfen"
Herşey Thor'un düşündüğü gibi olmuştu. Odin,Frigga, Sif ve diğerleri onun Loki'ye yardım ettiğini düşünmüştü. Odin, bunun için onu zindana attıracaktı ama Frigga buna engel olmuştu. İlk başta Thor'a kızsa da Frigga da inanmıştı Thor'a.
"Buna nasıl inanırsın ? Loki'yi tanımıyormuş gibi!"
"Baba , bunu planı olduğu için yapmadım. Hem bu sefer öldürmek yok demişti. Bende Jane'i görmek istedim ve-"
"Ve göremedin ! " sinirliydi Odin. Loki'nin midgarda gittiği yetmezmiş gibi onu bulamamışlardı hala.
"Thor nasıl yaparsın bilemem ama onu buraya getireceksin! Yoksa kimseyi dinlemem cezanı çekersin." tahtından kalkan Odin , kapıya doğru ilerledi.
"Baba bana kızıyorsun ama senin asan ile gitti. Peki sen buna nasıl engel olamadın ?"
Thor babasına karşı saygılıydı ama gerektiğinde de unuturdu babasının "Yüce Odin " olduğunu.
"Ben uyurken odamı korumak askerlerin görevi. Merak etme hepsi kellesiyle ödedi bunu!" Odin öldürme taraftarı değildi. İyi bir kraldı Asgard için. Ve diğer diyarlar için de.. O babaların babası Odin 'di. Fakat halkını tehlikeye atan ve diyarların düzenini bozacak durumlara sebebiyet veren hiçbirşeyi de affetmezdi.
Odin Bilfrost köprüsüne doğru ilerledi. Lokinin biran önce bulunmasını istiyordu. Geçen her zaman insanların aleyhineydi.
"Yüce Odin" diyerek eğildi Heimdall.
"Var mı bir değişiklik ?"
"Malesef Kralım. Midgardda olağan dışı bir durum yok. Loki'nin sebep olduğu birşey göremiyorum."
"Bu normal değil Heimdall. Bunca zaman onu göremediğimiz gibi hiçbirşey de yapmadı. "
"Kralım asanız ile gitmiş. Keşke engel olabilseydim ama büyü kullandı üzerimde."
"Biliyorum, senin yapabileceğin birşey yoktu. Thor bile inanmışken."
"Ben asanızı kendisinin aldığını düşünmüyorum öyle olsa mutlaka duyardım onu , dostlarından yardım almış olmalı."
"Ona yardım edecek, bilmediğim dostları mı var?"
"Daha önce Jotunheim' a gitmişti ve kendini benden gizlemişti. Orada bir tür anlaşma yapmış olabilir. Kendi isteğinin yapılmasına karşın , onların istekleri."
"Neyin karşılığında ? Tesserect bizde hala. Onu götürmemiş sadece asamı almış."
"Şuan istememiş olabilirler ama eminim ki Kralım ; yardım almış olmalı. Kendini gizleyebilir ama zekidir Loki , Asgardda bunu tekrarlamayacaktır."
Odin düşününce Heimdall'ın haklı olabileceğini anladı. Elbette yardım alacaktı. Buz devleri bunu rahatlıkla yapabilirdi. Daha öncede onların yardımıyla öldürtmek istemişti.
"Birşey görürsen derhal haber ver." Başıyla onaylayarak eğildi Heimdall. Kendini de suçlu hissediyordu. Lokiyi gördüğü an anlamalıydı birşeyler planladığını ama engel olamamıştı ve bu ilk yenilgisiydi Lokiye...
--İREM'DEN--
Daha ne kadar koşabilirdim bilmiyorum. Ciğerlerim patlamak üzereydi. Hem olabildiğince hızlı koşup hemde ağlayarak geldiğim yönün aksine koştum. Bitmeyen yol yapmışlar!
"Loki ! Loki yardım et !"
Kaçtığım varlıktan yardım istemek mi ? Delirmiş olmalıyım. Ama şu durumda eminim Loki daha zararsızdır.