Bölümler biraz gecikmeli gelecek :) İyi okumalar...
"Luna yeter artık rahat ol biraz. Bizde buradayız."
"Haklısınız Leydim ama elimde değil. Ya yanlış anlaşılırsa? Odin duyarsa?"
"Luna ! Kim duyarsa duysun. Bak gerçekten sabrımı zorluyorsun. Biz buradayız ve sohbet ediyoruz sadece. "
---
Luna ve Valhamla plan yaptığımız gibi akşam buluşmuş ve daha önce Sif ile geldiğimiz yere gelmiştik.Fakat Luna fazla endişeliydi. Sanki sevişiyoruz burda. Sadece sakince sohbet ediyorduk. Daha doğrusu ben , Luna ve Valham üçümüz konuşuyorduk. Loki sinirli bir şekilde oturuyordu.
Odadan çıkmadan önce söylediğim şeye fazlasıyla sinirlenmişti.Ben ona aldrmadan odadan çıkıp aşağıya inmiştim. Ona da sadece "hadi Valham ve Luna bekliyor" demiştim.Ben aşağıya indim ancak Loki uzun bir süre gelmemişti.Merak edip odaya çıkmıştım Loki heryeri dağıtmış ve odanın ortasında yerde oturuyordu. Hiç umursamadım. Ben onun yüzünden saraydaki heykelleri bile kırmıştım. Dağılmıştım ancak umursamamıştı. Karşılığını almalıydı artık. Bu hoşuma gitmişti aslında. Beni kıskanıyor demekti. Eminim içi içini yiyordu ancak tek kelime etmiyordu.Yanına gidip "Gelmiyormusun?" diye sorduğumdaysa sadece başını sallamıştı. Ben tekrar aşağıya indikten 5 dk sonra da o gelmişti. Sonra da buraya gelmiştik işte.
Ne kadar kıskanmış olması hoş olsa da bu sessizliği beni korkutuyordu. Aklından kim bilir neler geçiyordu.
---
"Anlaştık mı Luna ? Korkmak yok artık. Sevmenin nesi kötü ? Hem Odin de bunu anlayacaktır."
"Umarım dediğiniz gibi olur."
"Leydim çok teşekkür ederim bize destek olduğunuz için." Valhamın mutlu olması beni de mutlu ediyordu. O bana Loki konusunda çok yardımcı olmuştu. Bende elimden geleni yapacaktım elbette.
"Teşekküre gerek yok Valham. Loki de ben de sizi mutlu görmekten mutluyuz." diyerek elimi Valhamın eline dokundurdum. Lokinin gözleri anında ellerimize kaydı. Ani bir hareketle elimi tuttu ve itti.
"Ah tabi çok mutluyuz. Bak suratımdan belli değil mi !" sinirliydi eğer konuşma uzarsa yada ona cevap verirsek patlayabilirdi. Bu ortamda bunun olmasını istemezdik.
Valham cevap verecekken susturdum onu.
"Valham lütfen. Sinirli biraz üstüne gitmeyelim."
"Hah! Sinirli mi ben mi ? Güleceğim yoktu!"
"Tamam Loki uzatma."
"Neyi uzatma! Uzatmıyorum sen uzatıyorsun."
"Peki tamam susuyorum."
"Hayır susma! Açıkla bana!"
"Neyi Loki? Sana açıklamam gereken birşey yok." benden ayırmadığı gözlerini etrafta gezdirdi.Gittikçe sinirleniyordu. Gözleri başarabilse ateş saçardı.
"Kavga etmek mi istiyorsun? Burada ?"
"Sadece susmanı istiyorum Loki. Lütfen uzatma."
"Dalga mı geçiyorsun ! Kes şunu! Açıklamak zorundasın! Söyle ne demekti o?"
"Gayet açıktı Loki söylediğim. Ne anlarsan. Sana artık açıklama yapmayacağım."
"Bak beni delirtiyorsun! Kendimi tutuyorum zaten buradakileri umursamam.Rezil oluruz. "
"Rezil mi ? Biz değil sen olursun!"
"Zorluyorsun beni..." eline baktım. Elindeki bardağı az daha sıkarsa patlatacaktı. Beyaz teni sinirden kızarıyordu. Ancak sakinleştirmek içimden gelmiyordu. Sadece rezillik çıkmamasını diliyordum.Bir hamle yaparak kolumu tuttu.