-LIAR-

1.6K 112 64
                                    

Keyifli okumalar.

 oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. :)

Odada resmen dört dönüyordum. Nasıl böylece bırakıp gidebilir. Odadan çıkalı bir kaç saat olmuştu ancak geri gelmemişti.Ben de peşinden gitmemiştim. Ancak merak ediyordum nerede bu ?

Odadan çıkıp sakin adımlarla koridorda ilerlemeye başladım. Görünürde Loki olmadığı gibi kimse de yoktu. Çok sessizdi etraf. Sessizliği severim ancak huzursuz olmuştum.

"Hey bekle bekle!" şans eseri denk geldiğim askeri durdurdum.

"Buyrun Leydim bir ihtiyacınız mı var?"

"Ah evet Lokiye ihtiyacım var." asker gözlerini kısarak bakınca yanlış anladığını farkettim.

"Yani onu arıyorum. Nerede?"

"Taht odasında Leydim." başımla onaylayarak askerin gidişini izledim. Taht odasına doğru yürümeye başlamıştım. Ne kadar sessizdi bugün.

"Loki beni şaşırtıyorsun."

"Şaşırmanı sonraya sakla. İstediğimi yapacak mısın ?"

"Sonunda olacak birşeyi istiyorsun ancak aniden istemiş olman ilginç."

"Sorgulama baba. Sonunda olacak tamam buda sonu!"

"Peki. Onunla konuş sonra da gereğini yaparız."

---

Ne hakkında konuşuyorlar bir fikrim yoktu. Loki Odinden ne istemişti neydi sonunda olacak olan ve Odin neden şaşırmıştı bu isteğe.Kapının arkasında duyduklarıma anlam vermeye çalışırken aniden açılmasıyla donup kaldım.

"A-a seni arıyordum. Burdaymışsın." kulak misafiri olduğumu belli etmemeye çalışmıştım. Çok ayıp birşey bu.

Beni ilgilendiren birşey olsaydı zaten bana anlatırlardı diye düşünerek bu konu üzerinde durmadım.

Loki ile yanyana yürüyerek odamıza tekrra dönüyorduk.

"Kapıda mı arıyordun beni ?"

"Taht odasında olduğunu duydum ve geldim o sırada da sen kapıyı açtın."

"Yalancı."

"O senin mesleğin Loki." yamuk bir gülümsemeyle bana baktı.

"İyi bir yalancı olduğunu daha öncede söylemiştim sanırım."

"Ah evet. Ortak yönlerimizden biri."

"Laf sokmayı bırak. Ne olduğumu biliyorum."

"Olduğun gibi seviyorum seni." duraksadım. Birşey vardı onda. Bundan saatler önceki Loki değildi.Duraksayınca biraz yürüyüp durdu ve bana döndü.

"Neden gelmiyorsun?"

"Bana ne olduğunu anlat!"

"Ne?"

"Taht odasında ne konuştunuz?" bunu sorunca göZlerini kısarak baktı ve yüz ifadesi ciddileşti. Kesinlikle bir sorun vardı.

"Önemli birşey değildi."

"Loki! Yalan söyleme. Yanımdan böyle gitmedin sen! Şu haline bak."

"İyiyim ben." diyip yanıma geldi ve sarıldı. Tabiki bende sarıldım. Kokusunu içime çektim.

"Gerçekten bir sorun yok sevgilim.."

"Bir daha söylesene..."

"Sevgilim..."

" Ice & Fire " Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin