700 OKUNMA ŞEREFİNE :)
---ASGARD---
"Loki bunu nasıl anlatmazsın. "
"Beni yaralayanında onlar olduğunu biliyordun baba!"
"Aynı şey mi ? Evet biliyordum ancak aradaki barışı bozamazdık. Bu tüm evrene yansır. "
"Ne olacağı umrumda değil! Onu öldürdüler ! Bunu onlara bırakamam."
Lokinin tek düşünebildiği güzel Leydisiydi. Onun ölmüş olmasını kabul edemiyordu. Ancak yaşıyor olmasına ihtimal vermiyordu.
Çünkü Loki onlar gibi değildi. Evet kesinlikle kötü ve hırslıydı, güç delisiydi ancak bazen duyguları çıkıyordu ortaya. Fakat Genç Tanrı buz devlerinin tamamının onun gibi olmadığını ve acıma duygusundan yoksun olduklarını çok iyi biliyordu.
"Baba iütfen... Tamam sonra istediğini söyle ama şimdi---"
"Loki ! Tek sorumlu sensin ! Tesserecti verme sözü vermemiş olsaydın karşılık olarak bunu yapmazlardı!" Odin derin bir nefes aldı ve verdi. Lokiye öfkesi büyüktü ve tek sorumlu oydu.
"Bak Loki. Bu senin suçun. Gözün taht sevdasından ,güç sevdasından kör olmuş! Bizlere ihanet ederek onlarla işbirliği yaptın ve sonucu zaten biliyordun. Mutlaka zarar gören olacaktı ve malesef o kız oldu. Onun için üzgünü..."
"Eğer gerçekten üzgünsen bırakta gideyim ve hesabını sorayım!"
"Bu savaştan başka bir işe yaramaz ve seni de öldürürler!"
"Öldürsünler ! "
"Loki sakin ol ve bekle. Mutlaka bize ulaşacaklardır ve öğreniriz o zaman. Bekide düşündüğün gibi ölmemiştir."
"Baba umarım dediğin gibidir. Eğer yaşıyorsa karşılığında tesserecti isteyecektir. O zaman verecek miyiz ?"
"İstediğin bu değil miydi Loki?"
""BABA! O ZAMAN ÖYLEYDİ EVET AMA ŞİMDİ... TEK İSTEDİĞİM ONU SAĞ OLARAK KURTARABİLMEK."
"Şuanlık beklemede kalacağız. İlk hamleyi bekleyeceğiz..."
---JOTTUNHEİM---
"Yani diyorsun ki sonunda savaş çıkacaktır."
"Dedim bile."
"Aman güzel birşey söylemeyin zaten."
"Bence sınırları zorlama. Nasıl bu kadar rahat konuşabiliyorsun ?"
"Sen buz devisin tamam ama bende İremim. Ayrıca Türküm sen korkmalısın.."
"Türk mü ? Demek istediğini anlamadım bile. Hem emin ol burada Türk falan farketmez."
Utgar sabah yanıma gelmişti. Bana kahvaltı getirmiş. Ancak yiyebileceğim türden şeyler değillerdi. Bu yüzden açım. Birazda sohbet ediyorduk işte.
"Peki Lokiden ne istiyorlar ?"
"Konuyu Lokiye neden getiriyorsun ?"
"Merak ediyorum sadece... Şey... Onu öldürmeyi falan mı düşünüyorlar ?"
"Hala Loki diyorsun ! Baksana burada olan sensin. Peki Loki nerede ?"
"Nerede olacak Asgardda. Zindanda. Ama eminim başımın belada olduğunu biliyordur. "
"Bela mı ? Doğru kelime; cehennem..."
"Bence abartıyorsun!" diyerek göz devirdim Utgara.
"Yaşayıp göreceksin zaten herneyse. Yemiyorsan gidiyorum."