-DARK-

1.5K 112 55
                                    

Beklettiğim için üzgünüm ama inanın yazmak zor işmiş. :)

Bu bölüm yazarken beğendiğim bölümlerden birisi umarım sizlerde okurken beğenirsiniz.

keyifli okumalar :)

"Nasıl oldu anlamadık kralım!"

"Onlarda neydi öyle ne biçim tipler?"Odin ve Heimdall bana göz devirip devam ettiler.

"Onlar karaelfler."kibar adam işte cevap vermeden geçmedi.

"Heimdall sana güvenim her zaman sonsuz biliyorsun. Bizi büyük bir olaydan korudun."

"Sadece işimi yapıyorum kralım. Sözlerinizle onurlandırıyorsunuz."

"Mütavazi olmana gerek yok."

"Yüce Odin o güç bende de olsa bende görebilsem öyle görünmeyeni falan bende yapardım yani şu gatekeeper işini ." Heimdall'ı kıskanıyor gibi konuşuyordum. Heimdall fazla anlayışlıydı gülümsedi.

"Eminim yapardınız Leydim."

"Tabi ne sandın Türkün elinden birşey kurtulamaz!" konuyu saçma yerlere götürdüğümü farkedip susmaya karar vermiştim.

"Heimdall git ve biraz dinlen bunu hakettin."

"Teşekkürler kralım" diyerek taht odasından çıktı Heimdall.Haydi asker marş marş...

"Aa şey biz şimdi gitmiyor muyuz?"

"Şuan doğru zaman değil kızım.Kara elfler belli ki bir amaç için gelmişlerdi. Burada bizden alabilecekleri birşey yok.Buda demektir ki sizin için geldiler. "

"Biz mi ?" Jane ile birbirimize baktık. Ne kadar değerliymişiz de haberimiz yokmuş be.

"Bizden ne istemiş olabilirler ki ?"

"Sebebini bilmiyorum ancak elbette bir tahminim var. Ellerinde tüm diyarı yok edebilecekleri bir güç var. Aether.Bu gücün sizin aracılığınızla yayılmasını düşünmüş olabilirler."

Jane ile birbirimize baktık yeniden. Harika kara elfimiz eksikti.İkimiz içinde fazlaydı bu. Kahkaha atmaya başladık. Odin şaşkınlıkla bize bakıyordu.

"Kusura bakmayın psikolojim bozuldu artık. Bir elfler eksikti. Kadro tamam."

"Dikkatli olun. Olağan dışı birşey olursa haber verin."

"Peki izninizle.." diyerek Janeide kolundan sürüklediğim gibi bahçeye çıktık.

---FLASHBACK---

Heimdalll geçidi açmışken duraksamıştı. Ters giden birşeyler olduğu belliydi. Heimdall görünmeyenide görebilen biriydi.

Bu onun en muhteşem gücüydü.Kılıcı yerinden kaldırıp köprüye doğru koşarken "Olamaz!" demişti. Jane ,ben ve Thor Heimdalla bakarken Thorda birşeyler olduğunu anlayıp çekici ile Heimdallın peşinden köprüye ilerlemişti.

"Thor sen onları buradan uzaklaştır!" demişti ve Thor yanımıza gelerek bizi saraya getirmişti yeniden.Biz saraya döndüğümüzde Odin kılıcı ile ayaklanmıştı bile Asgard ordusu da hazırda bekliyordu. Tek hisseden Heimdall değilmiş demekki. Biz Jane ile olanlara anlam verememiştik elbette.Heimdall havaya doğru atladığında şaşırmıştık. Ancak havada öylece kaldı ve görünmeyen birşeyin üzerinde çizikler oluşturdu kılıcı ile.O zaman gördük kü Asgarda giren görünmez bir gemi vardı.Heimdallın gemide oluşturduğu yarıklar geminin bir süre sonra düşmesini sağlamıştı.

Odin bizim güvenliğimiz için odalarımıza göndermek yerine kendi yanında kalmamızı istemişti. Askerlerin çoğunluğu Elfler ile savaşırken bir kısmı da bizim yanımızda bekliyordu.

" Ice & Fire " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin